Jump to content
Ivcho_86

референтни стойности дебитомер civic Д14а3 75к.с. P3x

Recommended Posts

 Здравейте , 

забелязах че трупа много нагар по свещите, сажди в ауспуха и мирише на бензин от ауспуха , освен това и висок разход на гориво ,  след всички тези симптоми лесно се досетих че работи много богато  ,  след кратко мъдрене откачих дебитомера , влезе в авариен режим  светна чека и спря да трупа нагар . Питането ми е как се мери този дебитомер съпротивление,напрежение,импулси и какви референтни гранци трябва да показва . Тази жълта ламБа ми бърка в гъза като чепата пръчка и трябва да се оправи немедлено .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я дай снимка на дебитомера да го видим, мисля ще е интересно за повечето колеги :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тоя модел няма дебитомер, проблема ти е на друго място. Ако е много богата горивната смес по-скоро проблема е ламбда сондата

Редактирано от Wyvern

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не мога да категоризирам, но 95 % от Д сериите нямат дебитомер.Специално Д14а3/а4 ползват MAP сензор за смятане на количеството въздух, както и TPS сензор. IAT следи температурата на въздуха. Сензора се намира отстрани на филтърната кутия над дросела.

Често увеличението в разхода идва от проблеми в ламбда сондата.Обикновено тя е проблемна. Другите сензори рядко чувам проблеми с тях, но е и възможно да са те.

Можеш да разбереш дали е този проблем , ако имаш скенер за OBD2 компютър. Сигнала от ламбда сондата трябва да се движи между 0 и 1. Това трябва да се случва често. Ако сигнала е един и същ вероятно имаш проблеми с ламбда сондата. Естествено можеш да провериш дали не се е откачила или връзката е лоша.

Редактирано от ACID BURN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

проблема е ясен или е в това което откачих каквото и да е то  или е в компа или по кабелите помежду им  ,  предполагам вече че това е ИАТ за който също ме интересува какви референтни стойности при какви градуси на колата трябва да дава :)

 

   ACID BURN сега видях коментара ти , значи след като откачих очевидно IAT сензора проблема се пооправи , в момента чакам части за обд скенера и дата логъра за да видя какво точно се случва с колата .

Редактирано от Ivcho_86

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В компютъра има коректурни карти според отчета на IAT сензора. Какви са не мога да кажа. Имайки предвид двигателя не мисля, че ще коригират значително гориво въздушните смеси. Като отчет в ОБД скенер - трябва да показва стабилно някакъв отчет. Примерно при 20 градуса температура на въздуха да показва стабилно 2.62 волта. Тук вече не е задължително да е между 0 и 1 волт. Можеш да видиш дали се променя волтажа ако го вземеш и го сложиш в друга среда. 

Във филтърната кутия е възможно да има остатъци от маслените пари, които да са се наслоили по сензора.Пробвай да изчистиш сензора много внимателно без да го удряш, драскаш и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...