Jump to content
SobieskIm

Проблем с Акорд 6ген.

Recommended Posts

Здравейте, от броени дни съм горд собственик на Accord 6gen., всичко е супер но след изкачване в балкана днес на слизане ми светна жълтата лампа за авариен режим.Скоростната кутия ми е автоматична типтроник, по принцип надолу карах на 2ра постоянна ( на нея се и катерих ) и посредата на самия път светна лампата от нищото.Двигателя е 1.8 vtec 136 коня, с газов инжекцион.Скоростите превключват плавно, не лашката, на звук колата работи добре не джагарлясва и не издава странни звуци.

 

Предполагам че въпроса е дискотиран много пъти, но не можах да намеря подобна тема, какви възможни грешки може да дава жълтата лапма на таблото която сигнализира за проблем?

Редактирано от SobieskIm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен проблемът ти е "газов". Съветвам те да посетиш някой газ сервиз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без диагностика с компютър, списъкът с предположения ще е дълъг.Добрата новина е, че ти сам можеш да си направиш диагностика, без компютър, само с един кламер.Какъв е бил този баир, че си го качвал и слизал на 2-ра?! Защото 2-ра на този автомат, по принцип, е за зимно каране. Когато сложиш лоста на 2-ра, скоростната кутия се заключва на 2-ра и колата тръгва на 2-ра (А не от 1-ва), и се движи само на 2-ра, докато ти не преместиш лоста.Казваш че скоростите включват плавно?! Това след светването на чека, или преди?! Ако е след, и ако по време на движение лампата "D" на таблото си свети постоянно, проблемът не би трябвало да е в скоростната кутия. Когато завъртиш ключа на контакт, лампата "D" светва, което означава чек на скоростната кутия. След няколко секунди тази лампа изгасва, т.е. кутията е ОК.Между другото, кога за последно си проверявал нивото на маслото в двигателя?!Питам, защото, когато купувахме Акорда на брат'чеда (6-та ген. 2.0 бензин, ръчни), го взехме със светещ чек, и по данни на продавача причина за това бил първия кислороден сензор (Ламбда сонда). Да, ама на първото кръгово ми мигна за секунда лампата за налягането на маслото в двг. Оттам в бокса, на щеката на маслото няма никой. Вадим кламера - самодиагностика - грешка "ниско налягане на vtec клапана". Доливаме масло, чистим грешката, и хоп енджин чекът не светна повече.Ако наклонът е бил голям и е имало завои, може и при теб да е това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, лампата изгасна ли или продължи да свети? Замости 2 пиновия конектор и си виж грешката като за начало. Свали си HONDA ACCORD ESM, или Аутодата, там е описана подробно процесурата. Както ти писа колегата възможно е проблема да е в ГИ. При бедна смес и натоварване на двигателя с е възможно ЕКУ-то да индикира грешка в О2 сензора. Аз съм имал такъв проблем при кофти настройка на ГИ. Какъвто и да е проблема първо си виж грешката, или отиди при доверен майстор за да не се учат по колата ти. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...