Martinair 0 #1 Публикувано 23 Август, 2014 Здраве да е Вчера си купих един Сивик 2005 - 1,6 Атомат ( 2005) който като двигател,скоростна кутия окачване и цялостно техническо състояние ме кара да се радвам с покупката. Пътното поведение обаче е малко по-различно от останалите автомобили които съм имал и карал до момента ( от 21 години съм зад волана главно на японски автомобили) Това е първият автомобил който имам с EPS и според мен малко "танцува" ако мога тъка да се изразя. Не намирам тропане в рейката ( колата е на 80000 мили)- възможно е и аз да не правя правилна или добра диагностика. Днес направих една проверка на предeн мост и всичко е в допустимите граници. Изминах около 150 км с колата, не носи, или дърпа на някоя посока , но остава едно чувсто че е по-различно пътното поведение от всичко което съм карал до момента. Моля за съвет на какво да обърна внимание. Good Luck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martinair 0 #2 Отговорено 23 Август, 2014 Здраве да е Тази вечер карах на фарове и забелязах когато паркирах че при завъртане на волана ми се променя интензитета на фаровере - възможно ли е да имат връзка, т.е акомулатора или алтернатора с поведението на автомобила имайки в предвид че колата е с ESP. Good Luck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1587 #3 Отговорено 23 Август, 2014 За какво всъщност говориш? В първия пост казваш EPS, А в следващия ESP. Първото е електрически усилвател на волана, а второто Хонда го няма, т.е. има, но се казва VSA. Koга танцува, докато си караш направо, или в завой?! Щом всичко по колата ти е ОК, единственото нещо, което се сещам е наляганто в гумите, ако са меки може да танцува. Правиш ги колкото пише на стикера на вратата, и тогава пробвай пак. А може да танцува и от силния английски вятър, често ми се случва. Във всеки случай, ел.усилвателя на волана е по-чувствителен, т.е. реагира по-бързо от хидравличния. Може и това да те заблуждава, дай си малко време да свикнеш с колата. Другото - VSA, Vehicle Stability Asist, нямам представа, дали изобщо имаш такова. Ако имаш, и всичко по системата е изправно, няма причина колата да танцува заради тази система. Тя се задейства при странично хлъзгане на колата, за да те вкара в пътя, дето се казва. И накрая, напълно нормално е при завъртане на волана да се промени светенето на фаровете. Все пак тогава се включва един, голям (предполагам) консуматор на електричество - ел.мотора на EPS-a. п.п. В коя част на Кралството живееш?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martinair 0 #4 Отговорено 24 Август, 2014 Здраве да е Извинявам се за грешката в вторият пост - това което имам в предвид е EPS. Good luck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1587 #5 Отговорено 24 Август, 2014 Ще си позволя да цитирам въпросите, които ми зададе на лични, за да видят и останалите (ако ги интересува): ... Напълно възможно е да си е всичко наред по колата- на място като гледам отговатя и на най-малкото завъртане на волана - възможно ли е да ми трябват при хондата повече обороти от пълно ляво до пълно дясно например- и от това да ми идва илюзията че танцува колата. ... Имаш ли познания дали се , или по скоро как се прави калибриране на рейката -средно /ляво/дясно положение Благодаря ти за отговорите. ... В момента не се сещам, колко оборота са от пълен ляв до пълен десен на нашия Сивик. От работата ми в сервиза съм забелязал, че на колите с усилвател (без значение хидро, или ел.) воланът прави от 2.5 до 3.5 оборота. Нямам представа, как и дали се регулира рейката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 24 Август, 2014 Аз лично съм замервал на моя сивик ,на запален двигател на място като зъвъртя волана и напрежението на акумулатора пада от 14 на 12.5 волта !Това е направо бахти консумацията ,мене повече ме съмнява регулатора на алтернатора да не е в час ама докато не откаже напълно няма да го пипам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Martinair 0 #7 Отговорено 25 Август, 2014 Здраве да е, Мисля че намерих отговор на загадката - на задна лява гума имам negative camber - което ще рече че горният край на гумата е наклонен навътре към калника.. Четох доста из форумите и това е една от възможните причини -аз определено имам лек наклон ( това го видях и на реглажа на предния /заден мост но не можеше да се регулира) Тук следва въпроса дали се е изместил в следсвтие на удар /механична намеса/посукване и пр. или имам смачкани тампони. ако някой има опит да сподели. ( аз поразгледах -доколкто е възможно но не видях следи от удар, за пукнатина в някой от рамената не мога да кажа в момента - поне не се вижда) . Погледах в нета има adjustable upper rear arms - дали да си поръчам такива за да си оправя наклона на camber или да предприема други мерки. Good luck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове