Jump to content
Aleksandyr

Чип ,ремап ,нова горивна карта за civic 1.7CTDi

Recommended Posts

Здравейте,

 

Та .. нека споделим тука кой ,какво и къде мисли да прави или го е направил вече. Какви са резултатите и тн.

 

Аз още не съм нарпавил крачката ,защото не мога да си избера на кое дино в България ми се ходи. (Задължително искам да е на дино ,ремапа ми)

 

Затова всяка информация по въпроса е добре дошла!

 

По чуждите форуми каквото съм изчел ще го споделя с 5 реда ...

...турбото (GARRETT GT1749V) държи до 220кс на този двигател 

...дюзите - не знам

...до 140кс може със стоковия кулер ,след това е препоръчително - по-голям

...до 160кс държи съединителя ,след това започва да "преплъзва"

...EGR - трябва да бъде елиминиран

 

*** доста широко разпостранено турбо слага се на всичките тези автомобили - http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах Сеат Ибиза до скоро... 1.9 Tdi 110 к.с. със същата турбина. В техните форуми и във форума на VW, с елиминиран EGR изкарват около 140 със стоковите дюзи. И то само с ремап. Но имай на предвид, че все пак 1,9 не е 1,7. CDTI не е ли Common reil? Примера, който давам е с роторна ГНП.  

Също така вземи под внимание и това дали е турбина с променлива геометрия, защото GT1749V май го има и с непроменлива. 

 

Колкото до диното  Madness Motosport е много известен и доста ги хвалят. Ходих веднъж до тях и имаше доста коли. 

Ще следя темата.  Успех! 

 

 

 

 

http://www.madness-motorsport.com/cms/

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,ние сме настройвали такава кола,с турбо от 131кс ТДи,изкара 160кс без проблеми :)

Редактирано от Pavel_Pavlov
Премахнат рекламен линк

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото е с променлива геометрия .. същото е като на 1.9TDI 110кс ,но 131 вече е друго GT1749.. VA и VB ,не знам каква е разликата.

 

Не знам с 1749V какво ще стане ... но като се кача на диното ще ви кажа.

 

И да ,двигателя е Common rail без DPF което е добре, едно нещо по-малко за елиминиране. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не... VB-то е на 150к.с. И се слага на помпа дюзата. Виждам че имаш питане за съединителя... Заеш ли дали е демпферен маховик? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото разбрах май не е с демферен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не е с демпферен маховик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е много ясно при C.R.-то как стоят нещата с дюзите. В примера който съм дал стоковите ги дават до 150 к.с. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можах да разбера турбот на 1.7 ctdi с променлива геометрия ли е или не

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си твърдо решен съобрази се със съединителя. И все пак я вдигни до толкова, че да не я утрепеш. 

 

За кулер... Масово слагат челни след такава интервенция виждал съм ги от порядъка на 100-120лв. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не искам да правя състезателна кола ,все пак е евридейка и около 140-150кс и 300Nm ще са достатъчно. Не искам и да е шумна. А кулер лесно да си купя ,но пътища и колена ..рязане на ламарини и пластмаси за да минат. Не ми се занимава чак толкова с тази кола. Искам да ми върши работа. :)

 

**Темата я направих ,само да споделим кой какво е прочел ,знае и направил. Да обменим опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината си е с променлива геометрия!Едно приятелче има същата и с права тръба вади добър звук,чува се  геометрията при смяната на скоростите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какъв е звъкът на геометрията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,ние сме настройвали такава кола,с турбо от 131кс ТДи,изкара 160кс без проблеми :)

 

http://www.vrperformance.net/video-galeria/video/--honda-civic-17ctdi

 

Здравейте, колко излиза при вас труд и консумативи(hardware) колата да се докара до 150-160 к.с., както сте показали в примера?

Само чип тунинга колко е при вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...