Jump to content
morpheous87

Хлабина в дясната полуоска на 2.2 i-Ctdi 2004

Recommended Posts

Здравейте,

 

колата има проблем с предницата. При по-силно ускорение предницата почва да вибрира доста. Колкото е по-силно ускорението толкова е по-голяма вибрацията. Вибрацията не се усеща само на волана ами в цялата предница. Имах по-големи вибрации на волана, но оправях джантите и баланса и вибрациите във волана почти изчезнаха, но при ускорение си останаха.

Днес на бързо погледнах на канала колата, единствено външният накрайник от дясно има луфт, но все още в границите на нормалното. На място колата, при въртене на волана по рязко в двете посоки, че чува тракане. Не можах да установя точно от къде идва, но е по в центъра, не от към колелата. Узрял съм се на вътрешно каре на полуоската. На клипче се вижда един луфт който е посока ротацията на полуоската а не в ляво и дясно. Не знам дали е нормално да го има и дали този луфт е знак, че там е място с проблем.

Ето го клипчето - 

 

Вибрациите се усещат най-силно между 80-100км при по-солидно ускорение. При нормално ускорение дори и на 140км почти нищо не се усеща нито на волана нито с тялото.

 

Отделно имам и проблем описан в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=96742 Горивният филтър е Blue print и ще го сменя при първа възможност като имам свободно време с Boshс указания парт номер. 

 

Но да се концентрираме във вибрациите, побиването е за другата тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да определено симтомите на колегата са същите не не съм търсил по проблем с маховика (затова не съм го намерил) защото не вярвах да е от него. Симптомите ги опитва 1:1 както ги виждам и при мен. Сега остава да разбера кое вътрешно каре е дало фира, дали е дясното или лявото. На клипчето това дето има малко луфт е дясното (по-дългата полуоска) Лявото нямаше място да го стигна повече, него през weekend-a ще го проверя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип карето не трябва да има какъвто и да е луфт или хлабина.Появили се,карето си е тръгнало,независимо дали се усеща вибрация или не.Споделям проблема ти както си го описал на 100%. Смених дясно вътрешно каре и всичко е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите симптоми имаше и моята. Рециклирах дясното вътрешно каре и вече е ок. Казват, че дясното е по-проблемно заради по-дългата ос... знам ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец сменях дясна полуоска , само че на 2.0 бензин , проблема беше в пръта който влиза във вътрешното каре !

Симптомите се появиха след минаване през дупка с голяяяяма дълбочина :)

при демонтажа , луфта беше доста голям .

смених с друга втора употреба , проблема се реши !

успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, и моята вибрация днес след сваляне на полуоските се доказа, че е от дясно вътрешно каре. При мен се усещаше най-вече при рязко подаване на газ на 5-та, при изкачване и особено силно при изкачване в десен завой. Напъследък се усили и реших да действам. Проблемът сега е, че от Бултрако идва над 600 лв, което е абсурдно. Дайте съвет откъде може да се закупи алтернативна? Четох, че някои от вас са рециклирали. Надеждно ли се оказа и къде го извършват качествено? За втора употреба, повечето търговци продават цяла полуоска за около 300 лв., което също не е добра оферта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

150лв ми струваше рециклирането, полуоската стана като нова, с 1 год гаранция

Момчето, което го направи се казва Жан, иначе ако желаеш мога да ти дам кординати на лс на моя майстор, който ги направи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, знам го къде е-Младост1. Колко време мина рециклирането? Проблемът явно не е възникнал отново?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди месец го направих, ама какво да ти кажа ... колкото толкова все пак няма гаранция та дали и ново да вземеш,че ще издържи повече. Разликата в цената компенсира, така че не го мисля 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги ! От известно време и аз се сблъсках с този проблем с дясната полуоска - колата ми е Accord 2.2 diesel 2004 година. Първоначално започна да се чува глухо тропане отпред в дясно при определени неравности, доста дълго време карах така, тъй като проблемът трудно се диагностицираше от "автомонтьорите" и след поредното изречение, предницата ти е " бетон " аз просто реших да си я карам така. В последствие обаче проблемът се задълбочи и то от няколко дена насам, като при пълен десен завой и преминаване през някаква неравност усещях силно тропане във волана и усещане като че все едно ще ти падне окачването , изключително неприятно... Ходих на поредния сервиз, качиха колата, гледаха я, аз лично присъствах на прегледа под колата,  всичко е 6 , хванаха дясната полуска размърдаха я нагоре и надолу и виж ти, луфтче... Намерих си такава втора ръка от същата кола + двете карете, вътрешно и външно, един вид целия комплект. Днеска я смених, подкарах колата, ужасяващо тропане, което ме мъчеше през всичките тези годините като чели е затихнало доста, но не и напълно, но определено има подобрение , а и може вече тотално да си въобразявам и да ми тропа главата :Д , но нещото което ме притесни и заради което пиша в тази тема , е че при завой надясно при определени маневри продължавам да усещам нещо като припукване или по точно потроповане във волана. От какво може да е? При положение, че каретата са ми здрави, сменил съм накрайници, биалетки, носачите и шарнирите ме убедиха че са в перфектно състояние, самият волан е стегнат, колата се движи нормално с висока, ниска скорост, но почна ли да въртя волана и в определени моменти усещам това толкова дразнещо протропване ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...