Jump to content
ADH-Honda

Смяна на крушката на пепелника на Accord CC7

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Темата може би звучи смешна, но не мога да си сменя крушката на пепелника, а ми е голямо търсене като пуша в тъмното или в тунел... не виждам къде да си тръсна фаса  :punch:

 

Колата е Акорд 5-а ген. Седан СС7 (англичанка).

 

Публикувано изображение

 

Как/кое да разглобя, за да стигна до тази крушка ? Пробвах с отвиване на двата странични болта на цялата централна конзола (номер 1 на снимката), конзолата не иска да се откачи, само леко мърда в долния край и толкова. Има един болт който се вижда, при изваждане на пепелника (номер 2 на снимката), отвивам го, но отново нищо не се случва, отдясно под запалката като че ли също има болт, но женската част на запалка не мога да я махна (дърпам, суча, не може да се махне). Пробвах с изваждане на радиото и от там бъркане с ръка да напипам буксата... пак нищо не става, пречи джоба с вратичката който е между радиото и пепелника.

 

Според мен трябва или да се извади джоба с вратичката (който е между радиото и пепелника) или да се подхване пластмасата с кожата на скоростния лост, но нея не знам дали е на щипки или е захваната с болтове от долната страна (не смея да я дърпам силно, че масово на такива акорди тая пластмаса е счупена, а на моя е непокътната и е грехота от дърпане да я счупя) - та въпроса е кое и как да го махна, за да стигна до проклетата крушка ?

Все съм разглобявал автомобилни табла/интериори, такова чудо не бях виждал, все едно всичко е капсоловано и няма разглобяване :puke:

 

Някой да се е преборил с този проблем (смяна на крушка на пепелника) ? :biggrin:  Благодаря.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега сменял съм я тази крушка,не се се разглабя почти нищо.Издърпва се по някаккъв специфичен начин,но не се сещам сега че съм го правил преди 3-4г поне но утре ще погледна на колата и ще пиша точно,можде и снимка да направя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи понеже съм малко нетърпелив проверих още сега-вадиш пепелника все едно ще го чистиш и крушката е достъпна,просто ти трябват по тънки пръсти и здраво стискане на крушката и дърпаш надолу-не се върти само се дърпа.После слагането изисква малко търпение и сръчност да нацелиш цокълчето,натискаш я нагоре и готово.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тия кебапчета:

-счупих крушката в цокъла;

-самия цокъл пропадна назад и вече не се вижда.

 

Да се таковам в :puke::ranting:

 

Те сега вече ще трябва разглобяване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам как е и моите пръсти са кебапчета,когато го правих за първи път незнаех върти ли се дърпа ли се и рискувах с дърпането и взе че стана.Но преди това оглеждах с едно огледалце и фенерче да преценя какво е захващането,ако искаш пробваи номера с огледалцето да прецениш ситуацията защото все ми се върти че крушката се мушка на цокъл а тои отделно се вади с частично завъртане,но не ми се рискува да я вадя но ако се наложи ще го направя.Разглабянето е голяма акробатика,почваш да сваляш всичко от подлакътника,защото така са наредени модулите че се презастъпват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не си се справил все още...

Махаш пластмасата, която е около скоростния лост, държи се на 4 щипки ( в 4-те краища, с много фина и тънка отвертка мушкаш да подвадиш щипкite, след това с малко по-голяма пъхаш до малката и леко повдигаш, много бавно, докато не щракне), правиш това първо в 2-та краища откъм подлакътника, после откъм пепелника (от към пепелника може да пробваш с ръце, ако вече си подвадил от другата страна. Изваждаш я. След това отваряш пепелника, изваждаш частта в която се тръска, отдолу има 2 винчета, развърташ ги, много внимавай да не изпаднат някъде из скоростите, не може да ги извадиш след това, по никакъв начин. След това леко подваждаш целия пепелник, внимавай да не откъснеш запалката и крушката, извади буксата на запаклата, след това завърти леглото на крушката към шофьорската врата мисля на 45 градуса, ако не се лъжа, пробвай леко и ще разбереш, след това върни всичко както е било, в обратен ред.

Крушката е на 14Волта и е 1.4Вата или S.14V, S1.4W.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...