Jump to content
stm

Моля за мнение за Honda Stream 2.0 -156 к.с. , ръчни скорости .Силни -слаби страни , разход и т.н

Recommended Posts

Здравейте ,

 

продадох си CR-v -то :|  :punch: защото имам нужда от 7 местен ван, капарирах една Зафира 1,6 105 к.с. , 2009 година -но се оказа че опелчето е абсолщтен боклук -просто самия екземпляр е изключително лъскав но двигателя и ск кутия са дроб....

 

Та сега съм се насочил към Honda Stream 2.0i

 

Какво ще ми кажете за тази кола ?Висока ли е , ниска ли е  Honda Stream 2.0 -156 к.с. , ръчни скорости .Силни -слаби страни , разход и т.н

 

Взема ли колата със сигурност ще я газифицирам...Коя марка инжекцион е най-добре за този двигател ?Може ли да се сложи бтилка на мястото на резервната гума - ако да колко литрова може да е максимално ?Има ли гуми "патерици " за тези хонди ?

 

Поняся ли газифициране този двигател и има ли проблеми с потъване на клапаните ?Какъв разход на очаквам след газифицирането ?

 

Шумен ли е този автомобил ?Примерно ЦР_в то за мен е адски шумно , нямам никаква изолация

Редактирано от stm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти! Предполагам, че вече си си изяснил много от въпросите, но все пак пиша. 

Започвам отзад напред- шумоизолацията като цяло не е сила на японските автомобили, но в сравнение със Сивик Стрийма може би е една идея по-тих. Но е по-шумен от Акорд 7-ца.

Колата си се газифицира като всички останали Хонди- много говорят за тези легла на клапаните, но аз нямам такова наблюдение- на всеки 30 хил. км. си правиш реглаж на клапаните и нямаш проблем. Имам приятел, който вече на Акорд-а с К20 прави по над 70 хиляди без проблеми с леглата на клапаните. За газовите инжекции теми бол- за предпочитане е да е с OBD- даже и Фобос вече имат такава система. Тороидална(на мястото на резервната гума) бутилка се монтира без проблем, освен ако не считаш за проблем факта, че мястото на резервната гума е под пода и е изложено на атмосферните влияния.

По отношение на габаритите колата е по-скоро нисък ван и е много близка до Сивик 7, но е с удължена база. Третия ред седалки според мен е удобен само за деца- аз съм го демонтирал и така багажника ми се увеличи доста. Готиното също е, че втория ред седалки е на релси и се движи.

По отношение на разходът на гориво- на газ градското ми не пада под 11/100 а извън града е около 9/100

Като минус отчитам късите скорости.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли 5-степенния автомат 2.0 преди фейслифта (00-03)? Да сподели колко харчи на газ? Те тия екземпляри май са рядкост в България, ама все пак някой може да се е сдобил. Май само тук все още автомата се счита за някакъв вид екзотика:

 

 

 

2.0L K20, equipped with a 4-speed automatic transmission and a 5-speed automatic transmission with sequential mode respectively. For some export markets, a manual version was also offered.

 

btw...Тук скоростите как са? Дали са по-дълги, т.е. дали бучи по-малко. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...