Jump to content
kebappa

Правилен монтаж на ГИ + снимки

Recommended Posts

Здравеите колеги .

 

Първо се извинявам ,че темата ми е в този раздел а не в раздела за алтернативни горива , но за момента нямам права да пиша там .

Търся си Акорд 6 с двигател Ф20Б6 . Дали ще взема кола от БГ с ГИ или ще внасям от ДЕ е въпрос на късмет и на предлагане най-вече. Важното за мен е като ида да погледна кола с ГИ  и видя къде и как са монтирани инжекторите да преценя колко кадърно е монтирана системата на ГИ .Колата задължително ще се конвертира на газ - пропан бутан . Наясно съм ,че каквото и ГИ да сложа ако не е монтирано правилно то нешата не се получават . Специално за тази хонда ме интерисува как се монтират инжекторите . Дупчат ли се колекторите и се навиват щуцери към тях или се ползват преходници за бензиновите инжектори .Ако се ползват щуцери с какво вътрешно фи трябва да са?. Ако се разпробива колектора къде е наи - подходящото място за маниполацията. Демонтурат ли се колекторите при разпробиването . Ако намеря кола без ГИ смятам да и сложа Фобус 4 + изпарител до 200 к.с(нарочно го искам в по голяма мощностза да избегна недостика при високи обороти) + инжектори Баракуда .Цената на това удоволствие за мен е 850 лева.Ще мога да му ползвам кабела безлатно за донастроика и експерименти . С тази комбинация моят маистор си кара неговият акорд 7 и няма никакви проблеми . Много държа да получа инфо от колеги минали през етапа на газификация  и изчистване на дефектите а не да разчитам на опита на "прехвалени " маистори (от такива съм се нагледал на идиотщини и ....).  Не че си нямам доверие на маистора, който  ще ми монтира ГИ , но обичам да съм подготвен предварително  ( за оглед на кола с ГИ примерно )

 

Ще ви помоля да ми щракните по една снимка на монтажа на инжекторите (къде и как влизат в колекторите )  и на изпарителят (като позиция в двигателният кош)  на коректно работещи ГИ . Може и на зле монтирани (на неподходящи места ) но моля да уточните че са несполучливи изпалнения . Дано скоро си намеря и аз колица :))

 

Благодаря ви :punk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво значи правилно? Правилното за някого, не е задължително да е правилно за всички, комунизма падна все пак :biggrin: . Може и карантиите да са нахвърляни в коша както му е било удобно на монтажника и пак системата да работи по-добре от такава с т.н. "перфектен монтаж". Отделно не знам каква е тая мания да се взимат изпарители с по 50-100% "запас" от към мощност. Един качествен изпарител си държи толкова, за колкото е обявен и което е по-важното налягането му е сравнително постоянно при всякакво натоварване. На всякъде се съветва -  "а колата ти е 150 коня с турбо, значи вземи си турбо изпарител за 250 коня, че да имаш запас" За кво ти е тоя запас, да готвиш на задната седалка на газ, доакто караш ли? Сега за колекторите, дупчи си ги и не го мисли толкова, тоя дето ще ти е монтира уредбата знае как и къде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Донякъде е прав колегата да търси правилен монтаж, все пак всяка уредба страда най-много от първоначалния монтаж.Най-лесно тава се разбира от това дали собственика на автомобила е компетентен по монтираната му система или не,колкота е по на "ти" с уредбата,толкова по калпаво му е била монтирана и настроена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всички " маистори " знаеха какво правят  и носеха отговорност за деиствията си  нямаше да сме на този хал .На трагедий съм се нагледап по колите и в това число монтираното на наша кола  ГИ от голяма фирма .Монтажа е все едно е правен от жена ми . А изпарителят е пьоснат зад водният радиатор.Пълна мърлящина. Имам си доверие на моят маистор но нямам гаранция ,че няма да взема кола с монтирана газ . Темата ми вече ми е полезна защото получих ЛС с неподходящ монтаж на ГИ .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен, ако вече не си сложил ГИ, да споделя и аз малко опит, след като 2-3год карах и аз F20B6 автомат, после му сложих колянов вал от F23 и през цялото време с ГИ:

- както са коментирали  по-горе колегите, няма нужда да се презапасяваш с повече от 20-30к.с. на изпарителя, но ако в комплекта идва изпарител за 200к.с. , слагай го, няма да пречи, не е двойна разлика или повече

- диаметрите на стандартните медни тръби са достатъчни за този мотор, маркучите с които идва също, там не пипай. Това което бих те посъветвал е газовата рейка да е по-близо до всмукателя и маркучите да не са излишно дълги. 

- дали нещо е монтирано със свински опашки или метални скоби няма никакво значение, важно е "майстора" да седне в колата след монтажа и да кара 1-2часа и да настройва в движение!!!Първоначалната/автоматичната настройка на ГИ комповете е колкото да тръгнеш да настройваш истински в движение! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...