Legal 42 #1 Публикувано 7 Ноември, 2014 (Редактирано) Здравейте, На какво може да се дължи това, че при продължително каране /над 100 км - растояние/ и при скорост, да кажем 140, светва тази индикация на борда? Не винаги, но често, особено като съм на магистралата. В града, или на разстояние по малко от 100 км, не реагира? Забелязал съм и това, че светва, като измина 6000-7000 км.след смяната на маслото. Масло не гори много, /около 600-700 гр на 10 000 /, според официалният сервиз, в който обслужвам колата. Пак според тях, проблемът може,/но не е задължително/ да се дължи на повреда в датчика? Поставям темата, защото това ме дразни, а често пътувам. След като светне, карам така, докато реша да спра някъде на бензиностанция, после, като запаля и тръгна, в повечето случай не светва отново. Редактирано 7 Ноември, 2014 от Legal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #2 Отговорено 7 Ноември, 2014 Здравейте, На какво може да се дължи това, че при продължително каране /над 100 км - растояние/ и при скорост, да кажем 140, светва тази индикация на борда? Не винаги, но често, особено като съм на магистралата. В града, или на разстояние по малко от 100 км, не реагира? Забелязал съм и това, че светва, като измина 6000-7000 км.след от смяна на маслото. Масло не гори много, /около 600-700 гр на 10 000 /, според официалният сервиз, в който обслужвам колата. Пак според тях, проблемът може,/но не е задължително/ да се дължи на повреда в датчика? Поставям темата, защото това ме дразни, а често пътувам. След като светне, карам така, докато реша да спра някъде на бензиностанция, после, като запаля и тръгна, в повечето случай не светва отново. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #3 Отговорено 7 Ноември, 2014 (Редактирано) Каква е колата? И от кога се е появил проблема? Редактирано 7 Ноември, 2014 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #4 Отговорено 8 Ноември, 2014 Сивик е колата, 2006 г., 8-ма серия, дизел, двигател 2.2, i-ctdi. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #5 Отговорено 11 Ноември, 2014 Никой ли няма идея? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #6 Отговорено 20 Ноември, 2014 Никой ли не може да изкаже предположение? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #7 Отговорено 20 Ноември, 2014 При мен светва 8-9 месеца след смяна на дв. масло. Обикновено на дълъг път магистрала и висока скорост, след много време градско. Веднъж се е случвало и след километрично дълго по време задръстване, карайки 1-2 -ра през зимата. Доливам на следващ ден на студен дв. Докато вляза в марките на щеката. Не повече от 100-200 ml. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #8 Отговорено 20 Ноември, 2014 Същата ситуация, както при мен. От Хонда, където обслужвам колата, казват, че имат няколко коли с тези "симтоми".Явно, проблемът е в някой датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #9 Отговорено 20 Ноември, 2014 Поне за мен, това вече не е притеснително. Рядко пътувам извън града. Според мен е нормално доливане на масло, при описаното.Първият път наистина се ошашках, търсих на бензиностанции 0w30 синтетика, на OMV ми отрязаха главата. Но вече си имам предвиден 0.5 l за доливане. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #10 Отговорено 21 Ноември, 2014 И аз, първият път се бях ошашкал, а тъкмо я бях купил и бях извън страната. За година и половина от както имам колата, вече 4 път сменям масло и като мина 6-7000 км., основно на магистрала и при по-висока скорост, индикира. Тогава доливам, карам малко и пак смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #11 Отговорено 1 Април, 2015 Пак се появи описаният проблем, като отново нивото на маслото е в рамките на нормалното, съдейки по щеката. Не знам, да доливам ли, или да сменям датчика? Каква е цената му в официалните сервизи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #12 Отговорено 1 Април, 2015 То не е никаква философия да се долива, но съм чел,че не е добре маслото да е в повече. На щеката е точно по средата на двете точки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #13 Отговорено 1 Април, 2015 Ясно. Ще долея утре. 100% няма да свети, защото, като го сменям винаги е до горната дупка на щеката. След 5-6000км. пада до средата и почва да свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #14 Отговорено 3 Април, 2015 Долях около 0.5 л. и наистина, вече не светва. След, като долях, нивото на маслото по щеката е почти до горната дупка, 2-3мм до максимума. Ако приемем,че при смяната на маслото, нивото му е било на максимума, нормално ли, след 5 000 км да е малко под средата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #15 Отговорено 3 Април, 2015 И това е верно, ама, нали уж ще имаме доверие на официалните сервизи. Ако приемем, че е било до max-a? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #16 Отговорено 3 Април, 2015 Каквото слагат в хонда. Мотул или Мобил беше, запомних само,че е 5w30. Сменям на 10 000, което ми е около 6-7 месеца, като време. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #17 Отговорено 3 Април, 2015 Мисля, че да, пълна синтетика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #18 Отговорено 3 Април, 2015 Аз ти предлагам да пробваш да си купиш от доказан доставчик 0w30 c2, и пак отиди в Хонда но бъди край колата(предполагам, трябва да има от къде да се наблюдава и същевременно да не се пречи на механиците) докато се смена... Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #19 Отговорено 3 Април, 2016 Сега ми светна на 2900 км. Долях към 500 мл, но не съм сигурен, че точно това количество е изгорило. По скоро 300 мл. Днес 100 км разстояние, скоорост 140-150км/ч светна индикацията. Прибрах се, след 3 ч проверих маслото-не беше мръднало от горната дупка на щеката. Т.е след доиването НЕ бе изхабено, НО ПАК СВЕТНА, което дразни. Идеи? Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ireland 0 #20 Отговорено 29 Април, 2016 Колега, същият проблем го имам. Говорим за иконката Chek точно под тази на маслото ? На връщане от Гърция (страшно много път- през Мазака ) ми светна на магистралата, на другия ден не светеше. Маслото беше малко под средното, долях и вече 2 месеца не свети, но...ето при теб не е това причината, а и незнам на дълъг път при висока скорост дали няма и при мен отново да светне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иван Ангелов 6 #21 Отговорено 30 Април, 2016 (Редактирано) Някой замислял ли се е, че некачествено масло не държи вискозитета при продължителни натоварвания и висока температура. При това положение маслото вече не отговаря на w30 и налягането пада, съответно лампата светва. Просто предполагам . Защо не опитате с някоя силна 30-ка от рода на Red Line, Amsoil, Fuchs... Редактирано 30 Април, 2016 от Иван Ангелов Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #22 Отговорено 30 Април, 2016 (Редактирано) Преди 2 семици минах около 2 000 км. Основно магистрала.светна един път. Забелязвам, че май се влияе от температурата на времето. Като е по топло, светва, ама може и да си внушавам. В сервиз на Хонда ми прегледаха всичко, като констатациите са, че нищо и няма. И друг майстор пред който съм споменавал за моят проблем (не служител в сервиз на Хонда), е изказвал предположение за маслото. Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Редактирано 30 Април, 2016 от Legal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MFG 10 #23 Отговорено 4 Май, 2016 (Редактирано) Попринцип има официална сервизна бюлетина за подобен проблем от Хонда, за моделите 06,07, 2.2: Symptom Customer may report engine Mil lamp or Oil Level malfunction lamp illuminated. Cause Software detection of Oil Level Sensor defect incorrect. Вероятно проблем със сензор значи... Сътветно , диалара си ги знае тия неща... Редактирано 4 Май, 2016 от MFG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #24 Отговорено 4 Май, 2016 Явно знаеха, защото попитаха, дали харчи масло и след като разбраха, че не, казаха, че на много 8-ци проблемът е в датчика. Цената била 400 лв. Sent from my GT-I9506 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svi 0 #25 Отговорено 5 Юли, 2016 Здравейте колеги аз имам същият проблем с лампата за маслото свети в жълто на ЦР-В 2007. Маслото е на максимум, досега не съм доливал. Според мен маслото мириже на нафта.Майстора ми каза, че това значи проблем с дюзите? При вас мирише ли маслото на нафта? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #26 Отговорено 5 Юли, 2016 На Сивика и на ЦРВ-то моторите се абсолютно еднакви,съответно и датчиците са същите.Също така мога да коментирам сервизния бюлетин.В сервизното описание е описано много подробно как да се провери датчика за ниво на маслото.Ако не отговаря на описанието датчика се обявява за дефектен и се сменя.Но дървото на диагностика първо минава през обща проверка на горивната система.Та с 2 думи.се приема ,че при разреждане на маслото с гориво не отчита вярно.Тук има още 2 момента.Ръководството и самата диагностика е върху факта ,че се ползва оригинално масло,което за дизела е еднозначно 0W30 C2/.C3,а за бензина се приема 0W20 SN/ILSAC GF4/5.Датчика има точност +/- 2 мм.електронен е и е контактен.Теоретично мери абсолютно точно при определен вискозитет.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове