Nedkisa 63 #1 Публикувано 26 Октомври, 2014 Колеги, много ме озадачи следната ситуация, на бензин колата няма мощност, постоянно прекъсва и едвам едвам набира, а ако я изфорсирам ми светка чека с "грешка в ламбда сондата". На гас всичко това го няма и колата върви много добре. Интересното в случая, е че всичко това започна да става изведнъж след като покарах на магистралата 1 час със 150 км/ч и започна да прекъсва изведнъж. От тогава на бензин едвам се кара. Да отбележа, че до скоро колата се караше често на бензин и като цяло е на гас от един месец. Ако някой има предположение от какво може да е да драсне един два реда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WingMan 164 #2 Отговорено 26 Октомври, 2014 Аз бих погледнал инжекторите и горивния филтър. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #3 Отговорено 27 Октомври, 2014 При чичо ми имаше го същия проблем и излезна че е сложил кофти бензин от една бензиностанция и кво правим-наляхме по-хубав бензин и се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #4 Отговорено 28 Октомври, 2014 Не знам какво са ми сипали миналата седмица на бензиностанцията, но след като заредих 10 литра от ЕКО и проблема почти изчезна. Още пали малко трудно сутрин, но утре като сменя горивния филтър си мисля, че и този проблем ще изчезне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRiS_KN 125 #5 Отговорено 29 Октомври, 2014 За 1 седмица от некачествен бензин ми изгоряха 2 помпи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MariqnKZ 13 #6 Отговорено 31 Октомври, 2014 Моята го прави този проблем от няколко месеца и не мога да разбера от къде . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #7 Отговорено 31 Октомври, 2014 След продължително каране с едни и същи обороти и при мен се получава това прекъсване ...като си бръмча в града го няма, а бензина е само от една бензиностанция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #8 Отговорено 31 Октомври, 2014 Тогава смени бензиностанцията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #9 Отговорено 1 Ноември, 2014 Вчера реших да пораздвижа бензина малко и на магистралата до София на бензин. Като карах с около 120 - 130 се усеща едно придърпване и липса на мощност и след 5 минути каране ми светна чека "Грешка в ламбда сондата". След това реших да си обърна на гас, но и там започна да светка чека със същата грешка.Интересното е , че ако карам под 90 км/ч. чека не светва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #10 Отговорено 1 Ноември, 2014 Тогава смени бензиностанцията С умудняла ламбда сонда и от пет бензиностанции да заредиш същия кур Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #11 Отговорено 3 Ноември, 2014 Ако има проблем в ламбда сондата не трябва ли да прави проблем и на гас и на бензин? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #12 Отговорено 4 Ноември, 2014 След новия филтър, почистени инжектори и проверена бензинова помпа проблема си остава и колата на бензин сутрин е почти невъзможно да се кара. След многото литература, която прочетох мисля, че проблема идва от ламбда сондата. Най-вероятно съм повредил на магистралата и не дава много верни показания. Четох, че от бедна горивна смес сондата може да се спомине, а моито свещи след 500 км на магистрала са снежно бели, колата не може да вдигне повече от 140 и разхода ми се покачи с 3-4 литра. Остава ми да се прекръстя да броя пари за нова сонда и да се моля, че наистина е от нея. След това на настройки на газовата, за да не се налага да купувам през два месеца сонди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Препарирания завинаги 6 #13 Отговорено 4 Ноември, 2014 Ако мислиш че проблема е от ламбдата, вземи си комп от Д19а9 КОИТО НЕ Я отчита. Бодни го на колата и покараи ама според мен пак ще си остане проблема. Знам от какво е но ще трябва да се бръкнеш 100 кинта да ти кажа иначе пиши тука докато някои налучка. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alf_ot_melmak 9 #14 Отговорено 4 Ноември, 2014 Koлега ако ти е четирижилна сондата мини през София да ти дам 1 да тест-ваш ... 90% съм сигурен,че е това. На газ като караш,ако не е инжекцион не се води по ламбдата и я игнорира. Надявам се да съм помогнал. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #15 Отговорено 5 Ноември, 2014 (Редактирано) Едножилна е сондата и съм с Газов Инжекцион. Не съм съвсем запознат с ГИ, но мисля, че и те не гледат ламбдата. Вече съм поръчал ламбда и скоро ще си каже от нея ли е или не. Редактирано 5 Ноември, 2014 от Nedkisa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alf_ot_melmak 9 #16 Отговорено 7 Ноември, 2014 Зависи от ГИ и кой го е слагал. На едната кола имам и гледа показанията от ламбдата. Но най-често е от неправилна настройка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #17 Отговорено 7 Ноември, 2014 Тези дни покарах на бензин (колкото и мъчно да беше), и като я покарам над 3000 об/мин. чека пак светва с "грешка 1" и двигателя почва да се тресе.Като загрее обаче нещата малко се пооправят и се кара по-нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #18 Отговорено 7 Ноември, 2014 Грешка №1 е точно Ламбда сондата.. най-евтиният ти вариант е да си я вземеш една друга... дори да не е това проблема, което е малко вероятно - ще дадеш по-малко пари отколкото на разни майстори да развиват теории за куп други повреди. /между другото аз имам такава едножилна изрядна за продан, ако искаш ми пиши/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #19 Отговорено 7 Ноември, 2014 Да не се заричам, но на сервиз повече няма да си закарам колата. До сега където ида с нея я гледат с пренебрежение, защото е стара и много претупват нещата, а после аз им оправям бакиите. И газаджиите и те си оставиха ръцете... нямам думи просто. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Нимрод 265 #20 Отговорено 1 Декември, 2014 Колега, пробвай с малко нафта, аз имах същия проблем на моето рекси, и ми казаха за тоя чалъм. Пък да сме живи и здрави. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #21 Отговорено 9 Декември, 2014 Колега, ако компютъра отчита ламбда сонда, я сменяй... Вариан да се провери дали колата върви добре без нея е да вземеш един компютър от Д16А8/А9 и просто да покараш с него. Имам един и ако идваш към София се обади... ще го закачим и ще се разбере дали наистина е ламбдата (някой също го беше споменал това по-горе в поста) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #22 Отговорено 9 Декември, 2014 При мен няма ли да има проблем с компютър от А9. Моята инсталация няма потенциометъра за този компютър. Аз за сега карам така или по-точно мъча се да карам така, че в това лошо време нищо не мога да хвана понеже нямам гараж и работя пред блока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #23 Отговорено 29 Януари, 2015 Закачи а9-ковия, потенциометъра е само за регулиране на свободния ход, който съм 99% сигурен че без регулиране ще ти заспи на 730 +- 5 оборота Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #24 Отговорено 29 Януари, 2015 Смених ламбдата и резултата е без промяна. Мерих налягането в рейката и е като по учебник. Чистих резервоара, смених горивния филтър, свещите, комутатора, капачка и палец. Резултата е нулев. Остава инжекторите да правят мизерии, а са чистени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #25 Отговорено 29 Януари, 2015 Изобщо над 3500 оборота развърта ли се? Моята правеше така като имаше лоша спойка на сокета на чипа - работи криво ляво но на 3500 вече тресе и се дави все едно е на 3 цилиндъра и повече от 4000 не може да вдигне. Да не е в сервизен режим, компа да ти прави проблема? Опита ли с друг компютър, от изброените неща само там остава да има проблем, но преди да сменяш друго намери някой от когото да вземаш 100% работещи части за проба, и когато разбереш какъв е проблема чак тогава да купуваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #26 Отговорено 29 Януари, 2015 Компютър не съм сменял за проба. И при мен към 3500 - 4000 об. прекъсва ужасно. Реших да я мъча извънградско и след 5 мин. каране с 80км./ч. ми светна чека "грешка 1" и колата заби муцуната. Прехвърля ли на гас всичко се оправя и колата върви без проблеми. Проблеми взеха да се проявяват и в празния ход на бензин. Ако не държа обороти с педала на гаста като е студена гасне. На гас всичко това го няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #27 Отговорено 29 Януари, 2015 Опитай с компютър, може там да излезе проблема, много сходно е на това, което се случи при мен. Чипнат ли е компа? Опитай да му разкачиш буксите и пак да ги закачиш, току виж тръгне... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #28 Отговорено 29 Януари, 2015 Компютьра не е чипван. Това е идея и ще го пробвам с разкачането. Интересно е че всичко започна изведньж както вьрвеше страхотно и .... ужас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #29 Отговорено 4 Февруари, 2015 Като тръгнах да разкачам и забелязах нещо странно. Светодиода на компа мига, а чека не свети. След разкачането на компа мигането спря и двигателя взе да работи ужасно. След известно каране отново взе да мига без да свети чека и работата се пооправи, но не е както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #30 Отговорено 7 Февруари, 2015 Днес сложих друг компютър и нещата са без никаква промяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasi ladata 6 #31 Отговорено 3 Март, 2015 Светодиода на компа ти показва грешка това значи че имаш сензор който не работи най вероятно в делкото или по всмукателя.Аз имах проблем с делкото(в твоя случай съм почти сигурен че е пак делкото) но не се държеше като твоя рекс,докато беше студен работеше като загрее прекъсваше.Взех втора ръка от роувър 416 с д16а9 и реших проблема(препоръчвам ти да си търсиш части от роувър,защото са значително по евтини от например предлаганите във форума).С комп от а9 няма да стане ако инсталацията ти е а8 пробвал съм на моя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #32 Отговорено 3 Март, 2015 Има развитие по темата. В петък сложихме други дюзи за проба и колата се оправи. На компа си мига грешка 1, но чека не светва. Чак след като покарам 10 мин с една и съща скорост светва чека на таблото и интересното е, че няма значение дали карам на бензин или газ. Ламбдата е нова . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове