draid 8 #1 Публикувано 29 Май, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги. Миналата седмица взех един сивик 8-ма генерация 2.2 дизел. Днес забелязах наличието на миризма в купето, миризмата не е постоянна, а по скоро периодично появяваща се. Уж колата я гледаха в сервиз, но явно нещо е пропуснато. Разбрах, че тези хонди имат слабост освен в съединителите и в изпускателният колектор. Мисля тази седмица да я закарам в Сервиза на Бултрако за да я прегледат и да кажат какъв е проблема. Бихте ли ми казали от какво може да се получава тази миризма и ако е колектор колко струва подмяната му ? Сменя се само колектора или е заедно с катализатор (четох и такива твърдения). Колата е 2006г. има ли филтър за твърди частици ? Също така ме интересува обслужването на автомобила, смятам да сменя маслото в скоростите и двигателя, както и горивен и маслени филтри. Друго нещо което забелязах е изпотяване на задният централен стъклен панел, оправя ли се или трябва цялостна подмяна ? Редактирано 29 Май, 2015 от draid Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesss 17 #2 Отговорено 30 Май, 2015 Зависи на какво ти мирише, възможно е да е колектор, но също така е възможно да е от климатика. Смяна на колектор зависи от мястото от 150 до 250лв, самият колектор с гарнитура започва от 250лв и може да стигне до майка си баща си. Филтрите са си напълно нармално, масло, въздух, купе е 70лв + 40лв за горивен. Горивния е много шибан за смяна, ако тези са правили и друг път 2.2 и ти поискат 30-40лв за смяната няма да се изненадам. Ако поискат съвсем малко най-вероятно до сега не са сменяли на такава кола... Ако наистина е 2006-та производствена няма филтър 100%. Ако все пак се съмняваш като я дигнеш на крик ще видиш на черупката надписа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #3 Отговорено 30 Май, 2015 Здравей колега. Колата я карах в Омбре преди да я купя, от там казаха че всичко по нея е оригинално. За смяна има само една гума предпазваща амортисьора от прах и маслата разбира се. Миризмата днес обърнах внимание, че се появява като карам зад някоя кола, така че вероятно по-скоро е от това. Тази седмица ще я закарам в Омбре да и сменят маслата в скоростите и двг и филтрите, като ще държа да сложат 0W30 масло. Ще ги накарам да погледнат и колектора пак дали няма проблем. Задната централна конзола на стоповете (тази на багажника) се изпотява неприятно. Има ли начин да се "ремонтира" или директно се сменя ? От къде нормално поръчвате консумативи за вашите коли ? Иначе много се радвам че няма ффилтър за твърди частици, доколкото разбрах дава само ядове. За сега освен леко твърдото возене съм с много добри впечатления от колата. Малко още свиквам с дизела, тъй като съм карал до сега само бензин, но ми допада като двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesss 17 #4 Отговорено 30 Май, 2015 консумативи от където имаш вяра че са истински. Отзад централната конзола за да се изпотява трябва да влиза въздух от някъде - т.е. пукната е отвън или не е стегната от вътре (има 12 болта 8-чки), Ако е колектор ще мирише като го настъпваш, не е невъзможно, но като цяло това е проблем при първата ревизия на мотора слагана в акорд 2003-2005. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #5 Отговорено 30 Май, 2015 Ясно. Благодаря отново. Изпотява се самият централен стоп от вътре там където седи емблемата. Т.е по скоро някое уплътнение е изпуснало, предполагам че е на същият принцип като фаровете (херметизирана) на външен вид няма никакви пукнатини или дори драскотини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #6 Отговорено 30 Май, 2015 Колега,ако мирише само когато караш зад друга кола има възможност да мирише от нея,а не от твоята.-ако парното или климатика ти е пуснат и дърпа въздух външен,а не от вътрешния,провери и това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
draid 8 #7 Отговорено 31 Май, 2015 Ами всички случаи бяха при пуснат климатик дърпащ от вън. Вчера покарах и доста и не надуших нищо когато няма кола пред мен, за това и смятам че няма проблем. Тази седмица ще обслужа колата и ще сменя всички филтри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #8 Отговорено 31 Май, 2015 Ако ти е спукан колектора се усеща мирис най-вече когато колата е студена и се движи бавно, или на място, но само ако парното духа топло. Ако си с пуснат климатроник и той не духа топло няма да усетиш мирис дори и да ти е спукан колектора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valentin Veselinov 0 #9 Отговорено 4 Януари, 2019 Здравейте, От скоро има Хонда Сивик VIII 2.2 и при покупката не забелязах да мирише на нещо, може би защото беше още топло и не се налагаше да ползвам парно или климатроник, сега като пусна парното( на климатроник също ) първите 2 минутки си мирише на дизел, после не се усеща. Някой от по опитните в форума има ли представа какъв може да е проблема. Колата като я взимах уж я гледаха и казаха че всичко е наред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CivFan 3 #10 Отговорено 7 Януари, 2019 Възможно е да имаш спукан изпускател. Възможно е и да нямаш При мен не е спукан и пак си мирише. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #11 Отговорено 9 Януари, 2019 Преди време, така миришеше и при мен. Смениха колектор, ако не се лъжа. Сега, отново започна да мирише. От смяната са минали около 2 г. Ако изключим колектора, от къде би могло да е? Миризмата спира, след затваряне на клапата. Ако е отворена, само в движение и на дълъг път не мирише. Изпратено от моят Samsung Galaxy S8 с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове