Jump to content
annto

Форсиране на CR-V

Recommended Posts

Здравейте, колеги имам следното питане.При форсиране на ср-в 2005г. 2,0 бензин оборотомера стига до 5000 и повече не може, а като стигне 5000 и сам пада с около 500 оборота и се после се покачва пак до 5000(а давам газ до дупка без да отпускам педал), това нормално ли е?Като бивш собственик на ХР-В(преди 5 дни го продадох да ме пита човек защо, за което съжалявам) не беше така.Правих оглед на въпросното возило та за това питам.Аз така или иначе няма да я купувам беше под всякаква критика.Желязото да съединителя и спирачката се виждаше отлично(гумите на педалите бяха садеросани от каране) а търговеца всячески се опитваше да ме убеди, че колата е на 78000 км. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не знае или никой не иска да ми отговори?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде имаше за дизелите като им се скапе турбината ,компа биеше няква грешка и не позволяваше изфорсирване,ако греша някой да ме поправи. Вероятно и при бензиновите има някаква такава защита.Щом колата е кочина няма смисъл да се задълбочава повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градски, да не би нещо Витека да не сработва като хората, нещо клапан или масло да не са в ред? Другия вариант е да не достига гориво. Я кажи къде го продават това, че да няма други мераклии. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си нямам на идея та за това питам.Някаква защита ли е или е проблем в мотора?И другите ли са така?А иначе колата е в Сливен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  Моето CR-V  e 2009 и на място също не се форсира повече от 4500/5000 оборота. Предполагам че компютъра ограничава оборотите.

За сметка на това в движение стига до червения сектор когато я настъпя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също е така (FR-V  бензин) На бензиновите е на 4500 ограничението на място и на ръчна и на автомат, 5000 не стига, за дизела незнам. Аз така се бях стресирал , че седнах да прегледам форумите какво пишат ,после седнах и в движение няма никакви грижи. Колегата по горе е писал за недостиг на гориво ... също възможно , но незнам какви са признаците на неработещ v-tec , освен да ти светне чека ...... но не мисля че ще смъкне обороти. Иначе в движение го усещам към 5200 може би , започва доста добре да се набира въпреки килограмите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като пробвам друга ще пиша как е.Сега на пазара просто липсват бензинките.Кога ли ще си намеря читава кола(фейслифта на 2ген)?Почвам да губя надежда, а дизел принципно не искам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да явно наистина ще се окаже лимитер на оборотите на свободна предавка, но докато не тестваш в движение няма как да си сигурен. Доста обяви има бензинови преди фейслифта, но явно имаш предпочитания към допълнителните екстри и може би си прав иначе няма да има смисъл от продажбата на HR-V-то. :yes:Сега докато си без кола свиркай ако искаш компания за огледи в региона. Ще се повозиш може би на единственото CR-V I с двойна генерация след катализатора и инфоборд който не е смартприложение.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за подкрепата, ако изкочи нещо  ще пиша на лично.Сега карам една с-класа 220cdi, не че се оплаквам ама друго си е на газ.А и както казва детето -Тате в тази кола имам чувството, че дупето ми се сурка по асфалта  :D .  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...