jlekov 0 #1 Публикувано 14 Януари, 2015 здравейте колеги,имам следния проблем с HONDA CR-V III 2.2 i-CTDi (140Kc),при студено време не ми се включват свещите за подгряване.Проверил съм ги и 4-те ,работят и загряват .Смених и релето но ефекта е същия -не се включват Не ми изписва никаква грешка Ако някой има идея от какво може да бъде ще бъда благодарен ....Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 14 Януари, 2015 Не претендирам че толкова разбирам от дизелаците но да помислим логически, но щом не включва релето значи тоя дето управлява релето не е у ред, а тва е лоша работа щото до колкото знам компа управлява релето. Ако знаеш къде е релето, а сигурно знаеш, защо не вземеш с един мултицет да замериш на управлението като дадеш на контакт идва ли ток. Ако не идва търсиш схема в нета и гледаш какво има по веригата за подгряващите свещи. Надявам се бушоните са проверени ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #3 Отговорено 14 Януари, 2015 проблема е ,че релето е електронно ,с 4 извода за всяка свещ и още 4 извода за захранване и комуникация с екуто и няма схема никъде .Бушоните са добре. Любопитното е че не ми дава никаква грешка ,дори махнах кабелчетата към свещите и пак никаква грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #4 Отговорено 14 Януари, 2015 впрочем ,знае ли някой при колко градуса включват свещите на този двигател Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #5 Отговорено 14 Януари, 2015 Какво искаш да кажеш, че при студено време не ти се включват? Трудно палиш ли, или на таблото не ти светва реотана че подгряват - защото са две различни неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #6 Отговорено 14 Януари, 2015 при -10,-15 градуса ,запали по трудно и изпуши .....Вчера беше около -2 градуса и реших да проверя свещите ,измерих напрежението но нямаше такова . Относно лампата на таблото ,тя си свети ...когато е по топло по малък интервал и съответно по-дълъг при по студено За това си помисли да не би да включва подгрева след -7 градуса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #7 Отговорено 14 Януари, 2015 Първо - кога си сменявал горивния филтър и с каква нафта караш? Второ - смени бензиностанцията и при възможност сипвай от зимната нафта /с добавките/. Трето - как ти е акумулатора ? п.п. Обясни по-подробно - "при -10,-15 градуса, запали по-трудно..." Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #8 Отговорено 14 Януари, 2015 акумулатора е чисто нов,филтъра е на около 2000 км и зареждам на ромпетрол с добавка тди и нормално е да запалва при студено без свещи ...проблема е защо не подгряват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #9 Отговорено 21 Януари, 2015 проблема е решен ...може да се затвори темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mirott 4 #10 Отговорено 21 Януари, 2015 А не мислите ли за нормално да споделите какъв е бил проблема? Благодарим Ви предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 21 Януари, 2015 (Редактирано) Любимото ми развитие по темата, иначе много са сръчни в писането докато има проблем , но като го решат е много трудно да се пише кво е било. ..................................................................................! Редактирано 21 Януари, 2015 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #12 Отговорено 21 Януари, 2015 Съжалявам колеги но нямах време за обяснение .....разбира се че ще споделя как се реши проблема .... Оказа се че имаше проблем във флашването на ЕКУ-то заради DPF-филтъра . Сигурен съм че има много като мен както се оказа но много късно го разбират Ако някой има въпроси,ще обясня по подробно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jlekov 0 #13 Отговорено 21 Януари, 2015 (Редактирано) И Слави CR-V като чета какви кълнения отпрaвяш да не си ШAМАНА на форума разбирам че света ти е виновен но все пак има и нормални хора Редактирано 21 Януари, 2015 от jlekov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #14 Отговорено 21 Януари, 2015 Колега, форума е все пак да си помагаме и за разрешение на проблемите с колите ни. Лесно е да напишеш че имаш проблем, но и дай разрешението. И на другите може да се случи същото и да търсят отстраняването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 21 Януари, 2015 (Редактирано) Не , не съм шамана, а света ми е виновен заради такива като тебе. Редно е когато тук и не само, се пита нещо и хората се включат да помагат без значение колко успява за решаване, след като проблема се реши то това нещо да се сподели, за да може следващия път когато гугъл прати някои в твоята тема той да не стигне до "най полезния ти пост": "проблема е решен ...може да се затвори темата" И не се оправдавай че си нямал време и че разбира се щял си да споделиш, ако беше така то как оправдаваш втората част на изречението си - ...може да се затвори темата. нима си имал намерение след затваряне на темата да споделиш . Така че съм си в правото да се ядосвам, а ти си в правото да се сърдиш за думите ми, но за тях си си виновен само ти. Сега ще си коригирам предния пост че аз да не съм ти виновен ако някои пак е оплескал нещо Редактирано 21 Януари, 2015 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове