Jump to content
predatov

Колегата Маниак

Recommended Posts

Колега пиши кой е точния ник или дай линк към профила му?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ще е въпросния колега да каже нещо по въпроса .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами наистина да вземе да пише , а не да мишува.Ако наистина е вярно това което е написал колегата то наистина тези форуми се напълниха с много помяри !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Maniak ми е приятел,двигалят го свалих аз.До момента на катастрофата колата се караше всеки ден,нормално градско каране.С автомобила катастрофира съпругата му,ако е имало съмнения в автомобила за някакви проблеми щях да знам и да оправим проблема.Колектора видяхме че е ударен,когато вадихме двигателя и мисля той ти се обади,но за спукани тръби научавам от поста ти!За обслужването.....явно е верижна информация,той купи двигателя от известен търговец на части за Прелюд с уверение че е току що обслужен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз съм въпросният "псевдо търговец" 

 

съжалявам че отговарям на темата чак след един ден... просто не вися нон стоп във форума

 

по темата:

Мотора го закупих от колега (който е с много висок авторитет) с уверението че мотора е в абсолютно перфектно техническо състояние, тъй като аз закупих двигателя по снимка.  Той беше токущо обслужен и след това монтиран в колата ми от единият от двата най-добри Хонда сервизи във Варна (умишлено не споменавам имена за да не замесвам трети лица). По него време нямах нужната грамотност за да си монтирам сам мотора за това се обърнах към сервиза. Когато колата ми бе издадена тогава за пръв път си видях чух и пробвах мотора. И факт за времето през което съм си карал колата съм нямал абсолютно никакви проблеми с нея а колата се караше като всекидневна. Тъй като мотора дойде с друга скоростна кутия при монтажа на моята ме увериха както че кутията е в перфектно здраве така и съединителя. И отново факт никога не ми е буксувал съединителя. Никога ама никога не ми се е налагало да доливам масло от смяна до смяна. С мотора съм нямал абсолютно никакви проблеми, не ми е прекъсвал, не ми е горял масло и не ми е буксувал съединителя. Не един човек познава колата ми... не на една среща съм ходил с нея... а и доста колеги могат да потвърдят че колата вървеше много прилично. В никакъв случай не мога да кажа че е имала загуба на мощност или нещо такова. Колектора наистина видях че беше натиснат при двойката като свалихме мотора, но това съм 100% сигурен че го изкоментирахме. 

 

Мотора беше демонтиран при Dragi4-а а колата беше вкарана на собствен ход в сервиза ...  даже ми стана супер смотано че за последен път си чувам мотора. 

 

Аз мен всичко с мотора беше ОК за това го пуснах тук в този форум, а не в продавалника... за това застанах с моето име, а не с някое измислено. 

 

Съжалявам за това че не си останал доволен или че се чувстваш излъган. Всичко което знам за мотора аз ти го споделих. За нещата които казваш като спукана капачка и черни свещи наистина не съм ги гледал като свалихме мотора за което мога да понеса упрек. На мен ми е не по малко криво че си останал разочарован. 

Редактирано от ManiaK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоз колегата Маниак го знам най-изпечения мошеник е,даже май и за убийство го здирвали.Предлагам публично да бъде линчуван!

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×