Jump to content
сълза&смях

Идеи, съвети, помощ за Хонда Акорд 7-ма генерация

Recommended Posts

Здравейте, вече повече от година желая да си купя Хонда Акорд 7-ма генерация, чета форума, но едва вчера се регистрирах. Искам Акорда да е с бензинов двигател 2.0 или 2.4, ръчка, Екзекютив, след фейслифта, с всички екстри за модела, включително и с шибедах и кожа. Излишно е да споменавам, че и аз, както всеки, искам да си купя запазена, читава кола, на възможно най-малко километри. Нека да кажа, че не искам да си купя Акорд, за да изледвам колко най-малко гориво може да изхарчи машината, т.е не карам екстремално бързо като на рали, но всъшност карам доста бързичко. :) Ще ви помоля за съдействие по въпросите, които ме вълнуват и за вашите систематизирани и компетентни отговори. И понеже в България пазара на Хонда Акорд (бензин) е силно ограничен започвам с въпросите.

1. От къде е по- изгодно да се вземе надеждна кола от България или да се внесе? И от къде по-точно?

2. Всички Акорди 7-ма генерация (визирам бензиновите) ли са с Японски двигател и всички ли са сглобени в Япония?

3. Трябва ли да се купува кола с газов инжекцион или след като купя колата да поставя газовата уредба?  

4. Какъв газов инжекцион е най-добре да се постави на двигател 2.0 и какъв на двигател 2.4?

5. И още един въпрос, ако попадне читаво комби, въпреки, че аз не бих предпочела колата да е комби, какви са недостатъците на Акорд комби пред Акорд седан?

6. Не съм на ясно и с това, ако хипотетично намеря кола от Видин да речем, къде да и направя подробна диагностика? Защото от прочетеното във форума, разбрах къде може да се направи това в София, но никъде не пише за по-малките градове. Как да постъпя при подобна ситуация ?  

Сещам се за още някои въпроси, но за да не става дълъг поста, ще ги задам в движение.  

Благодаря :) Очаквам вашата помощ.  

Редактирано от сълза&смях

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Ако купуваш от България, вземи я от частно лице. Дори да е на повече километри, макар да е карана по по-лоши пътища, купи я от човек, който изглежда да е имал пари и да се е грижил за колата си съвестно. Ако гледаш тези от автокъщите, те рядко са това, което пише в обявите. А аз съм гледал коли от много, много обяви :) В Германия от своя страна, отново има измами по автокъщите, които се държат често от сърби и турци, но на кола с изрядно водени сервизни документи и TUV и един предишен собственик, вероятно всичко ще е изрядно. Самолетен билет до Берлин/Мюнхен е в порядъка на 70-100 евро на посока, директен, така че ако решиш набележи си някакви обяви и отивай. Прозвъни ги преди да тръгнеш, защото ще ти трябва човека да знае английски (ако не знаеш немски) и да ти съдейства с взимането на временни табели.

2) Да и Да.

3) Зависи къде и как е слагана газовата уредба. С кофти газ може да има проблеми с клапаните в дългосрочен план. По-добре ти си сложи хубава газова на кола, която не е газифицирана.

4) Обикновен хубав инжекцион (без течна фаза) поставен в сервиз, който познава колите. Това е най-важното. За Варна колегите да кажат кои са.

5) На мен единствения недостатък е, че ми прилича на катафалка :D Ако на теб обаче ти харесва и ще я товариш, хем цената им е малко по-ниска, хем има място за багаж колкото щеш.

6) Никой не може да ти каже за хипотетични ситуации. Ако хипотетично я намериш от Трън пък още по-зле. Както съм писал - избери я от град, за който в нета можеш да намериш читав Хонда сервиз да я проверят :)

 

 

И от мен да добавя две неща.

1) Акорд 8ма генерация е по-скъпа от 7ма фейслифт, но са по-нови и модерни коли с повече глезотии, с които има по-голям шанс да намериш запазена.

2) Не се плаши от автоматик - автомата на тези коли е много хубав и надежден.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко добавки и от мен по избрани точки.

 

1) Относително е. Ако не сте въоръжена с много търпение и читав човек на място в чужбина, май по-добре от България. От немското мобиле например избора е само една идея по-голям, но броя на хората, които чакалят из него е несъизмеримо по-голям. Представете си всякакви руснаци, украинци, поляци, че и араби. Гледаш кола, сега е там, след час - не. Плюс, че човекът, който ми докара колите ми е разказвал за случаи, когато капарира по банка за да я прибере след седмица, отива някой с пачката на място, джамбазина я дава, а на моя човек му връща капарото (тут мир лайд...). Все пак всичко е до късмет.

2) Във вида, в който го познаваме всички - да. Или поне т.нар. accord euro. Защото има и северно американска версия 7-ген, която макар и по-рядко също се среща в България. Не мисля, че откъм качество отстъпва на европейската освен във визията, може би. Отвътре дизайнът е почти 1:1.

Публикувано изображение

 

5) Освен визуалната разлика (не, че и тя е малко :D ), комбитата са силно предразположени към дефектиране на с-мата за автоматично затваряне на задната врата.

6) Повечето специфични проблеми за модела, които изискват по-задълбочени познания се отнасят за преглед на дизеловия двигател. Понеже при бензиновите възможностите за проблеми са доста по-ограничени, смятам, че можете да минете и с по-обща диагностика в що-годе нормален сервиз, пък било то и в по-малък град. Стига да не е някой авер на продавача.

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Катафалка ........

 

И по темата, задната врата на комбито ако е Ел. има известни болежки. Ако не е си е ОК. Иначе за другите неща колегите са казали това което и аз бих казал.

 

Ако си от Варна, драсни ми да ти покажа моята катафалка.

 

 

Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен.Когато караш зад нея т.е. гледана отзад, че си е грозновата грозновата е.От където и другаде да я погледнеш си е красавица и то със стил...Осмата генерация е друга "бира" отзад.Проблема с вратата на комбито е, че амортисьорите явно са слаби за тежестта на вратата и много често тъкмо се наведеш да вземеш-сложиш нещо и хоооп вратата ме удря по гърба.90% от случаите не се задържа в горно отворено положение. С копче се отваря стига до горе стои 2 сек и започва бавно да пада.Ако например си спрял с лек наклон напред работи перфектно 100 от 100.Амортисьорите са с газ и са скъпички.Сменят се лесно само ако човека е сменял такива на такава кола иначе не е лесно.Различни са за преди и след фейслифта, поне така ми казаха, като търсих за моята.Аз все още не съм ги сменял.Много от комбитата след фейслифта са без резервна гума а с малко компресорче.Нова резервна под €150 не се намира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

8-ма генерация, разбира се, че ме привлича повече и визиуално, и душевно, и с екстри, гъдели...но се опасявам, че няма да ми стигнат средствата да си купя такъв Акорд освен ако не стане чудо по Коледа :)

Разбира се, нямам нищо против Акорд автоматик, но съвсем откровенно ми се иска да имам Акорд с ръчна скоростна кутия.

Искам да Ви Благодаря за досегашните отговори, някой неща ми се поизясниха, затова ще продължа с въпросите.

1. Понеже ще карам Акорда с газов инжекцион искам да помоля колегите във Варна да кажат дали има майстори, които да поставят и настроиват прецизно газови инжекциони? И кои са те?

(Ако във Варна, няма майстор , на който мога да се доверя, предпочитам да поставят газовото в София)

2. Моля и за вашето мнение, коя марка газови инжекциони са най-съвместими с Хонда Акорд? Какви са цените им?

3. Искам да попитам veseliq поради  финансови съображения ли ме съветва инжекциона да  е  без течна фаза, или поради други причини? Защото ми се струва, без да съм абслютно сигурна, че за двигатели 2.4 някои предлагат течна фаза.

4. В руския форум на Хонда Акорд четох мнения и гледах клипове, в които руснаците твърдят, че в някаква степен 8-ма генерация Акорд отстъпва на 7-ма генерация по отношение на спортния дух. Какво е вашето мнение?

5. Днес видях Акорда на atoma, той е комби, Type S  и много ми хареса, въпреки, че е преди фейслифта. Съвсем естествено у мен се появи един нов въпрос:

Моля ви, за съвет, кой е по-добрия избор: Type S или Executive преди фейслифта, от една страна - или 2.0, 2.4 i-vtec, sport или comfort след фейслифта, от друга страна?

6. По повод поста на Zlatozator, искам да кажа, че съм въоражена с търпение, е не е безгранично, но гледам философски на нещата :) Читав човек в чужбина нямам и такъв на който да се доверя, но не губя надежда да се намери, появи или покаже :)

Благодаря Ви отново за постовете и казаното до тук, надявам се да ми отговорите на въпросите и да продължим темата.

Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. С българската газ има проблеми с течната фаза. Освен това течна фаза ще струва поне 3000лв. Не знам колко трябва да караш, че да избиеш минималната разлика в разход/вървеж между хубав обикновен ГИ (който ще е до 1500лв) и ГИ с течна фаза.

4. А в руския форум дават ли дефиниция що е то спортен дух и къде под капака се намира? :) Не мога да кажа дали Акорд 8 се чувства по-спортно от Акорд 7, но тук говорим за тон и половина седан/комби! Ако смяташ да си вземеш кола с която да караш агресивно, на предела на възможностите й, може би се ориентирай към нещо по-леко... За мен този клас автомобили са такива, които ти дават максимален комфорт и достатъчно мощност да си нарпавиш кефа и да можеш да изпреварваш на дълъг път спокойно. За спортни преживявания съм си взел мотор. ;)

5. Никой не може да ти каже какво на теб ти харесва и какви екстри искаш... Аз не бих си взел кола без шибедах и автопилот, има хора, за които това е безразлично. От друга страна, ако не ти се чака безкрайно - ако попаднеш на изгодна запазена бройка, можеш да нарпавиш някой компромис с това дали е Executive, дали е Type S, дали е 2.0 или 2.4, какъв цвят са й ламарините и седалките и прочее :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Моля ви, за съвет, кой е по-добрия избор: Type S или Executive преди фейслифта, от една страна - или 2.0, 2.4 i-vtec, sport или comfort след фейслифта, от друга страна?

Зависи какво търсиш. За мен определено е Executive и не го казвам, защото имам такъв сега, а защото поначало това исках.

 

Какви са разликите, доколкото ми е известно: Type S е накипрен спорт с престилки и 2,4 бензинов двигател. Евентуално имаше и някакви разлики в окачването.

 

Но това ксенон (вкл. пръскалките на фаровете и автоматично регулиране по височина), премиум аудио (alpine с говорители pioneer и две колони в повече), ел. шофьорска седалка, шибедах, много често кожен салон с подгряване са все неща, които ги има само при EX и не мога да прежаля.

 

Това важи обаче за преди фейслифта, където наблюденията ми са по-задълбочени. Може да има малки разлики след това, макар да ме съмнява, че има 2.4 комфорт или спорт, пък било то и фейслифтов.

 

Единственото, което ме кефи в Type S, но само при фейслифтовия е страхотната маска между фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Нова Година на всички! Да сте здрави, радостни и безаварийно шофиране. :)

Харесах един дизелов Акорд, не знам дали ще го купя, но ви моля изредете ми всичко което включва подробната диагностика на дизелов двигател и къде освен в Бултрако може да бъде направена подобна? И какви са цените?

Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...