Aleksandyr 17 #1 Публикувано 29 Ноември, 2014 Здравейте, Та .. нека споделим тука кой ,какво и къде мисли да прави или го е направил вече. Какви са резултатите и тн. Аз още не съм нарпавил крачката ,защото не мога да си избера на кое дино в България ми се ходи. (Задължително искам да е на дино ,ремапа ми) Затова всяка информация по въпроса е добре дошла! По чуждите форуми каквото съм изчел ще го споделя с 5 реда ... ...турбото (GARRETT GT1749V) държи до 220кс на този двигател ...дюзите - не знам ...до 140кс може със стоковия кулер ,след това е препоръчително - по-голям ...до 160кс държи съединителя ,след това започва да "преплъзва" ...EGR - трябва да бъде елиминиран *** доста широко разпостранено турбо слага се на всичките тези автомобили - http://www.dieselevante.it/turbochargers.asp?idfam=GT1749V 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 29 Ноември, 2014 (Редактирано) Имах Сеат Ибиза до скоро... 1.9 Tdi 110 к.с. със същата турбина. В техните форуми и във форума на VW, с елиминиран EGR изкарват около 140 със стоковите дюзи. И то само с ремап. Но имай на предвид, че все пак 1,9 не е 1,7. CDTI не е ли Common reil? Примера, който давам е с роторна ГНП. Също така вземи под внимание и това дали е турбина с променлива геометрия, защото GT1749V май го има и с непроменлива. Колкото до диното Madness Motosport е много известен и доста ги хвалят. Ходих веднъж до тях и имаше доста коли. Ще следя темата. Успех! http://www.madness-motorsport.com/cms/ Редактирано 29 Ноември, 2014 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VRPerformance 0 #3 Отговорено 29 Ноември, 2014 (Редактирано) Здравейте,ние сме настройвали такава кола,с турбо от 131кс ТДи,изкара 160кс без проблеми Редактирано 9 Ноември, 2020 от Pavel_Pavlov Премахнат рекламен линк Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #4 Отговорено 29 Ноември, 2014 Турбото е с променлива геометрия .. същото е като на 1.9TDI 110кс ,но 131 вече е друго GT1749.. VA и VB ,не знам каква е разликата. Не знам с 1749V какво ще стане ... но като се кача на диното ще ви кажа. И да ,двигателя е Common rail без DPF което е добре, едно нещо по-малко за елиминиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #5 Отговорено 29 Ноември, 2014 Не... VB-то е на 150к.с. И се слага на помпа дюзата. Виждам че имаш питане за съединителя... Заеш ли дали е демпферен маховик? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #6 Отговорено 29 Ноември, 2014 Аз до колкото разбрах май не е с демферен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #7 Отговорено 29 Ноември, 2014 Не, не е с демпферен маховик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 29 Ноември, 2014 Не ми е много ясно при C.R.-то как стоят нещата с дюзите. В примера който съм дал стоковите ги дават до 150 к.с. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VRPerformance 0 #9 Отговорено 1 Декември, 2014 Не дюзите могат повече от 160кс дори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pac3to 0 #10 Отговорено 1 Декември, 2014 Не можах да разбера турбот на 1.7 ctdi с променлива геометрия ли е или не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #11 Отговорено 1 Декември, 2014 С променлива е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #12 Отговорено 1 Декември, 2014 Ако си твърдо решен съобрази се със съединителя. И все пак я вдигни до толкова, че да не я утрепеш. За кулер... Масово слагат челни след такава интервенция виждал съм ги от порядъка на 100-120лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Aleksandyr 17 #13 Отговорено 2 Декември, 2014 Аз не искам да правя състезателна кола ,все пак е евридейка и около 140-150кс и 300Nm ще са достатъчно. Не искам и да е шумна. А кулер лесно да си купя ,но пътища и колена ..рязане на ламарини и пластмаси за да минат. Не ми се занимава чак толкова с тази кола. Искам да ми върши работа. **Темата я направих ,само да споделим кой какво е прочел ,знае и направил. Да обменим опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Димитров 8 #14 Отговорено 4 Януари, 2015 Турбината си е с променлива геометрия!Едно приятелче има същата и с права тръба вади добър звук,чува се геометрията при смяната на скоростите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #15 Отговорено 12 Януари, 2015 Интересно ми е какъв е звъкът на геометрията... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batzerga 34 #16 Отговорено 27 Януари, 2015 Здравейте,ние сме настройвали такава кола,с турбо от 131кс ТДи,изкара 160кс без проблеми http://www.vrperformance.net/video-galeria/video/--honda-civic-17ctdi Здравейте, колко излиза при вас труд и консумативи(hardware) колата да се докара до 150-160 к.с., както сте показали в примера? Само чип тунинга колко е при вас? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове