schnapps 22 #1 Публикувано 1 Януари, 2015 (Редактирано) Здравейте колеги и за много години,днес ми отказа вентилаторчето на парното.За да го сменя трябва ли да свалям цялото табло или има по-лесен начин за да стигна до него ? Редактирано 1 Януари, 2015 от schnapps Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #2 Отговорено 1 Януари, 2015 Виж съпротивленията зад жабката първо! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
schnapps 22 #3 Отговорено 2 Януари, 2015 Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #4 Отговорено 21 Януари, 2015 Имам същия проблем. Но тъкмо се наканя и я закарам на майстор и там проработва. Казва ми, че трябва да не работи за да разбере от какво е. Когато преместя лостчето на първата стъпка си е умряло, изобщо не зацепва, от втора нататък си усилва правилно В повечето случаи(точно когато ми е най-нужно) не тръгва на която и да е стъпка. Какви са тези съпротивления, ако може повече инфо, моята хонда е 4G. Ще съм задължен за всеки съвет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #5 Отговорено 23 Януари, 2015 Дъвкано е много това по форума, потърси. Съпротивленията се намират на една плочка зад жабката. Често се случва да изгарят. Особено за най-ниската скорост. Новата плочка със съпротивления е скъпа, може да се ремонтира с подходящи съпротивления за стотинки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #6 Отговорено 23 Януари, 2015 Да аз от предни теми намерих отговора. Свалих жабката, демонтирах тази част, оказа че има някакъв нагар по жичките, почистих го, сложих джаджата обратно и вентилатора заработи. Само първата степен не действа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #7 Отговорено 25 Януари, 2015 Да аз от предни теми намерих отговора. Свалих жабката, демонтирах тази част, оказа че има някакъв нагар по жичките, почистих го, сложих джаджата обратно и вентилатора заработи. Само първата степен не действа. Значи не си чел внимателно. Нагар по жичките едва ли има. По-скоро това са остатъци от керамика, която е по навивките от съпротивителен проводник, от които се състоят тези мощни резистори (или както им казваме разговорно - съпротивления). Щом първата степен не ти работи, значи единия резистор е прекъснал. Това е и най-често срещания дефект. Трябва да бъде сменен резистора. Но ако не можеш добре да се ориентираш в тези неща, може би е по-добре да потърсиш помощ от някой, по-опитен жичкаджия. Четете, колеги, всичко това е добре описано, не случайно казах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #8 Отговорено 28 Януари, 2015 (Редактирано) Явно ще трябва да търся решение, понеже пак взе да не работи. На всичкото отгоре и почва да ми свети заради него лампата на акумулатора, може би дава накъсо. Та го махнах това съпротивление и ще видя, дали някой няма да се навие да ми го поправи. В краен случай ще търся цялата част нова. Така и така съм отворил там ще съм благодарен ако ми дадете идея къде точно е въздушния филтър на купето да го сменя и него, че сигурно не е сменян 20 години. Редактирано 28 Януари, 2015 от ozonbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #9 Отговорено 29 Януари, 2015 (Редактирано) В аутоплюса ми казаха че колата нямала такъв филтър. Оттам си поръчах и резистора, след седмица ще ми го доставят. Редактирано 29 Януари, 2015 от ozonbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #10 Отговорено 29 Януари, 2015 Моята 5-та, нямаше филтър. На приятели някои имаха, май са тука има , тука няма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Стоян 1 #11 Отговорено 29 Януари, 2015 А каква е цената на резисторите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #12 Отговорено 29 Януари, 2015 Ако има климатик, не може да няма филтър. И той се намира там, зад жабката. Друг е въпроса, че според мен е хубаво на входа на въздуха още да има някакъв филтър. Но при моята има само един, който е преди изпарителя на климатика. И съответно до този филтър се пълни с листа и боклуци, които и замирисват след време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #13 Отговорено 31 Януари, 2015 (Редактирано) Някакъв неоригинален ми намериха за 22 лв. с една седмица доставка. Колата няма климатик, явно няма и филтър, понеже не виждам подобно нещо никъде. Редактирано 31 Януари, 2015 от ozonbg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #14 Отговорено 5 Февруари, 2015 Сложих новите съпротивления, но пак прави номера. Някой път се включва друг път не. Като включи всичките степени работят. Къде да търся проблема сега, може ли да е в лостчето за степените, и аз не знам вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #15 Отговорено 5 Февруари, 2015 (Редактирано) Това вече е странно. Не съм чувал досега за такъв проблем, не е характерен за Хонда, за разлика от често горящите съпротивления. Може би трябва да потърсиш помощ от някой опитен автомобилен ел. техник, който да локализира проблема. Може да е в някой конектор/кабелна обувка нагоряла, за ключа не съм чувал досега да прави ядове, въпреки че по принцип и аз бих се усъмнил в него. Трябва отваряне, оглед, мерене, и най-вече да знаеш какво правиш. Редактирано 5 Февруари, 2015 от movx2000 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове