Jump to content
wireless_ghost

Генерация за Сивик 6

Recommended Posts

Здравейте колеги, Наскоро си взех нова генерация и афтърмаркет изпускателен колектор за хондичката (д14а4). Още не съм ги сложил, защото чак сега се замислих, че може и да я спъна, тъй като новите са с фи55. Може ли да споделите мнение дали е възмножно или ако някой го е правил да даде акъл? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз колега Ф58 сложих на Б16-ска  според мен  ще я спънеш,защото е прекалено голяма за Д14. И аз мисля да правя генерация ама на 48 макс 50 на Д14

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колеги, някой има ли представа колко е външния и вътрешния диаметър на стокова генерация на D14?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си сложих генерацаия 55Ф външно на горе долу наточена 1.3 и колата сега върви по малко, недей я слага, както каза колегата по горе.Стоково трябва да е 45Ф

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,сподели цената на генерация от колектора до края,че мисля и моята да я "изпъна"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм на мнение че стоковата генерация която е ф45 на 1.3 и 1.4 запушва.И точните размери за да е супер е ф55 външно с резонатор и крайно гърне с голям вход и изход (без средно гърне).В момента съм така и след премахването на средното по звук не се промени но определено повече тръгна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи ф55 външно? Важния размер е вътрешния... може да е нераждаврйка с 1мм стена и да стане ф53 вътрешно, може и да е някаква си тръба с 3мм стена и да стане ф49 вътрешно, разликата е голяма...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е Ф55 външно и ф52 вътрешно и според мен е много по-добре от стоковата която е ф45 вътрешно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана колеги ? Някой нищо ново ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана колеги ? Някой нещо ново ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега след слагане на спортен колектор и генерация на ф50 вътрешно на D15 колата стана много мудна в ниските обороти но се отпуши много в високите усеща се след 4500 оборота

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

поръчах колектор и чакам да ми го докарат. като дойде го слагам заедно с генерацията и ще видим какво ще стане  :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви пари ако не е тайна взе колектора ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А дали някой се е сетил да провери как стоят нещата при генерация на ЕК4...май от катализатора назад е същата като на Д14-то...

разбира се ако става въпрос за външен диаметър...

http://vk.com/photo-31434038_300959134

 

Поне при мен стесненията ако е външен отговарят...само дето оригиналното 4 в 1 е 44мм вътрешно...тръбата към катализатора също.

Редактирано от ivko_1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз до сега не бях чувал за такова нещо с толкова промяна на Ф-то.. Не трябаа ли от началото до края на е с 1 ФИ. Аз мисля да си направя на 50/52 Вътрешно с 1 резонатор и крайно гърне,ама не знам какъв колектор да сложа 4-1/4-2-1 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да е с едно фи...и причината е , че назад газовете се охлаждат и намаляват обема си...общо взето си е цяла наука...защото са замесени един куп фактори...Ако няма нищо правено по двигателя, само ще му навредиш с по-отворена генерация...(газовете губят скорост)...Относно 4в1 или 4в2в1...е много относително... Зависи в кой диапазон на оборотите гониш максимална мощтност...първия вариянт за макс на високи обороти( не е подходящ за ежедневна употреба)...и обратното, другия за ниски и средни...Но пак да кажа...ако не си правил нищо по двигателя за вдигане на мощността е по-добре да оставиш генерацията за по-напреднал етап...Дано е полезно това което написах

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...