Jump to content
koko__2002

Питане за проблем със съединителя

Recommended Posts

Здравей те. Дойде време и аз да задам въпрос. Сега малко пред история:

От както взех колата, съединителя отделяше горе, като го натисна на ниво 4-5 сантиметра (приблизително) под нивото на спирачния педал отделяше. От вън когато работи колата на място, се чуваше леко свистене и след натискане на съединителя изчезваше.

От няколко дена обаче се случи нещо странно, първо взе да отделя доста ниско. Получи се много голям празен ход (до средата на хода от горно до долно положение). Свистенето се усили, при натискане пак изчезва, НО забелязах и нещо странно, при няколко последователни натискания и пускания изчезва, но натиснали го пак и го пусна пак се появява.

Има ли някой някакви идеи?

За смяна ли плаче?

Редактирано от koko__2002

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рученето което чуваш е от лагера на съединителя . А като го свалиш сменяи всичко .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имаш шум откъм съединителя, който шум изчезва при натискане педала на съединителя, това означава лагери на скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Krasi-mir когато имаш шум без да си натиснал,съеденителя това означава проблем в скоростите.А отделянето ниско може да е проблем с някоя от помпите.Огледай ги за течове.Или претискателния диск е заминал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм много съгласен :) че шума е от скоростите :) знам каква ви е логиката но лагера на съединителя също го може тва :) Когато не  е натиснат шумоли, като го натиснеш от натиска обира луфтовете и замлъква :) Шума от лагера на първичния вал го има като ручене когато подаваш газ на скорост, това е другия симптом които комбиниран с шума на празен ход може да насочи за проблем към лагера на първичния вал :) Коко има много лесен начин да разбереш Краси и Янушев прави ли са, натисни съединителя ама не до краи, малко преди да отдели, така лагера ще е натоварен но и първичния вал все още ще се вътри, ако шума изчезне значи не са скорости :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така има малко раздвижване по моя проблем. Слизам тази сутрин паля и не мога да включа на скорост  :| . Отварям капака дето е хванал паяжина и гледам казанчето на съединителя празно само някаква гняс вътре. Изчистих го и налях спирачна течност и след няколко напомпвания работата се оправи. Сега остава да видя де се е затрила старата течност след като не съм виждал петна под колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди няколко дни установих същия проблем с липсата на спирачна течност в казанчето. Пълен оглед на системата и се оказа, че горната помпа на съединителя е много омаслена от страната на педала. Забърсах я, налях течност и засега около 200 километра не е мръднало нивото, но ще се сменя тия дни. Някой може ли да сподели опит с подмяната на тази помпа от към марка, че с тия ментета голям проблем.

Редактирано от loxxxly

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни от по лесното, изпълнителния цилиндър или т.н. долна помпа .

Махни предпазния маншон и ако ръката ти се намокри със спирачна течност, спокойно може и долен ляв педал да я наречеш тази помпа . :lol:

Ако е сухо там,  течността ти се е затрила по мокета в краката и ще трябва да сваляш главния цилиндър, за по  удобно наречен- горна помпа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...