koko__2002 32 #1 Публикувано 13 Февруари, 2015 (Редактирано) Здравей те. Дойде време и аз да задам въпрос. Сега малко пред история: От както взех колата, съединителя отделяше горе, като го натисна на ниво 4-5 сантиметра (приблизително) под нивото на спирачния педал отделяше. От вън когато работи колата на място, се чуваше леко свистене и след натискане на съединителя изчезваше. От няколко дена обаче се случи нещо странно, първо взе да отделя доста ниско. Получи се много голям празен ход (до средата на хода от горно до долно положение). Свистенето се усили, при натискане пак изчезва, НО забелязах и нещо странно, при няколко последователни натискания и пускания изчезва, но натиснали го пак и го пусна пак се появява. Има ли някой някакви идеи? За смяна ли плаче? Редактирано 13 Февруари, 2015 от koko__2002 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Balthazar 4 #2 Отговорено 13 Февруари, 2015 Рученето което чуваш е от лагера на съединителя . А като го свалиш сменяи всичко . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #3 Отговорено 13 Февруари, 2015 Когато имаш шум откъм съединителя, който шум изчезва при натискане педала на съединителя, това означава лагери на скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 14 Февруари, 2015 Съгласен съм с колегата Krasi-mir когато имаш шум без да си натиснал,съеденителя това означава проблем в скоростите.А отделянето ниско може да е проблем с някоя от помпите.Огледай ги за течове.Или претискателния диск е заминал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 14 Февруари, 2015 Аз пък не съм много съгласен че шума е от скоростите знам каква ви е логиката но лагера на съединителя също го може тва Когато не е натиснат шумоли, като го натиснеш от натиска обира луфтовете и замлъква Шума от лагера на първичния вал го има като ручене когато подаваш газ на скорост, това е другия симптом които комбиниран с шума на празен ход може да насочи за проблем към лагера на първичния вал Коко има много лесен начин да разбереш Краси и Янушев прави ли са, натисни съединителя ама не до краи, малко преди да отдели, така лагера ще е натоварен но и първичния вал все още ще се вътри, ако шума изчезне значи не са скорости Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #6 Отговорено 16 Февруари, 2015 Така има малко раздвижване по моя проблем. Слизам тази сутрин паля и не мога да включа на скорост . Отварям капака дето е хванал паяжина и гледам казанчето на съединителя празно само някаква гняс вътре. Изчистих го и налях спирачна течност и след няколко напомпвания работата се оправи. Сега остава да видя де се е затрила старата течност след като не съм виждал петна под колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
loxxxly 0 #7 Отговорено 16 Февруари, 2015 (Редактирано) Аз преди няколко дни установих същия проблем с липсата на спирачна течност в казанчето. Пълен оглед на системата и се оказа, че горната помпа на съединителя е много омаслена от страната на педала. Забърсах я, налях течност и засега около 200 километра не е мръднало нивото, но ще се сменя тия дни. Някой може ли да сподели опит с подмяната на тази помпа от към марка, че с тия ментета голям проблем. Редактирано 16 Февруари, 2015 от loxxxly Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #8 Отговорено 16 Февруари, 2015 Започни от по лесното, изпълнителния цилиндър или т.н. долна помпа . Махни предпазния маншон и ако ръката ти се намокри със спирачна течност, спокойно може и долен ляв педал да я наречеш тази помпа . Ако е сухо там, течността ти се е затрила по мокета в краката и ще трябва да сваляш главния цилиндър, за по удобно наречен- горна помпа . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове