Jump to content

Honda_UK

Фен
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Honda_UK

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    UK

Последни посетители

580 профилни разглеждания
  1. Здравейте, Имам въпрос свързан с антифриза и още няколко други. Жена ми кара CR-V, от края на 2011, автоматик, бензин. Онзи ден и доливах течност за чистачки и забелязах, че антифриза е под минимума. Де факто като му отвориш резервоара се вижда само малко течност долу в гърлото. Проверих в Ръководството, пише си че трябва да се долее или смени изцяло. В самата система явно има достатъчно, тъй като има една отделна капачка за нея, отворих я и имаше до ръба на тръбата, както е по Ръководство. Понеже не разбирам много, даже разбирам малко и казах да иде в сервиза, тъй като сме си доплатили за още две години гаранция, да я видят хората. Тя така или иначе щеше да ходи за други неща(парктроника) така че се нави и отиде веднага(след 1 седмица, което си е веднага в случая). Там прегледали колата и казали, че антифриза си е наред. А той пак ви казвам едвам се вижда в гърлото на резервоарчето му при студена кола. Въпроса ми е нормално ли е да е така или да ходя аз да се разправям и търся дуги сервизи(този все пак е официален на Хонда)? И така и така съм тук още два бързи въпроса. Жената забърсала единия датчик на парктроника(преден ляв) на някакъв паркинг и той влязъл навътре. Като ходи в сервиза са и го извадили и закрепили леко, но са и казали, че понеже е изпрошнат най вероятно пак ще влезе навътре и има два варианта - да го сменят с нов за 190 лири или да и сменят цялат броня(тъй като е леко ужулена) за 400 лири. Вторият вариант отпада.Въпросът ми е по първият вариант. Гледам в ebay въпросните сензори за по около 20 лири и ако имаш достъп до мястото изглежда не е много трудно да се сменят. Гледах и клипчета в youtube как се сваля предната броня. На мен лично ще ми е трудно, но мисля че ще успея да го направя. Въпроса е за пластмасовите клипсове, които придържат сензора към бронята стабилен, и мисля че той е заминал, дали може да се намерят някъде? Предполагам, че някой тук е сменял такъв сензор. Има ли нещо друго, което трябва да се знае? Питам да не се окажа в ситуация да махна бронята и после да търся майстор дето ходи по къщите. И последен въпрос за сега. Отново за бронята - задна дясна. Този път жена ми я удари в моята Тойота пред къщи, въпреки сензорите и камерата! Та сега леко е излязла от фабричното си положение в посока навън. Пробвах да я наглсая със сила, но ми изглежда много нежна и не искам да напъвам. Въпросът ми е дали ако разхлабя болтовете под калника и след това е тези, които са на ръба на вратата ще мога да я наместя. Не съм го направил, тъй като не са ми простигнали инструментите още, но все пак проучвам как точно ще стане. Това е за сега.
  2. Здравейте, Извинявам се, че отвличам темата, но нямам право да публикувам нови такаива, а имам въпрос свързан с антифриза и още няколко други. Жена ми кара CR-V, от края на 2011, автоматик, бензин. Онзи ден и доливах течност за чистачки и забелязах, че антифриза е под минимума. Де факто като му отвориш резервоара се вижда само малко течност долу в гърлото. Проверих в Ръководството, пише си че трябва да се долее или смени изцяло. В самата система явно има достатъчно, тъй като има една отделна капачка за нея, отворих я и имаше до ръба на тръбата, както е по Ръководство. Понеже не разбирам много, даже разбирам малко и казах да иде в сервиза, тъй като сме си доплатили за още две години гаранция, да я видят хората. Тя така или иначе щеше да ходи за други неща(парктроника) така че се нави и отиде веднага(след 1 седмица, което си е веднага в случая). Там прегледали колата и казали, че антифриза си е наред. А той пак ви казвам едвам се вижда в гърлото на резервоарчето му при студена кола. Въпроса ми е нормално ли е да е така или да ходя аз да се разправям и търся дуги сервизи(този все пак е официален на Хонда)? И така и така съм тук още два бързи въпроса. Жената забърсала единия датчик на парктроника(преден ляв) на някакъв паркинг и той влязъл навътре. Като ходи в сервиза са и го извадили и закрепили леко, но са и казали, че понеже е изпрошнат най вероятно пак ще влезе навътре и има два варианта - да го сменят с нов за 190 лири или да и сменят цялат броня(тъй като е леко ужулена) за 400 лири. Вторият вариант отпада.