borko 30 465 #1 Публикувано 8 Март, 2015 Вчера ми смениха предните амортисьори ,също и външните накрайници на рейката че били хлабави нещо.Като взех колата качам се ,разбира се возията съвсем друга ,обаче волана много тежък и на моменти бяга наляво или надясно като го пусна.Слязох от колата след 5 минути каране и какво да видя-предните гуми първо че са отворени силно навън ,явно от смяната на накрайниците не е напаснато нещо ,но също така са и легнали навън в горната си част и сцеплението с асвалта е само с външния им долен край-като погледнеш колата отпред -силно смешна картинка е ,всяка гума разкрачена и разчекната и легнала на различни ъгли спрямо другата.Колата страшно се люлее и волана иска да ме забие в някой стълб.Мисля утре да ходя на реглаж ,обаче ми се струват прекалено много изкривени колелата на всички посоки.Питането ми е може ли майстора нещо да не е сложил амортисьорите както трябва и затова да се получи такова нещо ,понеже ако е така да се връщам при него да ги оправя ,а не на реглажа да кажат че оня си е оставил ръцете ,да ми вземат парите за прегледа и пак да ме пратят при този дето ми е правил ремонта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #2 Отговорено 8 Март, 2015 Нормално е като сменят накрайниците да се случи това - би трябвало с рулетка да ги наместят горе-долу, но после задължително се минава стенд. Спокойно на стенда би трябвало да ти оправят сходимостта - това им е работата (за това взимат толкова пари). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3 Отговорено 8 Март, 2015 Да ама те гумите освен дето са отворени отпред са легнали доста навън от горната част -което всъщност ме притеснява и не мисля че е от накрайниците ,които също ме увериха че били мерили и били завити като другите без да ги питам като я взимах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #4 Отговорено 9 Март, 2015 Точно се връщам от сервиза където ми правиха реглаж на преден и заден мост.Предните спрямо задните били застанали под кофти ъгъл и затова ми се сторило толкова страшно положението.Вече всичко е наред.Сега идва ред на рейката ,ама да видим кога ще е . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SkyWalker 37 #5 Отговорено 9 Март, 2015 Точно се връщам от сервиза където ми правиха реглаж на преден и заден мост.Предните спрямо задните били застанали под кофти ъгъл и затова ми се сторило толкова страшно положението.Вече всичко е наред.Сега идва ред на рейката ,ама да видим кога ще е . Колега, виждам, че си тръгнал по моя път - смених предните амортисьори, дискове, големи тампони и левия кормилен накрайник. Само дето при мен няма видими кривини след манипулацията, но задължително ще минавам на реглаж при първа възможност. И при мен тропанията силно намаляха след всички тези неща. Даже и рейката ми правиха - да не те плаша, но пак си тропа малко на големи павета с ниска скорост. Та засега съм стигнал до "под кривата круша" - уж всичко останало е наред, но още немога да усетя така мечтаната "стегната предница" П.С.: Пиши задължително за развитието с рейката - активно се ослушвам за още кадърни лекари на тая прословута рейка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 9 Март, 2015 Имам си една мечта ,в предницата на хондата да има тишинаТука малко съм на тръни като ходя при нашенските майстори за нещо ,особено пък сега за рейката ама ще рискувам че ми писна да дрънка вече.Като има развитие по въпроса с рейката задължително ще пиша. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
azsamtam 3 #7 Отговорено 16 Март, 2015 Имам си една мечта ,в предницата на хондата да има тишинаТука малко съм на тръни като ходя при нашенските майстори за нещо ,особено пък сега за рейката ама ще рискувам че ми писна да дрънка вече.Като има развитие по въпроса с рейката задължително ще пиша. В Пловдив, сервиз Драго Кар. Моята я оправиха там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове