Jump to content
red_fire

разяснение по темата с тампоните за хонда црв рд1

Recommended Posts

след оглед по колата ми естествено насреща изскочи смяна тампони. по-точно тампони заден мост,и тампон диференциал.

от бултрако ми заявиха тези цени!?

Публикувано изображение

цените са солени.

чета че е хубаво да са оригинални тампоните...но кои?????

питах хора с хонди кои е добре да са оригинал.кои могат да се заместят с алтернативни марки..не получих отговор!

затова реших да пусна тема да се знае кои е задължително да са оригинал,и при кои може да се мине тънко.

за тампона обиращ вибрациите някой каза че дори можело без него!?

вярно ли е...понеже неговата цена е най солена 247лв.

 

моля колеги сменяли и изпадали в тази ситуация,да споделят мнение!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тропа...скъсани са...някой почти ги няма,в смисъл няма гума...или се рони..зле са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....за тампона обиращ вибрациите някой каза че дори можело без него!?

вярно ли е...понеже неговата цена е най солена 247лв.

 

моля колеги сменяли и изпадали в тази ситуация,да споделят мнение!!!

 

Това нещо, при мен играеше и потропваше леко.То по принцип, тръбичката си е подвижна в ушите на планката и се държи в четирите края от гума, но от долу и от страни се беше скъсала.

Питах в Хонда и ми казаха, че е скъпо и никой не го е поръчвал или сменявал /можело и без него и те масово го махали/.

Опитах се да откъсна самата тръбичка, която се държеше от горните две страни на едни гуми, но оказа голяма съпротива и я оставих.

Обаче, от долната страна в ушите и на самата тръбичка намазах със еластичен силикон и работата заспа- няма го вече тропкането.

 

Имай на предвид, че тези тампони /НАВ-16 и НАВ-22/ са от две части и когато надигаш дифа с ръка, той се движи нагоре-надолу, но това не означава че тампоните са за смяна.Нови да сложиш, пак ще го има този луфт.Огледай ги добре , за да не ги сменяваш напразно.

Редактирано от Еmicha1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моята "тръбичка" съм я екстрадирал преди 2 години. Нищо не тропа вече :punk:

За тампоните на гредата пак си говорихме тук и колеги казаха, че луфт си има, тъй че аз така си карам и нищо не ми тропа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моята "тръбичка" съм я екстрадирал преди 2 години. Нищо не тропа вече :punk:

За тампоните на гредата пак си говорихме тук и колеги казаха, че луфт си има, тъй че аз така си карам и нищо не ми тропа.

кой тампони???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окс значи само тези hab-022  само те ли да са оригинал? или ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети бе :whip: , написал съм за кои тампони се отнася /виж си и снимката която си дал/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не мога да ти кажа дали да са от Бултрако или не. Взимал съм доста тампони на RBI и 555 и всичко все още е по колата ми. Конкретно тези, аз не съм сменял.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да уточня въпроса на Мръсния Хари, т.е. защо го зададе този въпрос (предполагам)?!

На тази схема са САМО 3-те тампона, които държат задния диф към помощната рама. Износването и разрушаването на тези тампони не е толкова често срещано явление, на практика е почти невъзможно. Това е така, защото при ежедневната нормална употреба на колата, натоварването на тези тампони е само от тежестта на диференциала. Други усилия в тези тампони се появяват само при включване на задното предаване, но колко често се случва това. На моята 19-годишна бабичка, когато демонтирах задния диф, тези тампони бяха като чисто нови. И да, както ти казах в другата тема, 3 г. карах без успокоител, и не усетих някакви вибрации. С Емича ставаме двама твърдящи това, ако искаш чакай още мнения. Сега, не казвам, че не е възможно точно твоите тампони да са приключили, може и да са щом казваш.

 

Останалите тампони по "задния мост", за които питаш - сменявал съм само големите тампони на надлъжните рамена, няколко комплекта на няколко мои коли. Всички те бяха "неоригинални", и не съм имал проблем с качеството им.

 

п.п. Докато писах сме станали 3-ма без "тръбичка" :D

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам снимки на тампоните на дифа...утре ще ги сложа да ги видите..просто са нацепени много яко.и ми казаха че са за смяна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емич, събуди се - 3 части са - номер 22 на средата, и 2 тампона номер 16, един отгоре и един отдолу ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не Спя, а си Пия :drunk: .

Но въпреки това, пак са 2-части,другото са шайби /мисля/. :)

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е все пак ако има някой "заминал" както казва колегата, аз бих си взел тампони от някоя автоморга. Колегата "Краси-мир" е напълно прав - тези тампони почти винаги са здрави => не се търсят и има голяма вероятност да се намерят читави на хубава цена. И не на последно място - това, че ще са втора употреба не означава, че задължително ще изкарат по-малко от нови такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега спокойно можеш да махнеш тая тръбичка.моята я махнах преди 3-4месеца и няма никакви проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Точно този до "тръбичката" съм го сменял с не-оригинален и вече сигурно 2 години си е като нов. Гледам (до колкото мога) че и твоя е тръгнал.

 

Сега видях, тия 106 лева са адски много, не помня точно, но повече от 50 не струва.

Редактирано от assfull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да попитам относно предни горни носачи. На 100% са те в колата се чува отвратително скърцане. Искам да знам някой сменял ли е тези носачи, ако да каква марка е сложил, трябва ли да са оригинални?. Защото съм решил да слагам оригинални за по 210 лв бройката, от двете страни са за смяна?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз сменях единия преди година - струваше около 80-90 лв. окомплектован. За марка не помня, но беше най-евтиния вариант. Като направих равносметка за цената на два тампона и един шарнирен болт (около 70-75лв.) + плесканицата по избиване и набиване, предпочетох да взема цял носач и до сега не съм имал проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
На 12/17/2014 at 8:11, red_fire написа:

Аз имам едно досадно, глухо хлопане, което се чува сравнително рядко, но вече 3 години ме дразни. Махнах тампона с тръбичката, който се беше напукал леко, тръбичката си стоеше си на мястото, но хлопането остана. Вибрации не усещам и без него. Тампонът от снимка 3 е в подобно състояние и при мен. Дали може да идва от него?


Диференциала, при надигане с ръка, се повдига околко половин см сравнително лесно.

Редактирано от xfls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених тампона. Оказа се само повърхностно закъсан. Досадното хлопане си остава..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...