DhaNy 0 #1 Публикувано 5 Май, 2015 Здравейте, нов съм във форума и ако не пиша в правилната тема моля да ме извините. Нужна ми е информация за въпросната хонда 1.4i с фабрично LPG (пакет elegance). Колата е 83кс 2008 година. Някой притежава ли такава или ако имате впечатления от нея моля да споделите защото обмислям покупка. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mladen Hristov 1 #2 Отговорено 12 Май, 2015 Карам този модел от 2011.Civic 1.4 i-dsi hatchback.Колата е икономична,лесна за обслужване.Ако имаш конкретни въпроси ги задай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #3 Отговорено 13 Май, 2015 Аз не знам да има Хонда, която да излиза с фабрично LPG, тая може да е първата 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zpa0 17 #4 Отговорено 16 Май, 2015 (Редактирано) За Канадския пазар произвеждат (осма генерация) - DX-G с фабрична газова уредба (седан). Девета генерация пък има фабричен метан - Civic GX, пак за западния пазар. Но за 1.4i по-вероятно е да не е фабрично LPG. Редактирано 16 Май, 2015 от zpa0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijo99 8 #5 Отговорено 19 Май, 2015 моята е 1,4 но е само на бензин питай каквото те интересува Доста е тромава за 101 коня гори си доста на дълго при по висока скорост в градски условия разхода е ОК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 19 Май, 2015 Доколкото знам, не претендирам за 100% достоверност, Хонда, а и повечето автопроизводители, не монтират газ/метан в заводите си. Колата излиза от завода "чиста", и в последствие, съобразено с нуждите на съответния пазар, оторизираните дилъри монтират газ/метан. Това явно е причината колата да е със "заводска" газ/метан уредба. Предполагам, че монтажа се извършва в оторизирани от Хонда сервизи.По темата - нямам представа 8-ма ген Сивик с кой 1.4 литров мотор е. До миналия месец съпругата ми се возеше в 9-ка 1.4 i-vtec. Двигателят всъщност беше 1.3 литра (L13Z4), 98 коня, 6-степенна ръчна ск.кутия. Не мога да се оплача от "вървене" и разход на гориво. Вярно, слабичка е, като се включи климатика се усеща едно "забиване", но не е болка за умиране. В едно английско ревю на модела го бяха казали много точно - "Ако искаш да стигнеш някъде много бързо, трябва да работиш много здраво със скоростния лост!". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове