Jump to content
hndcvc

Взе да не върви?!

Recommended Posts

Здравейте колеги. Незнам въобразявам ли си защото последните няколко дни духа ужасен вятър и може би оказва някакво съпротивление , но напоследък колата сякаш позагуби мощност...Първо се осъмних в газовото , но после установих че и на бензин има разлика. Другото , което забелязах е че като я паркирам по надолнище ако не опъна ръчната изтърва. И преди го правеше но сякаш днес беше още по зле положението... Пак казвам не знам до колко съм обективен тъй като е възможна и грешка в преценката ми а и наистина вятъра тези дни е убииствен и при всички положения и той оказва някакво влияние но ако имате някаква идея или съвет какво да проверя ще съм ви благодарен. Незнам....компресия , съединител или нещо друго...Помагайте , колата е Сивик 5та 1.3 карбуратор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом на надолнище не държи когато я оставиш на скорост, е сегменти според мен, нямаш компресия, провери си първо компресията, поне да я изключиш от съмненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези сегменти по-виновни от Костов и Пеевски. Ами, клапаните? Ако не са мармалад, пък на!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя можеш да го пробваш по следния начин.Стартираш двигателя,опъваш ръчната,включваш на 5-та предавка и се опитваш да потеглиш.Ако не ти загасне колата значи ,че съединителя ти приплъзва! :punch:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е клапаните да са отговорни за невървенето и за това че ми изстърва по надолнище? И какво ще рече "мармалад" :D дали реглаж трябва или за нещо по сериозно става въпрос... Прощавайте за невежеството ми но в тази област точно съм неук малко и ако имате идеи моля насочете ме как да процедирам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, възможно е да нямаш достатъчно компресия, затова ПЪРВО иди да ти я измерят. Причината може да е както заради износени сегменти, така и заради натегнати клапани, затова не е лошо да ги регулираш /клапаните/ и след това ПАК да си измериш компресията. За съединителя, колегата по-горе ти е обяснил как да го тестваш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно...а можете ли да ми кажете , ако проблема са сегментите(звучи ми по страшното) ориентировъчно какво представлява процедурата за смяна , дали е сложно и колко пари долу горе излиза заедно с труда. Извинявам се за глупавите въпроси , но както старите колици често обичат да правят проблема или по точно задълбочаването на наличния одавна проблем , идва в доста неподходящ момент защото в момента финансовата част ме притеснява доста. И ако можете да ми препоръчате сервиз в София, в който да ми направят читав реглаж на клапани както и смяна на сегменти(ако се наложи). Благодаря предварително! 

п.п. Реглаж на клапани не съм правил никога и нямам идея кога за последно е правен... Колата е закупена на 185к пробег , до 215к е карана на бензин само и оттогава на газ(сега е на 230к).

Редактирано от hndcvc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти щом имаш газово,кога последно прави реглаж на клапани?Ако последните 20 хил не си правил ,първо иди на реглаж и после да ти направят замерване на компресията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма. Всичко е точно с паленето. Пали си лесно както на газ така и на бензин дори когато е студено времето. Ако можете препоръчайте сервиз в София

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бакърена фабрика ( за София става дума) има един много точен момък, Наско се казва и се занимава предимно с хонди. Телефона му е 0886011525. Момчето е много в час и в последните 4 години ходя само при него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако е от сегментите ще дими синьо през ауспуха... може да има твърде много нагар по клапаните и те не се затварят хубаво или някоя свещ не е затегната може би...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен. Оказа се че свещите ми не са били затегнати добре и от там е изпускала компресията... Замерихме я и си беше много добре. Претегнахме свещите и колата си се оправи. Компресията е: 12.8(първи) 12.2(втори) 12.2(трети) и 12.9(четвърти)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не ги смениш с нови свещи с нови дифтунги,тези пак ще олабят .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След смяна на свещи, бензинов филтър, въздушен филтър+добавка в резервоара хондата при студен старт пали само с газ :(  Много интересно до сега при другите две съм нямал подобен проблем....Моля и аз помощ

Редактирано от vasilis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пробвай да завъртиш делкото с 1мм. обратно на часовника и виж дали ще има резултат, но според мен ще се оправи след някакво време :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...