rim 20 #1 Публикувано 6 Април, 2015 Здравейте! Ще сменям сегменти на Хондата заради високия разход на масло.Бихте ли ми казали каква марка сегменти сте ползвали и сте доволни.Майстора ми каза или оригинални или марка RIK.Оригиналните и те били марка RIK но там цената ще бъде сигурно много солена.Ако някой знае къде мога да намеря сегменти RIK моля да сподели или други които са читави за Хонда ЦРВ 2000 година на производство 147 к.с.Благодаря ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #2 Отговорено 6 Април, 2015 Човек, ти много бързо обвини сегментите, тва си е сериозен ремонт Сигурен ли си, че те сас главните заподозряни? С какво масло караш, гумички сменял ли си, какъв ти е разхода на масло? 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #3 Отговорено 6 Април, 2015 разхода на масло е около 1 литър на 1000 километра над 4000 оборота започва да пуши масло и по принцип си пропушва и на по - ниски обороти Сегменти вече намерих от къде да закупя остава сега да закупя гарнитура за главата и се чудя на коя марка да е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 7 Април, 2015 Оригинална! Или от общите поръчки,или от Бултрако. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #5 Отговорено 7 Април, 2015 Както каза Drone за гарнитурата, не прави компромиси. Иначе какви сегменти взе? Едно време ми препоръчваха NPR, иначе на малката Хондичка бях слагал Hastings (уж в Nascar ползвали такива) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #6 Отговорено 7 Април, 2015 Майстора който ще прави хондата ми каза оригинални или сегменти с марка RIK.Аз ще взема вторите поради финансови съображения а за гарнитурата мислех да е марка elring.Гарнитурите за всмукателен и изпусквателен колектор и картер предполагам че няма голямо значение каква марка ще са. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #7 Отговорено 7 Април, 2015 Днес се обадих в магазина от където ще купувам сегментите и от там ми предложиха гарнитура за главата марка Payen.Интересува ме читави ли са тази марка гарнитури?Питам ви понеже ми се иска всичко да купя от един магазин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #8 Отговорено 8 Април, 2015 Аз бих проверил в Бултрако колко е оригиналната и ако не е огромна разликата с Payen бих си взел такава (или комплект), да не се налага тва упражнение да се прави пак след време. Payen стават, на малката Хондичка половината гарнитурки бяха такива (на колекторите, на картера, на капака на главата и т.н.), еми по-евтинки от оригиналните естествено... Elring си правят читави уплътнения (семеринги, о-пръстени), ама не знам за японските коли доколко имат аналогия с оригиналните части. Ся като си решил да правиш голям ремонт - да го направят като хората. Запаси се със всякакви уплътнения и уплътненийца да ги сменят наведнъж. Гарнитура на главата, на капака, на картера, на колекторите, гумички на клапаните, семеринги на валовете, на делкото и сякви пръстенчета, къде кво има. Не каза дали имаш видими течове, но е възможно отнякъде и да олива, освен че го гори тва масло. Поздрави, дано съм бил полезен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetli Cekov 2 #9 Отговорено 14 Април, 2015 Колега ако още не си напазарувал мога да ти дам няколко съвета. Аз преди около година направих ремонт на моя мотор и повечето неща сложих оригинални. Цената с малко се различаваше от тази на афтърмарк частите като за някои неща е дори и по ниска. Part Nom. брой Цена за брой Част Parts 18212SB2961 2 8 Уплътнители на изпускателната система GASKET, EX. PIPE (ISHINO) 16472PH7003 4 15 Уплътнения на дюзите SEAL RING, INJECTOR (OTSUKA) 17105PHK004 1 23 Г-ра всмукателен колектор GASKET, INTAKE MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS) 17163PHK000 1 27 Уплътнение на резонатора SEAL RUBBER, RESONATOR 18115P3F003 1 60 Г-ра изпускателен колектор GASKET, EX. MANIFOLD (NIPPON LEAKLESS) 30110PA1732 1 3.50 О-пръстен делко O-RING, 26.4X3.1 (TEC) 12341PR4A00 1 17 Г-ра капак клапани PACKING, CYLINDER HEAD COVER 12342PG6000 4 6 Уплътнения капак клапани около отворите за свещите PACKING B, HEAD COVER 12210PT2004 8 20 Маслообирачи всм. клапани SEAL A, VALVE STEM (NOK) 12211PT2004 8 7 Маслообирачи изп. клапани SEAL B, VALVE STEM (NOK) 12251P8R004 1 111 Г-ра цилиндрова глава GASKET CYLINDER HEAD (NIPPON LEAKLESS) 12513P72003 1 8.50 Тапа на заден разпределителен вал PLUG, CYLINDER HEAD 14400P7J004 1 84 Ангренажен ремък BELT, TIMING (125RU26) (UNITTA) 14510P30003 1 63 Отегач ангренажен ремък TENSIONER COMP., TIMING BELT (KOYO SEIKO) 91203PR4004 2 26 Семерина разпределителен вал (ARAI) 91212PR4A01 1 25.50 Семерина колянов вал (NOK) 11251P30004 1 39 Г-ра картер 19200P75003 1 155 Водна помпа 13011PHK003 4 144 Сегменти Гумички за клапаните ако не искаш пак да сменяш след 20 000 км по-добре оригинални. Скъпи са ама няма общо с боклуците дето продават тук. Оригиналната гарнитура е по евтина от тази на елринг и темп подобни. Оригиналните сегменти са златни, тях не успях да купя взех NRP. Този човек ми даде доста добри цени за някой неща : Мартин 0894484248 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #10 Отговорено 14 Април, 2015 Благодаря за положеният труд да опишеш нещата които си купувал, колега но вече съм поръчал частите! Поръчал съм комплект гарнитури и сегменти.Частите не са оригинални но се надявам да са читави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Миташкина 0 #11 Отговорено 23 Април, 2015 Здравейте колеги, моето ЦР-В страда от същи проблем, а именно загуба на масло. Не съм се навил още за ремонт, но искам да попитам миналите по този път, за ориентировъчна цена на частите и майсторлъка? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rim 20 #12 Отговорено 24 Април, 2015 Здравей колега!Другата седмица имам записан час при колегата Miyamoto за смяна на сегменти на моето ЦРВ , като го ремонтира ще пиша колко ми е струвал ремонта . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AleCS 4 #13 Отговорено 12 Февруари, 2017 Колега, темата е доста стара, но ако видиш известието, ще се радвам да споделиш опита в подробности, тъй като съм пред същия ремонт с д15з6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове