Jump to content
d.pavlovq

Процедура при смяна на гарнитури на главата.

Recommended Posts

Здравейте, колеги!

Лятото колата(Prelude 5, 2.2 185к.с.) беше на стандартно обслужване и за ремонт свързан с антифриза(имаше кипене), взех я аз и се оказа, че майстора не е вързал сензора на вентилатора за мотора и докато успея да му я закарам двигателя вдигна доста температурата, като влезе и в началото на червения сектор - съвсем за кратко.

Пиша това, за да Ви запитам дали е възможно от тога да произлезе проблем?

 

Към днешна дата колата чака комплект гарнитури, защото тече масло и дори и локвички образуваше под колата.

В момента чета разни теми из форумите за процедурата и бих искал да Ви попитам как се процедира при подобен ремонт, просто за да придобия някаква представа и да изисквам от майсторите да бъде направен качествено ремонта.

Към момента конкретно за този ремонт е говорено за смяна гарнитурата и другите неща, които включва комплекта, за болтове не е ставало дума, главата ще се шлайфа, но не е ставало въпрос за снимка на двигателя, за да се види дали няма пукнатини и да не се окаже, че в близко бъдеще ще се налага повтаряне на същия ремонт.

Частите най-вероятно ще са Виктор Рейнц или Влупринт, от Англия...(може ли и някакъв коментар за двете марки)...

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверете и всички семеринги и О пръстени ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купи си и нови болтове-тука примерно нашенските сервизи без нови болтове не дават гаранция!После ,така и така си отворил мотора що не и пуснеш едни сегменти и биелни лагери ,че да знаеш че повече няма да отваряш мотора за друго.Щом си я прегрял сигурно и сегментите са омекнали и ако не ги смениш после може и масло да почне да ти гори,по-добре смени всичко както му е реда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря!

Колата е в сервиза и ще се прегледа основно състоянието какво е. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега минавал съм през този филм,ще ти кажа накратко всичко което сдобих като информация.Ако искаш да не ти остава грам съмнение относно главата направи и един хидротест(тест за микропукнатини в главата) 25лв струва.Според мен е донякъде излишен защото досега хондова глава пукната не съм попадал(около 7-8глави са ми минали през ръцете) относно гарнитурите изключително съм доволен от елринг въпреки ниската им цена никога не са давали дефекти,а и много колеги са на същото мнение.Запиши си колко ти е шлаифана главата,не че е от голямо значение но е хубаво да го знаеш,принципно и на главата има ограничители до каква степен можеш да ги шлаифаш с стандартна гарнитура.Имаики предвид и евентуалното прегряване накараи и да ти замерят блока за кривини,аз лично не съм попадал на крив блок но винаги има първи път.И замисли се за предложението на колегата по горе относно сегментите,това ще ти гарантира че едва ли някога ще пипаш по мотора заради разход на масло примерно,при което отново имаш отваряне,гарнитура пари за работа и тнт.Успех.Относно болтовете,ако има е първо сваляне,не ги сменяи,едва ли ще намериш по добри-по мои тестове издържат минимум 3сваляния и затягания.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...