Jump to content
Sign in to follow this  
predatov

Колегата Маниак

Recommended Posts

Колега пиши кой е точния ник или дай линк към профила му?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Интересно ще е въпросния колега да каже нещо по въпроса .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами наистина да вземе да пише , а не да мишува.Ако наистина е вярно това което е написал колегата то наистина тези форуми се напълниха с много помяри !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това ли е колегата: ManiaK?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,Maniak ми е приятел,двигалят го свалих аз.До момента на катастрофата колата се караше всеки ден,нормално градско каране.С автомобила катастрофира съпругата му,ако е имало съмнения в автомобила за някакви проблеми щях да знам и да оправим проблема.Колектора видяхме че е ударен,когато вадихме двигателя и мисля той ти се обади,но за спукани тръби научавам от поста ти!За обслужването.....явно е верижна информация,той купи двигателя от известен търговец на части за Прелюд с уверение че е току що обслужен.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте, аз съм въпросният "псевдо търговец" 

 

съжалявам че отговарям на темата чак след един ден... просто не вися нон стоп във форума

 

по темата:

Мотора го закупих от колега (който е с много висок авторитет) с уверението че мотора е в абсолютно перфектно техническо състояние, тъй като аз закупих двигателя по снимка.  Той беше токущо обслужен и след това монтиран в колата ми от единият от двата най-добри Хонда сервизи във Варна (умишлено не споменавам имена за да не замесвам трети лица). По него време нямах нужната грамотност за да си монтирам сам мотора за това се обърнах към сервиза. Когато колата ми бе издадена тогава за пръв път си видях чух и пробвах мотора. И факт за времето през което съм си карал колата съм нямал абсолютно никакви проблеми с нея а колата се караше като всекидневна. Тъй като мотора дойде с друга скоростна кутия при монтажа на моята ме увериха както че кутията е в перфектно здраве така и съединителя. И отново факт никога не ми е буксувал съединителя. Никога ама никога не ми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна. С мотора съм нямал абсолютно никакви проблеми, не ми е прекъсвал, не ми е горял масло и не ми е буксувал съединителя. Не един човек познава колата ми... не на една среща съм ходил с нея... а и доста колеги могат да потвърдят че колата вървеше много прилично. В никакъв случай не мога да кажа че е имала загуба на мощност или нещо такова. Колектора наистина видях че беше натиснат при двойката като свалихме мотора, но това съм 100% сигурен че го изкоментирахме. 

 

Мотора беше демонтиран при Dragi4-а а колата беше вкарана на собствен ход в сервиза ...  даже ми стана супер смотано че за последен път си чувам мотора. 

 

Аз мен всичко с мотора беше ОК за това го пуснах тук в този форум, а не в продавалника... за това застанах с моето име, а не с някое измислено. 

 

Съжалявам за това че не си останал доволен или че се чувстваш излъган. Всичко което знам за мотора аз ти го споделих. За нещата които казваш като спукана капачка и черни свещи наистина не съм ги гледал като свалихме мотора за което мога да понеса упрек. На мен ми е не по малко криво че си останал разочарован. 

Edited by ManiaK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Тоз колегата Маниак го знам най-изпечения мошеник е,даже май и за убийство го здирвали.Предлагам публично да бъде линчуван!

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×