Jump to content
ReSPecT

D13b2 с глава D16a6

Recommended Posts

Така имам D13B2 и идеята ми е следната ако се смени главата с глава от D16A6 горе доло какво подобрение в варвежа може да се получи и възможно ли е изобщо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...ей на това му викам изчерпателен отговор МОЙ ! Щи викам вече М-р ЕГ3 ! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм...ей на това му викам изчерпателен отговор МОЙ ! Щи викам вече М-р ЕГ3 ! :D

Ако знаеш как искам да ме опровергае някой и да каже,че става :D Искам да го осъществя тоз проект...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за изчерпателния отговор цц с две думи ег3 не може ни6то да и се направи за да е по варвежна освен турбо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за изчерпателния отговор цц с две думи ег3 не може ни6то да и се направи за да е по варвежна освен турбо

Стига с тез турбота ве :D Що да не може.Може много работи да се направят,само че всичко е свързано с отваряне на двигателя и оттам нататък тунинга си е кинти и живота се скъсява(в зависимост какво се пипа).Евтинийка примерно:Може да я сгъстиш малко примерно на 9.5 или 10 - това не е скъпо и има ефект.Ако се отваря може да се паснат и клапаните и колата ще живне много.Пък ако искаш турбо и това може.Даже малко по-лесно ще се реализира при карба(до определен праг на надув)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо никой от вас не почне малко по малко да си събира чарколяк.... инсталация от пълен инжекцион, ецу, делко..... резервоар, да смени магистралите.... след 1 година и не повече от 7-800 лв ще имате всичко и понеже не бързате ще сте си го потготвили за лесен суап.да не говорим че май една купчина от нещата могат да се слагат малко по малко на колата и тя да продължава да си работи като 1.3. това са инсталацията и магистралите за бензина... че дайе и резервоара ако не включвате бензиновата помпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1.3 двоен карбуратод от д14 също е решение :D от там взимане малко на главата , смяна на всички части по двигателя ( да като си смените ризи , сегменти , гумички колата тръгва повече ) , камерите , изчиства се добре , премахват се нагарите и т.н. и т.н. пак ще има ефект :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо никой от вас не почне малко по малко да си събира чарколяк.... инсталация от пълен инжекцион, ецу, делко..... резервоар, да смени магистралите.... след 1 година и не повече от 7-800 лв ще имате всичко и понеже не бързате ще сте си го потготвили за лесен суап.да не говорим че май една купчина от нещата могат да се слагат малко по малко на колата и тя да продължава да си работи като 1.3. това са инсталацията и магистралите за бензина... че дайе и резервоара ако не включвате бензиновата помпа.

Ами, Емо, защото не искам да е инжекцион и това си е самата истина.Освен това да речем,че ги имам всичките работи остава проблема с падането на степента на сгъстяване.Него как ще го решим.Като говорих с теб не стигнахме до решение.На мен примерно другия ми проект е 1.3 пълен инжекцион,ВТЕК примерно :D А на Тино предложението съм го мислил преди ама не се решавам да кажа чао на ламбда сондата,МАП-чето и другите ел.шукарийки 'дето ги има Д13-ката.Ако сложиш карбовете от А1-цата и ставаш чист карбуратор-няма корекция на сместа,няма дявол :D И това е много добър вариант,за който е навит де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще се отклоня от темата, за което предварително се извинянявам!Напълно подкрепям 1net и Tino - нищо не става от раз а и едно по едно по-лесно се плаща.Аз не 4е съм направил кой знае кво по-мойта кола, но всяка една малка промяна доставяше наслада и имаше дори и минимален ефект, който всеки път ме кефеше пове4е и пове4е.... Мислех си 4е след последните ми идеи, които ве4е са факт - ще мирна,ама не, до лятото ще ги довършиме и после друго ми хлопа в малкият мозък. :D А всъщност някои съфорумци с които съм коментирал знаят 4е преди няма и година имах идея за Хонда Д13Б2 - и според мои и на др.хора сметки, (поне на лист хартия) 1.3 може да се развинти от обороти..........има на4ин, въпрос на време, 4етене,стотинки (ако ги отделяш всеки ден :D ), .........дори Tino даде жокер за това как може да се запази карбураторната система.... ;) УСПЕХ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

А вариянт за израбитка на колектори не си ли обмислял? Помпа можеш да си сложеш с резервоар и цялта магистрала да смениш, по-лесния и безболезнен начеин ще е да сложиш външна помпа от Опел да речем или .......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ще се отклоня от темата, за което предварително се извинянявам!Напълно подкрепям 1net и Tino - нищо не става от раз а и едно по едно по-лесно се плаща.Аз не 4е съм направил кой знае кво по-мойта кола, но всяка една малка промяна доставяше наслада и имаше дори и минимален ефект, който всеки път ме кефеше пове4е и пове4е.... Мислех си 4е след последните ми идеи, които ве4е са факт - ще мирна,ама не, до лятото ще ги довършиме и после друго ми хлопа в малкият мозък. :cool: А всъщност някои съфорумци с които съм коментирал знаят 4е преди няма и година имах идея за Хонда Д13Б2 - и според мои и на др.хора сметки, (поне на лист хартия) 1.3 може да се развинти от обороти..........има на4ин, въпрос на време, 4етене,стотинки (ако ги отделяш всеки ден :P ), .........дори Tino даде жокер за това как може да се запази карбураторната система.... ;) УСПЕХ :P

добре де казваите да мислим че ние сме най - бавни маи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;):P Всичко е много хубаво като идеи / по-горе / и на мен ми влизат бели мишки в главата но нямам никакво време да ги реализирам. Това което съм свършил до тук - повечето го знаете, стана реалност за 1 ден и без проучване/ реших, разглобих и после зглобих/ и взе, че стана. ;) Сега джиткам със служебна кола и за това продавам бежевия дзвер, но ако не го продам, ще сложа и аз един охлюв :cool::P Принципно ако искате да си говорим за Д13 и Д14 карбове, съм на Ваше разположение макар, че нямам много време. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda bassmbass

казваите голеги какво даправим с тиа д13ки че вече ми се плаче от тия теми всеки дава съвет но един не каза еи това направете и се кефете.Всеки си казва мнението и аз ко да варвя да правя кое от всичките тези неща кажете кое е наи доброто решение и да почваме.иначе не виждам как ще стане.Помощ казваите че работата е много зле.Мерси на колегите които ще ни дадът някои съвет и да се залавям на работа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да бъда "оплюван" от знаещи,четящи,практици, но:::::::::Някой замислял ли се е на тема D13Z1????????????? :P Значи жалите се че Д13 сте най-бавни, ами ДА все пак си е 1,3 и си е 75hp - откъдето и да го погледнеш.Ще се върна доста назад във времето: Когато започнах леко да се паля по автомобили и разни разработки един мой мн.добър приятел даде следната идея: (времето когато се правеха Лади - щото друго нямахме :cool: )Та взехме блок от 1.3 с вал от 1.5 ли беше та от 1.6 - тама нещата бяха доста взаимозаменяеми!!!!!Направихем го с добре пипната глава от 1.5 и резултата беше развъртане до полуда, но за съжаление само на празен ход, а в действие не стана това което о4аквахме :P В този ред на стари спомени ми се роди идеята за D13Z1 или дори D13Z3 - аре се

Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Трудния", "гаден" и "неблагодарен" вариянт за атмосферка. :)

Така значи според мен най-лесния и безболезнен вариянт за Д13 да се посъживи е:

1.Глава от Z6 което си трудничко като намиране-около 400-600лв.

1.1 Карбове от Д14 с всмукв. колектори(на бат Жоро вариянта, койтовсички разбрахме че е доста сполучлив :) ).

1.2. Вариянт с помпа, резервоар и магистрала от инжекцийка.

1.3. Оставаме на заварено положение хакваме външна помпа както споменах по-горе.

1.4. Може да се опита вариянт с прелюдски карбове + гориворегулатор, но т'ва не е проверено пък както знаем всичко е възможно.

1.5. За най-големите манияци на атмосферен матор - тромпетчета(само орентировачно такова животно на Toda за В16 е около 1400$ :) ) но може да се направи, верно с повече мъки само не съм проучил тротал бодита от ко шъ станат. при тоя вариянт минаваме на дюзи и ако се получи ще имаме първата Д13 излетяла в космоса :P

2.Генерацийка с колектори 4-2-1 които са съвместими за всички Д серии + тръба на 50мм със или без резонатор(желателно е със) и крайно проходно гърненце - около 1000лв.

3.Публикувано изображение

 

т'ва е валче за Д13 - на няколко пъти е излизало подобно нещо за продан из форума - около 200лв втора ръка.

4.Свещички Iridium NGK или Denso + кабели и евентоално външна бубина, но ся съмнявам дали ще има капачка за д13 с 5-ти отвор, но при вариянта с Z6 глава ства по-лесно .

5.Т'ва е за по-препаткалите Маховик+съединител 2 Stage

6. Като за завършек без значение от който и да е от по-горните вариянти от точка 1 - Power Cup + врабчеуловител ;)

 

Тов е за което се сещам за сега, нека който се сети за допълнения да казва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аве пич що си купи 1.3 като си искал да бъде по мощна???Моят съвет е продавай я и си вземи по голяма:))

Извинявам се за израза , но " с голяма патка всеки може да е....е"Въпроса е с такава която само дразни кво може да се направи :)П.С. Към вси4ки с Д13-ки:Мом4ета кефя ви се на ентусиазма и само малко да попривършиме с мойта "тъпа" З1-ца и определено ще се заема с 4етене и идеи за Д13-ка, защото ме заинтригувахте вси4ки с идеи и вариации... Редактирано от dj_mi6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mi6o мен ме заинтригува ладата :) Я кажи , след като на място се развърта яко , а в движение не , какво решихте да направите , че и в движение да се развърти добре или какво предполагате , че може да се нарпави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest honda bassmbass

значи днес ми казаха че ако шлаифам главата да направя малко гъстота,ще трябва да карам после само с бензини от 98 на горе и в никакъв случаи с 95.вярно ли е това колеги

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest lookcho

е ... винаги можеш да минеш на газ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

това са пълни глупости, особено когато се говори принципно, а не за конкретен двигател. Повечето хондови двигатели са със степен на сгъстяване 9.1 - 9.6 : 1 и минимално октаново число 91. ВТИ-ките са с 10:2-10.4... аз карам на 10.6 и повярвай ми нито ВТИ-ките нито мойта кола имат проблеми с 95.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT

Пичове хрумна ми една идея дали може да се имплантира направо цял мотор от CRX d16a8,d16a6 в EG3-ката тампоните на мотора ще паснат ли как стоят нещата с електрониката ала бала ясно е че ще трябва помпа и електроника ама маторетката мои ли да се бичне в тва купе :worthy::unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

ако има нещо сам на среща с двигателчето :unsure: още не е продадено :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ReSPecT
Отговорено (Редактирано)

тино за какви коне говорим с твоя вариант?

Редактирано от ReSPecT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

ами колега моята преди да сменя мотора беше направена така с в тек глава,инжекция,чип и варвеще доста добре голфчета 150ки ги мачкаше,когато Емо(1 нет) ми я направи неможах да си позная колата :worthy: мисля че кам 120 кон4ета ще има :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тино за какви коне говорим с твоя вариант?

Само пълна инжекция и чип - към 110 :unsure: С глава трябва да е най-малко 125 коня , говора ти ако нямаш нищо друго ( колектори , филтри , свещи , пилене на глава и т.н. ) . Д16а9/8 двигател от CRX може , но забрави за нисък разход и се приготви за проблеми по поставянето , по простата причина , че не пасва на твоите тампони , а иска преправяне !!! колкото и малко да е то , пак си е преправяне :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко късен отговор но искам да поправя малко 1нет .... Няма проблем 10:1 с 95 ама ти си с пълна инжекция а колегата иска да сгъстява карб.Аз също съм минал през школата на Ладите и опита показва че с карбуратор детонациите не прощават с над 10 към 1 и слаб бензин. В същото време е правена сток лада с инжекция от оРел и си вървеше с 11:1 и огромни клапани на 95. Без детонации ... но все пак с много къс живот заради други механични проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съгласен съм до голяма степен с поправката.... макар че при сгъстяване от "пилване на главата" на д13/д14/д15/д16 трудно се докарват степени около 10-11 без да доближаваш маркерите прекалено много. Пък и какво им е на карбураторите? Просто някой трябва да ги настрои :cool:п.с. абе айде да оставим темата да си седи в историята. преди малко я чистих от оффтопик точно за да не я подновяваме след като отдавна сме забравили кой за какво говори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос на сивик 5г хечбек д15б2 може ли да се сложи малкия в-тек , и какво би излезнало като цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос на сивик 5г хечбек д15б2 може ли да се сложи малкия в-тек , и какво би излезнало като цена.

Колега ти като влизаш във форума кои теми четеш ??? Тази тема я има преподробно написана и описана и т.н. и т.н. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...