Въпросът ми е по първият вариант. Гледам в ebay въпросните сензори за по около 20 лири и ако имаш достъп до мястото изглежда не е много трудно да се сменят. Гледах и клипчета в youtube как се сваля предната броня. На мен лично ще ми е трудно, но мисля че ще успея да го направя. Въпроса е за пластмасовите клипсове, които придържат сензора към бронята стабилен, и мисля че той е заминал, дали може да се намерят някъде? Предполагам, че някой тук е сменял такъв сензор. Има ли нещо друго, което трябва да се знае? Питам да не се окажа в ситуация да махна бронята и после да търся майстор дето ходи по къщите. И последен въпрос за сега. Отново за бронята - задна дясна. Този път жена ми я удари в моята Тойота пред къщи, въпреки сензорите и камерата! Та сега леко е излязла от фабричното си положение в посока навън. Пробвах да я наглсая със сила, но ми изглежда много нежна и не искам да напъвам. Въпросът ми е дали ако разхлабя болтовете под калника и след това е тези, които са на ръба на вратата ще мога да я наместя. Не съм го направил, тъй като не са ми простигнали инструментите още, но все пак проучвам как точно ще стане. Това е за сега. Ако иска модератора може да я отдели в отделна тема.
  3. Да мисля, че е с електрическа кормилна рейка. Не знам посвикнах ли или това нещо помамаля, но вече ми се струва по-добре. Иначе двигателя точно мърка в купето, но не е безшумен. За сега така ще ги оставя нещата, пък ще видим
  4. Да, преди седмица като се пазарих беше с едни стари гуми и това не ми направи впечатление. Вчера като я взимах вече бяха сложили чисто нови Мишлен Латитюд Спорт(видях че и шефа на сервиза си караше CR-V-то с такива, а беше от тази година модела, но дизел, така че предполагам че на някои модели слагат такива. На други явно са с Континентал, защото в шоурума имаше с точно такива). Колата е купена от дилър на Хонда и има една година гаранция. По принцип е и manifacturer approved, което ще рече, че са и проверявали разни неща. Но както е казал автора и тука "парица е царица" и не е задължително предписанията на Хонда да са се материализирали.За нестабилността - като карам в права линия всичко изглежда ок, но забелязах, че като правя леки завои(да се престроя в друга лента примерно) се появява. Чувството е все едно имам ремарке отзад, което леко поклаща колата. След това на права отсечка почнах да въртя леко волана в двете посоки и наистина ми се струва че задницата леко играе. Все пак имайте предвид, че се качвам от Корола и Сивик, които са по-ниски пък и не са 4х4.
  5. По-рано днес си взехме новата(принципно стара) Хонда. Имахме и стара, но е write-off:), както и да е, здраве да е.Модела е CR-V 2.0 EX Auto. На три години е, регистрирана е октомври 2011, т.е точно преди да изкарат четвърта генерация. Надявам се да нямам много поводи да пиша тук, но човек никога не знае. Днес като я карах обаче задницата ми се стори, че играе малко. После сякаш посвикнах. Отдадох го на това, че е 4х4, а аз досега не бях карал такава. Тази вечер, четейки форума разбрах, че може да са задните тампони. По принцип има ли вариант да се провери дали са те без се влиза в бокса ми е въпроса или е наложителен питстопа. Също има ли нещо, което ще препоръчате да се смени, освен нещата, които са по Хонда мануала?Колата е на 27 000 мили, и ще се кара в Англия. За съжаление и сервизите са английски(това последното е британски хумор, насочен е не към цените, а към качеството).Към тези, които имат този двигател - на вас струва ли ви се шумен?
×
×
  • Създай нов...