predatov 58 #1 Публикувано 8 Декември, 2014 Пиша в чест на колегата Маниак и на неговата честност Искам първо да кажа, че не исках да се занимавам и да занимавам който и да е било с моята слепота във вярата в човешкото, коректното отношение между хора събрани около една идея.Историята почна отдавна за мен и болната идея да си взема двигател Х22А и след дълго пестене, трудене и други перипети .Успях да си събера пари и една вечер видях обявата на колегата Маниак, че си разпродава автомобила на части, първо забелязах джантите и се замислих върху двигателя и неговото евентуално закупуване. Обадих се на сутринта рано, рано за да съм първи и да не ме изпревари някой. Говорехме по телефона разбрахме се да си по мисля и ще му звъна с отговор за двигателя, като той каза, че го пази за сега за друг, но ако не му се обади другото момче ще ми го даде на мен. Така и стана съгласих се да го купя най вече защото той ми каза че двигателя е обслужен. Като тук искам да вметна че го питах няколко пъти не веднъж и му казах, че ще го купя най вече заради това. Той каза обслужен е преди 35 хиляди километра, викам му ок ремъци, ролки всичко, той да. Викам ок взимам го. Така двигателя пристигна целия омазан викам, айде сега глупости голяма работа пък и човека си ми каза че са го омазали при махането му. Също така каза че колектора с който го купих уж малко бил зажулен сакса, като го видях викам кво зажулено той смачкан до такава степен че диаметъра се е смалил много над половината, колектора горе при тръбите спукан на две от тръбите викам айде пак от мен да мине ще го оправим. До тук нищо кой знае какво питах го изрично гори ли масло не в никакъв случай не гори. И тук вече не знам какво да кажа ще се върна по късно на маслото. Така сложихме двигателя в коша на Акорда ми тръгнахме да палим и започнаха чудесата, първо капачката на делкото спукана на няколко места, графит никакъв, сложихме от моя двигател капачката става ок , пак палим опа пак нищо вадим свещите катран черни ужас аз такава свещ не бях виждал, били иридиеви нявга. Приятелите ми ме взеха на майтап, че съм си взел гробник. Мълча си и продължавам да вярвам. Накрая запалихме супер уха запали голям зор видяхме с вакумите, но ги навързахме и тръгна газ мали ми то съединител никакъв, като пак отбелязвам купих двигателя с скоростната кутия, която скоростна кутия при изливането на маслото черно без стружки това беше хубавото. Преди да купя двигателя и кутията го питах съединителя как е той каза нямал съм проблеми с него не боксува. Така обаче след първата проба видимо си личеше как боксува, като тук моите приятели ми казаха че неговия съединител е зле защото като махнахме стартера си личеше ръждата която беше нахвърляна върху стартера. Аз, не той каза пак вярвам. Така аз звъня след като го поткарах ме и му казвам за съединителя, че боксува той вика абсурд, казвам му за свещите ми те били втора употреба ми що не каза преди това. А бе пак аз имам иридиеви свещи тук той доста вежлив тъй като аз нямам представа дали моите стават той се разрови и ми писа стават сложихме ги. И колата малко по добре. И тръгнах на път минах към 700км. Вдигам щеката няма масло около 300мл. Почвам да псувам вече и тук започна обрата в вярата. Реших че ще сменя съединителя с моя и ще сменя ремъците и ролките тъй като след последния разговор той каза че е сменил ремъците и ролките а водната помпа не. И тук приключих с нашите разговори с това какво трябваше да бъде и какво е в действителност. Сваляме капака ооооооооооо чудо всички семеринги течът и той вика не губила масло за което също го питах губили масло тъй като моите другари ми викат то двигателя може да не гори, ама го губи. Аз пак не той каза. Да обаче след махането на капака всичко отлетя и думите станаха на пепел . Силикон наблъскан на всички семеринги, който силикон беше вече опадал. Ремъците е тук много весело ремъците сменени на 35хиляди мммммммм не. Бяха марка HQ типично британска марка като основния ремък до такава степен беше стар че не можеше да се разчете марката без да се намокри баланс валовете също.Отново звучен шамар във вярващото ми лице ролки нъцки. Всичко го купих семеринги, ремъци, ролки и водна помпа. И почваме смяна мале кви чудеса още срещнахме, шпонка крива набивано с чук, страшно. И още в началото когато поставихме двигателя, като запалихме двигателя ми той воопще не се реже е викам то заради по тясната генерация, майстора вика това е от ремъка не е зацепен викам айде бе . Звъня питам , не не може да става и дума. Викам ок да ама не ремъка не зацепен правилно. Приятелите ми викат още ли вярваш а аз вече не мога да дишам от яд. Така започнахме съединителя, вадим го ми то пружината едната само дето не хвръкнала и от там не ми се мисли какво щеше да стане с семейството ми по време на пътуването ни. И тук Вяра колко хубава дума, но омърсена от този МАНИАК. И така след дълго писание да кажа вярвайте на приятелите си а не като мен на някой си Варненски псевдо търговец, защото за малко да се скарам с тях заради вярата ми. 13 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #2 Отговорено 8 Декември, 2014 Колега пиши кой е точния ник или дай линк към профила му? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #3 Отговорено 8 Декември, 2014 To това му е ниKA ManiaK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #4 Отговорено 9 Декември, 2014 Интересно ще е въпросния колега да каже нещо по въпроса . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petioooo 5 #5 Отговорено 9 Декември, 2014 Ами наистина да вземе да пише , а не да мишува.Ако наистина е вярно това което е написал колегата то наистина тези форуми се напълниха с много помяри Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #6 Отговорено 9 Декември, 2014 Това ли е колегата: ManiaK? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #7 Отговорено 9 Декември, 2014 Здравейте,Maniak ми е приятел,двигалят го свалих аз.До момента на катастрофата колата се караше всеки ден,нормално градско каране.С автомобила катастрофира съпругата му,ако е имало съмнения в автомобила за някакви проблеми щях да знам и да оправим проблема.Колектора видяхме че е ударен,когато вадихме двигателя и мисля той ти се обади,но за спукани тръби научавам от поста ти!За обслужването.....явно е верижна информация,той купи двигателя от известен търговец на части за Прелюд с уверение че е току що обслужен. 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #8 Отговорено 9 Декември, 2014 (Редактирано) Здравейте, аз съм въпросният "псевдо търговец" съжалявам че отговарям на темата чак след един ден... просто не вися нон стоп във форума по темата: Мотора го закупих от колега (който е с много висок авторитет) с уверението че мотора е в абсолютно перфектно техническо състояние, тъй като аз закупих двигателя по снимка. Той беше токущо обслужен и след това монтиран в колата ми от единият от двата най-добри Хонда сервизи във Варна (умишлено не споменавам имена за да не замесвам трети лица). По него време нямах нужната грамотност за да си монтирам сам мотора за това се обърнах към сервиза. Когато колата ми бе издадена тогава за пръв път си видях чух и пробвах мотора. И факт за времето през което съм си карал колата съм нямал абсолютно никакви проблеми с нея а колата се караше като всекидневна. Тъй като мотора дойде с друга скоростна кутия при монтажа на моята ме увериха както че кутията е в перфектно здраве така и съединителя. И отново факт никога не ми е буксувал съединителя. Никога ама никога не ми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна. С мотора съм нямал абсолютно никакви проблеми, не ми е прекъсвал, не ми е горял масло и не ми е буксувал съединителя. Не един човек познава колата ми... не на една среща съм ходил с нея... а и доста колеги могат да потвърдят че колата вървеше много прилично. В никакъв случай не мога да кажа че е имала загуба на мощност или нещо такова. Колектора наистина видях че беше натиснат при двойката като свалихме мотора, но това съм 100% сигурен че го изкоментирахме. Мотора беше демонтиран при Dragi4-а а колата беше вкарана на собствен ход в сервиза ... даже ми стана супер смотано че за последен път си чувам мотора. Аз мен всичко с мотора беше ОК за това го пуснах тук в този форум, а не в продавалника... за това застанах с моето име, а не с някое измислено. Съжалявам за това че не си останал доволен или че се чувстваш излъган. Всичко което знам за мотора аз ти го споделих. За нещата които казваш като спукана капачка и черни свещи наистина не съм ги гледал като свалихме мотора за което мога да понеса упрек. На мен ми е не по малко криво че си останал разочарован. Редактирано 9 Декември, 2014 от ManiaK 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #9 Отговорено 9 Декември, 2014 Тоз колегата Маниак го знам най-изпечения мошеник е,даже май и за убийство го здирвали.Предлагам публично да бъде линчуван! 2 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
predatov 58 #10 Отговорено 9 Декември, 2014 Опа без сарказъм, ако обичаш колега. Нещата седят така и така излезнаха благодарение на няклко факта. Нито искам да бъде линчуван Димитър нито нищо. Просто расказах фактите като целта беше да претпаза ВЯРВАЩИТЕ като мен към другите, които не заслужават вяра. Митко след това което написа ти разбра, че съм разочарован от двигателя . А то не е така, аз бях разочарован от теб. А двигателя беше показател. Ти казваш след като свалихме двигателя от купето забелязахме смачкания сакс. И кво ми каза малко е зажулен .Е тия дни ще ти покажа снимка на въпросния сакс и ти и другите да преценят това зажулено ли е или смачкано . И като видя, че е "зажулен" защо не ми каза ей жорка дай да смъкнем от цената, че то това не може да се оправи. Или като извадихте двигателя толкова присъстващи и компетенти хора не забелязахте, че от към капака на ремъците е омазан много двигателя. Което автоматично ще ти светне една лампичка, че там нещо не е наред. И да кажеш ей дай да му кажа че там нещо. Не него направи или не го видя? За съединителя е тука няма кво само да не сме го изхвърлили ще го снимам и него. За ремъците и ролките си е твоя работа кой ги е сменял. Ти колега Маниак ми каза, че майстора ги е сменил ремъците и ролките а водната помпа и обтяжния амортисьор били прегледани и били ок. Това ми го каза след като за пореден път те попитах да ли е обслужен двигателя, като преди това всеки път ми казваше, да обслужен е . Е добре как е обслужен като не му знаеш километрите нито на амортисьора нито на водната помпа. Късно е вече либе за китка аз го купих, но нямаше да го купя, ако това ми го беше казал при предишните ни разговори, а не след като ти взе парите а аз се сдобих с този обслужен преди 35000 ккилометра двигател. Митко не се сърди пич, но не беше съвсем честен това е . Аз спирам до тук каквото исках казах . И си помислете преди да повярвяте на някой непознат. 13 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове