Jump to content
Martinair

Civic 7 Gen- въпрос

Recommended Posts

Здраве да е

Вчера си купих един Сивик 2005 - 1,6 Атомат ( 2005) който като двигател,скоростна кутия окачване и цялостно техническо състояние ме кара да се радвам с покупката.

Пътното поведение обаче е малко по-различно от останалите автомобили които съм имал и карал до момента ( от 21 години съм зад волана главно на японски автомобили)

Това е първият автомобил който имам  с EPS и според мен малко "танцува" ако мога тъка да се изразя. Не намирам тропане в рейката ( колата е на 80000 мили)- възможно е и аз да не правя правилна или добра диагностика.

Днес направих една проверка на предeн мост и всичко е в допустимите граници. Изминах около 150 км с колата, не носи, или дърпа на някоя посока , но остава едно чувсто че е по-различно пътното поведение от всичко което съм карал до момента.

Моля за съвет на какво да обърна внимание.

Good Luck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве да е

Тази вечер карах на фарове и забелязах когато паркирах че при завъртане на волана ми се променя интензитета на фаровере - възможно ли е да имат връзка, т.е акомулатора или алтернатора с поведението на автомобила  имайки в предвид че колата е с ESP.

Good Luck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За какво всъщност говориш?

В първия пост казваш  EPS, А в следващия ESP.

Първото е електрически усилвател на волана, а второто Хонда го няма, т.е. има, но се казва VSA.

Koга танцува, докато си караш направо, или в завой?!

Щом всичко по колата ти е ОК, единственото нещо, което се сещам е наляганто в гумите, ако са меки може да танцува. Правиш ги колкото пише на стикера на вратата, и тогава пробвай пак. А може да танцува и от силния английски вятър, често ми се случва.

Във всеки случай, ел.усилвателя на волана е по-чувствителен, т.е. реагира по-бързо от хидравличния. Може и това да те заблуждава, дай си малко време да свикнеш с колата.

 

Другото - VSA, Vehicle Stability Asist, нямам представа, дали изобщо имаш такова. Ако имаш, и всичко по системата е изправно, няма причина колата да танцува заради тази система. Тя се задейства при странично хлъзгане на колата, за да те вкара в пътя, дето се казва.

 

И накрая, напълно нормално е при завъртане на волана да се промени светенето на фаровете. Все пак тогава се включва един, голям (предполагам) консуматор на електричество - ел.мотора на EPS-a.

 

п.п. В коя част на Кралството живееш?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве да е

Извинявам се за грешката в вторият пост - това което имам в предвид е EPS.

Good luck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да цитирам въпросите, които ми зададе на лични, за да видят и останалите (ако ги интересува):

...

Напълно възможно е да си е всичко наред по колата- на място като гледам отговатя и на най-малкото  завъртане на волана - възможно ли е да ми трябват при хондата повече обороти от пълно ляво до пълно дясно например- и от това да ми идва илюзията че танцува колата.

...

Имаш ли познания дали се , или по скоро как се прави калибриране на рейката -средно /ляво/дясно положение

Благодаря ти за отговорите.

...

 

В момента не се сещам, колко оборота са от пълен ляв до пълен десен на нашия Сивик.

От работата ми в сервиза съм забелязал, че на колите с усилвател (без значение хидро, или ел.) воланът прави от 2.5 до 3.5 оборота. 

Нямам представа, как и дали се регулира рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм замервал на моя сивик ,на запален двигател на място като зъвъртя волана и напрежението на акумулатора пада от 14 на 12.5 волта !Това е направо бахти консумацията ,мене повече ме съмнява регулатора на алтернатора да не е в час ама докато не откаже напълно няма да го пипам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраве да е,

Мисля че намерих отговор на загадката - на задна лява гума имам negative camber - което ще рече че горният край на гумата е наклонен навътре към калника..

Четох доста из форумите и това е една от възможните причини -аз определено имам лек наклон ( това го видях и на реглажа на предния /заден мост но не можеше да се регулира)

Тук следва въпроса дали се е изместил в следсвтие на удар /механична намеса/посукване и пр. или имам смачкани тампони. ако някой има опит да сподели. ( аз поразгледах -доколкто е възможно но не видях следи от удар, за пукнатина в някой от рамената не мога да кажа в момента - поне не се вижда) . Погледах в нета има adjustable upper rear arms - дали да си поръчам такива за да си оправя наклона на  camber или да предприема други мерки.

Good luck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...