P.P. 0 #1 Публикувано 18 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте, Имам няколко общи въпроса, понеже обмислям да си търся CR-V около 2005 година. Нещо между 10-12 хиляди - мисля, че толкова са в момента. Моля да ми отговорите обективно, а не като фенове на Honda , доколкото е възможно (то и аз съм фен, но от коли не разбирам почти никак). Ориентирам се към този модел понеже: харесва ми отвън, има голям багажник май, семейна кола е - лесно може да побере 4 човека примерно. Аз в момента имам Civic, от 1998 е мисля. 1) дизеловите варианти ли са по-добри или бензиновите (откъм разход на гориво и мощност) ? 2) къде мога да видя адекватни технически характеристики и за двата модела двигатели (намирам само някакви UK варианти на прегледи, които кой знае доколко са приложими за BG, а и непрекъснато трябва да конвертирам мерните единици) ? Но ... да са наистина от тази година някъде характеристиките т.е. от 2005-2006, а не за най-новите им модели. 3) този двигател i-CTDI добър ли е, успешен ли е, или има ли проблеми? (виждал съм този надпис и на Accord, но това май им е от първите дизелови двигатели на Honda, от 2005-2006 имам предвид) 4) кои са слабите места на този джип? 5) тези джипове 4x4 ли са всъщност? пъргави ли са като усещане? 6) как е поддръжката, скъпа ли е като цяло (частите и прочие)? 7) как е разхода - градско/извънградско/комбинирано? 8) всичко друго, което считате за важно - моля, коментирайте Съжалявам, че задавам толкова общи въпроси, но дотолкова разбирам. Предварително благодаря. Редактирано 18 Декември, 2014 от P.P. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 19 Декември, 2014 Първо добре дошъл във форума! Второ въпросите, които задаваш са обсъждани десетки, да не казвам стотици пъти, така че даже не е необходимо да ползваш търсачка, просто прегледай подфорума 4х4 и ще се учудиш колко много теми има по същите въпроси. Техническитe данни на ЦРВ || генерация можеш да сравниш тук: http://www.auto-data.net/bg/?f=showSubModel&modeli_id=1317 Щом ти харесва ЦРВ || на външен вид, само мога да препоръчам с две ръце, тъй като според мен, освен че е малко грозничка, няма други недостатъци Това в кръга на шегата, разбира се След като прочетеш малко из форума и все още имаш въпроси, ще се постарая да ти отговоря подобаващо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #3 Отговорено 19 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте, 1) дизеловите варианти ли са по-добри или бензиновите (откъм разход на гориво и мощност) ? 2) къде мога да видя адекватни технически характеристики и за двата модела двигатели (намирам само някакви UK варианти на прегледи, които кой знае доколко са приложими за BG, а и непрекъснато трябва да конвертирам мерните единици) ? Но ... да са наистина от тази година някъде характеристиките т.е. от 2005-2006, а не за най-новите им модели. 3) този двигател i-CTDI добър ли е, успешен ли е, или има ли проблеми? (виждал съм този надпис и на Accord, но това май им е от първите дизелови двигатели на Honda, от 2005-2006 имам предвид) 4) кои са слабите места на този джип? 5) тези джипове 4x4 ли са всъщност? пъргави ли са като усещане? 6) как е поддръжката, скъпа ли е като цяло (частите и прочие)? 7) как е разхода - градско/извънградско/комбинирано? 8) всичко друго, което считате за важно - моля, коментирайте Съжалявам, че задавам толкова общи въпроси, но дотолкова разбирам. Предварително благодаря. 1. Зависи и колко караш и къде. Мощността е горе долу еднаква, но дизела има по-добро моментно доускорение, бензина иска да го вкараш в обороти. Като разход - разгледай carspending.com, spritmonitor.de - имай предвид че извънградско каталожните данни са при 90км/ч, а на градско никога не можеш да ги постигнеш Най-евтино е бензинов на газ, след това е дизел2. http://auto.ru/cars/honda/cr-v/ii/group-offroad_5d/mod-84814/ http://auto.ru/cars/honda/cr-v/ii/group-offroad_5d/mod-6726/ 3. В акорд-частта има една тема "всичко за Акорд 7ма" - там е разписано подробно. Двигателя е добър, но има скъпи консумативи (съединител, верига, колектори, дюзи) Доста от нещата са подобрени при фейслифта, някои неща като съединител са неизбежни (най-лесно се познава по маската отпред под капака, 1 черта е преди 2 черти след фейслифта) http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=93137 4. Според някои хора обезшумяването не е нивото на Ауди ку7... ако досега си бил със Сивик ще ти се стори нормално 5. 4х4 се включва само автоматично при превъртане на предните колела, нормално е само предно, което спомага за относително добрия разход като за кола с такива размери и 1500кг (дизела е 100кг по-тежък). Като пъргавина - сходна динамика са със Сивик 5та 90кс или 6та 115кс. Ако натискаш педала . Но самата кола предразполага към по-лежерно каране, определено не е за взимане на завои с ръчна на 2 колела 6. Нормална. Имаш малко повече консумативи - масло в задния диференциал минимум . Цени на частите - като за Акорд. Помня как преди 8 години беше проблем да се намери мигач за Сивик... сега фирми бол, ако не бързаш може и от чужбина да се поръча... или от морга. 7. Бензин 2.0 автоматик, извънградско 9-10, в София от 13 до 16 . На газ 11-12 и съответно 15-18. На ръчка сигурно литър надолу поне в града. Дизел - имай предвид ако караш на къси разстояния (4-5км) нито ще успее да загрее двигателя нито ще ти хареса разхода. 8. Една от малкото коли в които мога при нужда да возя 4 пътника Редактирано 19 Декември, 2014 от Restless 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1257 #4 Отговорено 19 Декември, 2014 Напълно съм съгласен с колегата Restless, само да допълня и аз 4. Ами да - аз досега бях със Сивик и О, БОЖЕ, вече чувам музиката в колата и какво си говорим Не мога да разбера кога съм я изгасил хаха Редовен реглаж на клапани - на 20К/24К км. 5. Ускорението не е на бегачка, но не пречи да изпреварваш на магистралата на пета със 140-150 примерно. И по леко нанагорнище да е. Виж само въртящия момент 6. Нямам наблюдения, откакто съм я взел само наливам. Иначе за всички (4) филтри, масло и задно бутало на спирачката ми взеха 400 лева, от които само буталцето беше 75. 7. Бензин 2.0i ръчка - 9-11-13 бензин, 14-14,5 градско газ. Извънградско честно под 11-12 не мога да го сваля, ако ще с 90-100 да карам. Това с последно поколение ГИ Romano AIS. 8. Как 4 пътника - 5 ще натваря и ще им е широко. Барабар с багажа Бързо достига работна температура, прехвърля на газ и имам парно А подгревът на страничните огледала определено е бонус зимата. Резервна гума на вратата и идеално много място в багажника за газова бутилка. Да не забравим и масичката Не е с ремък, а е с верига. Едно нещо не ми харесва на "новите" коли - много малки задни прозорци, все едно гледам през обратното на бинокъл, но се свиква. Един съвет - мнооооооооооого внимавай като оглеждаш коли при търгаши джамбази. Ако някоя ти хареса задължително я караш при майстор за пълен оглед и диагностика. Ще дадеш някой лев, но после ще ти е мирна главата. Ако се дърпа - работата е ясна Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове