Jump to content
fenabg

Задача - може ли да направим д15Б от сток части

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Тема за размисли и страсти може ли да се глоби тоя двигател и да е аналог на или поне бизък максимално до заводския като се ползват само сток части. Заданието е да няма нищо от д15б и степен 11.5/1Аз мисля че може, кажете и вие.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами може до известна степен... При него разпределителния вал е зора и буталата... Уж при тях аналог няма. 

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-принцип и само  д15б2 блок с шлаифана "мъжката" глава- z6.  можеш да искараш 11.4 сгъстяване-изпробвано

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Степента е примерна а и е наи лесна.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Задачата е че тея двигатели са донори и нищо повече. А и ти изкам като капацитет да се изкажеш кое как. Аз мноо добре знам какво има на пазара и за какво става.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ползва се блок д15з1 или някакъв от икономик заради мотовилките, че са 137мм и да се запази съотнушението rod/stroke.Глава си вземаш от д16з6 оборудвана.Остава само буталата да намериш от нещо, да са с компресионна височина 27мм.От Д17-ка ще станат ама ги няма много).Аз моето д15б го сгъстих с бутала от д17 за американския пазар, които са за кола на пририден газ с фабрична степен на сгъстявана 12.5.Компа ти е ясен П28 със стоков бин П08.Зацепването на делкото треа да е на 20 BTDC.... и те така.Незнам буталата от д14-ките с каква компресионна височина са- може и да станат.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нестават. Мотора съм го събрал исках да поговорим за варианти. Инак пмса са тегави за намиране знам. Тая конфигурация ползвах и аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15z6 или D15z8 с глава от з6  не е ли кажи речи D15b?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джапанезе да каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моите ПМС-и им пилнах засеците за клапаните и от там степента ми падна.Сега е към 11.3, защото съм пилил главата, а и буталата по принцип надстърчат 0.4.Иначе си пязя старите П08 бутала за някой бюджетен проект.Най-важното което незнаех, е че делкото се зацепва на 20 градуса при д15б, а не на 16 или 12 като при другите.

 По принцип като си търсех сегменти , по-скоро маслен, да е с дебелина 2мм си взех от Тойота Приус 1.5 хибрид.Демек може да има някакъв вариант да се сложат бутала от въпросната Тойота, ако компресионната им височина е около 27мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванко аз не съм много запознат с тунинга на д-серията,ама правих инсталация на една с 1.4 блок,колянов вал от д15б2,глава от д16з6(всичко е по спомен)само не помня за буталата какви бяха.Помня че вървеше доста добре но не знам какъв аналог се получи от този сетъп

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Румба аз си збрах едно франки. Пуснах темата колегите да дсподелят и те. Инак предполагам некоя б2ка е станала. Джпанесе пускаи конретни отговори от реализирани проекти. Казах тва що пише по книгите не расте по нивите. Инак хубаво за линовете.П. П Румка шеста ли беше колицата.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата е 1:1 с тази на д16з6, разпределителния вал също - лично съм ги мерил.Уникални са само коляновия вал(защото е с големите шийки) и буталата(защото са 3мм по ниски и по-леки)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, но не забравяйте една според мен важна част... Ролката на разпределителния вала... Демек ролката и вала са мислени за 1500 cc. С тея раздвижени ролки дали успяваме да уцелим някаква центровка кой знае... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буталата са със сходни параметри като на д15з8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д15з8 е с вал като на д15б2, но мотовилката е по дълга както е при д15б

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да в 6-та беше сетъпа.Мисля беше копиран от Dodo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката на разпределителния вал е същата като на д16з6.Зацепва се на белезите П08 на пластмасата на главата.Раздвижна ролка не е необходима.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение че имаш два клянови вала абсоюютно еднакви като ход и различни като дебелини естествено че по масовия е по добрия. гониш кубатура 1500.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как ти ражда главата се да пишеш глупости не знам. Първо казваш че не си запознат после ръсиш сиво вещество. Разглабял съм д15б както и всяка една друга Д серия. И им знам карантиите кое какво на изуст. Пак ти казвам двигателя е лесен за събиране от сток части. Чакам да вида кога ще го проумееш.Единственото по различно е буталата може да са сток от д15икономик 6/8.Икономик от двата типа по горе с смяна на кобилици и изпускателната систма презкача заветните 130 коня на любимия ти мотор.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Разглабял съм д15б както и всяка една друга Д серия"

Работил ли си по D15Z7? (3 етапния ВТЕК). Особено ме интересува инсталацията. Чисто информативно питам, че имам някви въпросчета.

Още от пускането на тая тема знаех какъв е смисъла й. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаде и четох какво си намислил. Е тук ме хвана тая екзотика не съм. То идеята ти я схванах какво искаш да постигнеш. и се си мисля че може и без двустепенен да го направиш стига някои мапер да се намеси и да сподели. Със и без витек две карти как ще се държи един мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не разбрах как докарваш трите степени на витека?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, да точно! Тъй като 3 етапния е значително по-сложен спрямо обикновените ВТЕК, ВТЕК-Е си мислех точно за този вариант за който говориш ти. Но така като гледам повечето хора правят силови настройки. Аз пък нямам контакти с така наречените мапери, а и на този етап проучвам въпроса. Все пак трябват пари.

Аз имам идеи и инструменти с които да постигна идеите си за моя двигател. Като цяло един двигател трябва да поддържа работа с бедни смеси и агресивно запалване колкото е възможно и същото с богати смеси. Много добре знаеш, че това не са всички фактори, но обобщавам вслучая.

 

JayR - не ти разбрах въпроса. Как ще си купя такъв двигател/глава ли е въпроса?

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я ми прочети хубаво мненията и напиши нещо по темата. Кои какво е извадил си е за него. Виждал ли си биела на икономик?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дали е предимство или ползват поради тази причина д16 биели.И защо кол. Вал дебелия както го наричаш е по добър.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Офффф некои мод нека и бие катанеца на тая тема. За въпроси и дискусии се обръщайте към.. Знаете към кои.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "Japanese fever"  , аз двигател д15б си имам , разглобявал съм го и съм го мерил и си го карам.Тия работи дето ги пиша, не ги пиша щото съм ги чел у форумите.И по-лекия вал може да е предимство , както ти каза Фена.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бе последно време ти се изказа във всички възможни колко адекватно колко не само ти си знаеш...

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...