J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 26 Декември, 2014 Здравейте проблема е,че няма парно.Колата трябва да загрее напълно и чак тогава може да се каже,че парното е тръгнало и то духа топло а не горещо.Както и да е проблема е ясен има и много теми в което е казано какво трябва да се направи но в тази тема искам да разбера друго.Тъй като два пъти го промих с вода и силна струя имаше ефект до 3-4 месеца и пак същото.Решил съм да рискувам да го промия с препарат.Въпроса е с какъв препарат да промия само радиаторчето,препарат от който няма да се пукне след това.не е чак толкова запушено за това мисля,че ще се оправи с промивка с препарат.Четох за киселини,кисол,оцет.калгон,и такива работи.С какъв препарат да опитам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 26 Декември, 2014 Колега,пълнил съм с оцет и някакъв препарат А1,за не знам какво беше точно.Но не посмях да го държа дълго време вътре в радиаторчето,защото не знаех дали е изцяло метално или има и гумени уплътнения,които да разяде.Сега знам,няма такива.Дано ти е полезно да го знаеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 26 Декември, 2014 http://www.yacco-sofia.com/pochistvane-i-zashtita/dobavki-ohladitelna-sistema/detartrant-radiator Опитай с тази. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 28 Декември, 2014 Днес реших да видя дали цялото радиаторче е топло,разглобих кутията под жабката еми грее си много не мога да си държа ръката там.Сглобих кутията пуснах вентилатора пипнах от долу,ми тя около цялата кутия излиза студен въздух от вентилатора.....изкарах я пак видях прегорелите уплътнения които се роняха...изчистих ги и залепих уплътнение за прозорци.Сложих навсякъде по 3 ленти една върху друга където се снажда кутията в двата края.Стана перфектно топлото и силната струя си дойдоха а преди това в краката е влизало студен въздух и духаше слабо през въдуховодите а от страничните едвам се усещаше. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 29 Декември, 2014 (Редактирано) Да се включа и аз.При мен се получава друго.Когато свия по-рязко парното от топло почва да духа бая студено за 10-15 секунди.Възможно ли е да е от тези уплътнения? Редактирано 29 Декември, 2014 от zlobar4e Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 29 Декември, 2014 Като свиеш какво? Обясни по подробно.Кога има топло кога няма кога се получава? При мен духаше допло но духаше слабо а в колата не се стопляше така,че да си карам сега по тениска,защото в краката влизаше директно студен въздух от вън дори не минаваше през радиатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #7 Отговорено 29 Декември, 2014 Духа си топло и в купето е супер,обаче ако чукна волана рязко(да избегна дупка или нещо си друго)да се разлюлее колата и духва студено е това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #8 Отговорено 29 Декември, 2014 Хм..Как е с антифриза губи ли го ? Винаги ли го прави това защото е много странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #9 Отговорено 29 Декември, 2014 Винаги го прави.А антифриза си е бетон,не мърда.И аз останах доста учуден от тази "способност". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #10 Отговорено 29 Декември, 2014 Нямам никаква идея но ще ми е интересно да разбера какъв е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
the_engineer 0 #11 Отговорено 4 Януари, 2015 При мойта англичанка на десен завой духалката по средата,отгоре на таблото духа по-топло.Получава се някаква аномалия.Та по въпроса за "отпушването" миналата зима имах мн слабо парно.Духаше силна но хладка струя.Проверих маркучите които са в двигателния отсек и са хванати за радиаторчето.Входящия беше врял а изходящия хладен-радиаторчето е запушено.Тази есен взех празно шише от минерала вода 0.5л сложих 2 пръста на дъното Calgon за перални и долях с вряла вода.Разбърках здраво и след като бях токнал малко антифриз налях сместа във водния радиатор.Почнах да карам и парното се засилваше все повече.Карах една седмица така.Разкачих радиаторчето на парното и изхода му вкарах вода под налягане.Промих и останалата система.Налях си антифриз и резултата е 50*С духа от духалката при външна температура около 0*С.На мен ми се вижда малко(предишната ми кола беше лада )но преди интервенцията беше 25*С така че и на това съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове