Jump to content
Honda_UK

Здравейте

Recommended Posts

По-рано днес си взехме новата(принципно стара) Хонда. Имахме и стара, но е write-off:), както и да е, здраве да е.Модела е CR-V 2.0 EX Auto. На три години е, регистрирана е октомври 2011, т.е точно преди да изкарат четвърта генерация. Надявам се да нямам много поводи да пиша тук, но човек никога не знае. Днес като я карах обаче задницата ми се стори, че играе малко. После сякаш посвикнах. Отдадох го на това, че е 4х4, а аз досега не бях карал такава. Тази вечер, четейки форума разбрах, че може да са задните тампони. По принцип има ли вариант да се провери дали са те без се влиза в бокса ми е въпроса или е наложителен питстопа. Също има ли нещо, което ще препоръчате да се смени, освен нещата, които са по Хонда мануала?Колата е на 27 000 мили, и ще се кара в Англия. За съжаление и сервизите са английски:)(това последното е британски хумор, насочен е не към цените, а към качеството).Към тези, които имат този двигател - на вас струва ли ви се шумен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бре, задни тампони на 3 години и има няма 50 х км, не може да са те, тва да не е Фиат дори неговите издържат с години :) Опиши по точно какво усещаш, може да са гуми, амортисьор и кво ли не ама тампони.....! Опиши го по подробно пък ще видим. Мотора трябва да мърка като коте, на затворен капак при фонов шум 60 децибела на вън дори почти няма да го чуваш извън колата :) какво шумно ти се чува при твоя? Ако е в обороти, шумен е да, те са си шумни коли, тва е базова екстра за марката Хонда, която не е пожелание а е задължителна за всички :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, преди седмица като се пазарих беше с едни стари гуми и това не ми направи впечатление. Вчера като я взимах вече бяха сложили чисто нови Мишлен Латитюд Спорт(видях че и шефа на сервиза си караше CR-V-то с такива, а беше от тази година модела, но дизел, така че предполагам че на някои модели слагат такива. На други явно са с Континентал, защото в шоурума имаше с точно такива). Колата е купена от дилър на Хонда и има една година гаранция. По принцип е и manifacturer approved, което ще рече, че са и проверявали разни неща. Но както е казал автора и тука "парица е царица" и не е задължително предписанията на Хонда да са се материализирали:).За нестабилността - като карам в права линия всичко изглежда ок, но забелязах, че като правя леки завои(да се престроя в друга лента примерно) се появява. Чувството е все едно имам ремарке отзад, което леко поклаща колата. След това на права отсечка почнах да въртя леко волана в двете посоки и наистина ми се струва че задницата леко играе. Все пак имайте предвид, че се качвам от Корола и Сивик, които са по-ниски пък и не са 4х4.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и много безаварийни мили.

 

Значи, това, което си прочел тук за задните тампони и клатенето е по-скоро проблем на 1-ва ген CR-V. На 3-та ген окачването е, предполагам, като на 2-ра, т.е. такива тампони няма.

 

После, не съм сигурен, но 3-та генерация може би е с електрическа кормилна рейка. Ако да, тази рейка е по чувствителна, т.е. реагира по-бързо на завъртането на волана.

 

Едва ли имаш някакъв проблем с колата, по-скоро трябва да свикнеш с високото комби, на което си се качил.

 

И да, в сравнение с двата броя CR-V  1-ва ген, които имах досега, на сегашното двигателя не се чува в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да мисля, че е с електрическа кормилна рейка. Не знам посвикнах ли или това нещо помамаля, но вече ми се струва по-добре. Иначе двигателя точно мърка в купето, но не е безшумен. За сега така ще ги оставя нещата, пък ще видим:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...