Jump to content
rim

Въпрос за сегменти

Recommended Posts

Здравейте! Ще сменям сегменти на Хондата заради високия разход на масло.Бихте ли ми казали каква марка  сегменти сте ползвали и сте доволни.Майстора ми каза или оригинални или марка RIK.Оригиналните и те били марка RIK но там цената ще бъде сигурно много солена.Ако някой знае къде мога да намеря сегменти RIK моля да сподели или други които са читави за Хонда ЦРВ 2000 година на производство 147 к.с.Благодаря ви предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, ти много бързо обвини сегментите, тва си е сериозен ремонт :) Сигурен ли си, че те сас главните заподозряни? С какво масло караш, гумички сменял ли си, какъв ти е разхода на масло?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разхода на масло е около 1 литър на 1000 километра над 4000 оборота започва да пуши масло и по принцип си пропушва и на по - ниски обороти

Сегменти вече намерих от къде да закупя остава сега да закупя гарнитура  за главата и се чудя на коя марка да е .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригинална! Или от общите поръчки,или от Бултрако.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както каза Drone за гарнитурата, не прави компромиси. Иначе какви сегменти взе?

Едно време ми препоръчваха NPR, иначе на малката Хондичка бях слагал Hastings (уж в Nascar ползвали такива):D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора който ще прави хондата ми каза оригинални или сегменти с марка RIK.Аз ще взема вторите поради финансови съображения а за гарнитурата мислех да е марка elring.Гарнитурите за всмукателен и изпусквателен колектор и картер предполагам че няма голямо значение каква марка ще са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се обадих в магазина от където ще купувам сегментите и от там ми предложиха гарнитура за главата марка Payen.Интересува ме читави ли са тази марка гарнитури?Питам ви понеже ми се иска всичко да купя от един магазин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих проверил в Бултрако колко е оригиналната и ако не е огромна разликата с Payen бих си взел такава (или комплект), да не се налага тва упражнение да се прави пак след време.

Payen стават, на малката Хондичка половината гарнитурки бяха такива (на колекторите, на картера, на капака на главата и т.н.), еми по-евтинки от оригиналните естествено...

Elring си правят читави уплътнения (семеринги, о-пръстени), ама не знам за японските коли доколко имат аналогия с оригиналните части.

 

Ся като си решил да правиш голям ремонт - да го направят като хората. Запаси се със всякакви уплътнения и уплътненийца да ги сменят наведнъж. :)

Гарнитура на главата, на капака, на картера, на колекторите, гумички на клапаните, семеринги на валовете, на делкото и сякви пръстенчета, къде кво има. Не каза дали имаш видими течове, но е възможно отнякъде и да олива, освен че го гори тва масло. 

 

Поздрави, дано съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако още не си напазарувал мога да ти дам няколко съвета. Аз преди около година направих ремонт на моя мотор и повечето неща сложих оригинални. Цената с малко се различаваше от тази на афтърмарк частите като за някои неща е дори и по ниска.

 

 

Part Nom.

брой

Цена за брой

Част

Parts

18212SB2961

2

8

Уплътнители на изпускателната система  

GASKET, EX. PIPE (ISHINO)

16472PH7003

4

15

Уплътнения на дюзите  

SEAL RING, INJECTOR (OTSUKA)

17105PHK004

1

23

Г-ра всмукателен колектор

GASKET, INTAKE MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS)

17163PHK000

1

27

Уплътнение на резонатора

SEAL RUBBER, RESONATOR

18115P3F003

1

60

Г-ра изпускателен колектор  

GASKET, EX. MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS)

30110PA1732

1

3.50

О-пръстен делко  

O-RING, 26.4X3.1 (TEC)

12341PR4A00

1

17

Г-ра капак клапани

PACKING, CYLINDER HEAD COVER

12342PG6000

4

6

Уплътнения капак клапани около отворите за свещите  

PACKING B, HEAD COVER

12210PT2004

8

20

Маслообирачи всм. клапани

SEAL A, VALVE STEM (NOK)

12211PT2004

8

7

Маслообирачи изп. клапани

SEAL B, VALVE STEM (NOK)

12251P8R004

1

111

Г-ра цилиндрова глава

GASKET CYLINDER HEAD (NIPPON LEAKLESS)

12513P72003

1

8.50

Тапа на заден разпределителен вал

PLUG, CYLINDER HEAD

14400P7J004

1

84

Ангренажен ремък

BELT, TIMING (125RU26) (UNITTA)

14510P30003

1

63

Отегач ангренажен ремък

TENSIONER COMP., TIMING BELT (KOYO SEIKO)

91203PR4004

2

26

Семерина разпределителен вал (ARAI)

 

91212PR4A01

1

25.50

Семерина колянов вал (NOK)

 

11251P30004

1

39

Г-ра картер

 

19200P75003

1

155

Водна помпа

 

13011PHK003

4

144

Сегменти

 

 

 

 

 

 

 

Гумички за клапаните ако не искаш пак да сменяш след 20 000 км по-добре оригинални. Скъпи са ама няма общо с боклуците дето продават тук. Оригиналната гарнитура е по евтина от тази на елринг и темп подобни. Оригиналните сегменти са златни, тях не успях да купя взех NRP. 

Този човек ми даде доста добри цени за някой неща : Мартин 0894484248 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за положеният труд да опишеш нещата които си купувал, колега но вече съм поръчал частите!

Поръчал съм комплект гарнитури и сегменти.Частите не са оригинални но се надявам да са читави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, моето ЦР-В страда от същи проблем, а именно загуба на масло. Не съм се навил още за ремонт, но искам да попитам миналите по този път, за ориентировъчна цена на частите и майсторлъка? Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега!Другата седмица имам записан час при колегата Miyamoto  за смяна на сегменти на моето ЦРВ , като го ремонтира ще пиша колко ми е струвал ремонта .

 
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, темата е доста стара, но ако видиш известието, ще се радвам да споделиш опита в подробности, тъй като съм пред същия ремонт с д15з6.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...