swakke 54 #1 Публикувано 18 Февруари, 2015 (Редактирано) Здр колеги. Става въпрос за хонда црв 1999г 147 кс.днес се появи следния проблем.до 3500 оборота колата върви добре.Като мине 3500 об.започва да придърпва и не ускорява както прябва.Това го прави на всички предавки освен на 1-ва.Катализатор нямам от 2години.Свещите са на около 2 месеца.клапаните са регулирани преди 1000 км.Какво ще ме посъветвате. Редактирано 18 Февруари, 2015 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #2 Отговорено 18 Февруари, 2015 Виж някой вакуум да нямаш скъсан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonik_blast 8 #3 Отговорено 19 Февруари, 2015 Газ има ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #4 Отговорено 19 Февруари, 2015 (Редактирано) В момента няма газ.свалена е уредбата Редактирано 19 Февруари, 2015 от swakke Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sonik_blast 8 #5 Отговорено 23 Февруари, 2015 Проверил ли си въздушния филтър дросела и една гадост зад него има? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #6 Отговорено 23 Февруари, 2015 Оглеждах всичко но изглежда нормално.Възможно ли е някой инжектор във високите обороти да "пикае" и от там да идва проблема и как евентуално да разбера дали е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #7 Отговорено 28 Февруари, 2015 За дизеловите инжектори съм чувал,но за бензинов не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #8 Отговорено 5 Март, 2015 Днес придърпването на загрял мотор изчезна обаче забелязах че колата не ускорява както преди.Пак си върви ,но няма толкова ряз както преди.Като я запаля сутрин не работи гладко ,а притриса.трябва да я оставя 4-5 мин на място и тогава се оправя защото ако тръгна веднага глъхне.Сменил съм капачка,палец,кабели,бубина и горивен филтър.Вече съм болен и незнам какво да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #9 Отговорено 28 Март, 2015 Здравей,В ръководството има описано как да си напрвиш диагностика в зависимост от проблема. Защото ако ти заминало клапанчето(PCV valve) най-отгоре на двигателя или някой датчик е заминал много трудно ще разбереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SpliFF 50 #10 Отговорено 28 Март, 2015 А пробва ли да си почистиш EGR-a.Имах същия проблем с Accord 147hp.Колата глъхнеше в тия обороти после към 5000-5500 пак тръгва.Също така е хубаво дасе изчисти и порта на EGR-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #11 Отговорено 28 Март, 2015 Къде е този ЕГР.ако може и снимка.благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #12 Отговорено 28 Март, 2015 (Редактирано) Клапаните сигурен ли си,че са ти ги направили както трябва?Типичен симптом на натегнати клапани. Редактирано 28 Март, 2015 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #13 Отговорено 28 Март, 2015 Май не съм много сигурен за клапаните.Ще трябва аз да ги проверя като имам време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1057 #14 Отговорено 29 Март, 2015 Направо си ги провери,за мен от това ти е проблема.Всички ЦРВ-та страдат от клапани,а показателите при теб са такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #15 Отговорено 29 Март, 2015 Защо всички - моето вече се излекува от тази болест. След набиването на леглата на клапаните имаше нужда от няколко реглажа докато се напаснат, но вече 20к. не са мръднали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #16 Отговорено 18 Август, 2015 Ново 20.Проблема с придърпването беше изчезнал за известно време,но от скоро пак се появи само ,че има и пукане в ауспуха. Отново правих реглаж на клапани но ефект няма.Само,че забелязах -Като запаля колата сутрин и тръгна след 20-30сек.и си предърпва и пука цял ден колкото пъти да я паля.А когато я запаля и изчакам да поработи 3-4 мин и после тръгна няма проблем.Това го пробвам 2-3 пъти и за сега има ефект.Но много ме дразни.Това според мен не е нормално.Моля за нови идеи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #17 Отговорено 19 Август, 2015 За мен е нещо по тоците....свещи, кабели как са? Почни от най-лесното. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
swakke 54 #18 Отговорено 19 Август, 2015 Март месец съм сменил всичко -кабели свещи бубина палец и капачка.Лошото е че правеше тези номера още преди да ги сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове