hndcvc 2 #1 Публикувано 25 Октомври, 2014 Здравейте колеги. Незнам въобразявам ли си защото последните няколко дни духа ужасен вятър и може би оказва някакво съпротивление , но напоследък колата сякаш позагуби мощност...Първо се осъмних в газовото , но после установих че и на бензин има разлика. Другото , което забелязах е че като я паркирам по надолнище ако не опъна ръчната изтърва. И преди го правеше но сякаш днес беше още по зле положението... Пак казвам не знам до колко съм обективен тъй като е възможна и грешка в преценката ми а и наистина вятъра тези дни е убииствен и при всички положения и той оказва някакво влияние но ако имате някаква идея или съвет какво да проверя ще съм ви благодарен. Незнам....компресия , съединител или нещо друго...Помагайте , колата е Сивик 5та 1.3 карбуратор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #2 Отговорено 26 Октомври, 2014 Щом на надолнище не държи когато я оставиш на скорост, е сегменти според мен, нямаш компресия, провери си първо компресията, поне да я изключиш от съмненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #3 Отговорено 26 Октомври, 2014 Тези сегменти по-виновни от Костов и Пеевски. Ами, клапаните? Ако не са мармалад, пък на! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #4 Отговорено 26 Октомври, 2014 Съединителя можеш да го пробваш по следния начин.Стартираш двигателя,опъваш ръчната,включваш на 5-та предавка и се опитваш да потеглиш.Ако не ти загасне колата значи ,че съединителя ти приплъзва! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #5 Отговорено 26 Октомври, 2014 Възможно ли е клапаните да са отговорни за невървенето и за това че ми изстърва по надолнище? И какво ще рече "мармалад" дали реглаж трябва или за нещо по сериозно става въпрос... Прощавайте за невежеството ми но в тази област точно съм неук малко и ако имате идеи моля насочете ме как да процедирам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gotman 2 #6 Отговорено 26 Октомври, 2014 Да, възможно е да нямаш достатъчно компресия, затова ПЪРВО иди да ти я измерят. Причината може да е както заради износени сегменти, така и заради натегнати клапани, затова не е лошо да ги регулираш /клапаните/ и след това ПАК да си измериш компресията. За съединителя, колегата по-горе ти е обяснил как да го тестваш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #7 Отговорено 27 Октомври, 2014 (Редактирано) Ясно...а можете ли да ми кажете , ако проблема са сегментите(звучи ми по страшното) ориентировъчно какво представлява процедурата за смяна , дали е сложно и колко пари долу горе излиза заедно с труда. Извинявам се за глупавите въпроси , но както старите колици често обичат да правят проблема или по точно задълбочаването на наличния одавна проблем , идва в доста неподходящ момент защото в момента финансовата част ме притеснява доста. И ако можете да ми препоръчате сервиз в София, в който да ми направят читав реглаж на клапани както и смяна на сегменти(ако се наложи). Благодаря предварително! п.п. Реглаж на клапани не съм правил никога и нямам идея кога за последно е правен... Колата е закупена на 185к пробег , до 215к е карана на бензин само и оттогава на газ(сега е на 230к). Редактирано 27 Октомври, 2014 от hndcvc Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 27 Октомври, 2014 Ти щом имаш газово,кога последно прави реглаж на клапани?Ако последните 20 хил не си правил ,първо иди на реглаж и после да ти направят замерване на компресията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Paco 300 1 #9 Отговорено 27 Октомври, 2014 А промяна в запалването на колата има ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #10 Отговорено 28 Октомври, 2014 Няма. Всичко е точно с паленето. Пали си лесно както на газ така и на бензин дори когато е студено времето. Ако можете препоръчайте сервиз в София Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #11 Отговорено 10 Ноември, 2014 В Бакърена фабрика ( за София става дума) има един много точен момък, Наско се казва и се занимава предимно с хонди. Телефона му е 0886011525. Момчето е много в час и в последните 4 години ходя само при него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata14 1 #12 Отговорено 14 Ноември, 2014 Според мен ако е от сегментите ще дими синьо през ауспуха... може да има твърде много нагар по клапаните и те не се затварят хубаво или някоя свещ не е затегната може би... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hndcvc 2 #13 Отговорено 14 Ноември, 2014 Проблема е решен. Оказа се че свещите ми не са били затегнати добре и от там е изпускала компресията... Замерихме я и си беше много добре. Претегнахме свещите и колата си се оправи. Компресията е: 12.8(първи) 12.2(втори) 12.2(трети) и 12.9(четвърти) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 14 Ноември, 2014 Защо не ги смениш с нови свещи с нови дифтунги,тези пак ще олабят . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vasilis 1 #15 Отговорено 15 Ноември, 2014 (Редактирано) След смяна на свещи, бензинов филтър, въздушен филтър+добавка в резервоара хондата при студен старт пали само с газ Много интересно до сега при другите две съм нямал подобен проблем....Моля и аз помощ Редактирано 15 Ноември, 2014 от vasilis Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vankata14 1 #16 Отговорено 17 Ноември, 2014 Колега пробвай да завъртиш делкото с 1мм. обратно на часовника и виж дали ще има резултат, но според мен ще се оправи след някакво време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове