annto 0 #1 Публикувано 22 Август, 2014 Здравейте, колеги имам следното питане.При форсиране на ср-в 2005г. 2,0 бензин оборотомера стига до 5000 и повече не може, а като стигне 5000 и сам пада с около 500 оборота и се после се покачва пак до 5000(а давам газ до дупка без да отпускам педал), това нормално ли е?Като бивш собственик на ХР-В(преди 5 дни го продадох да ме пита човек защо, за което съжалявам) не беше така.Правих оглед на въпросното возило та за това питам.Аз така или иначе няма да я купувам беше под всякаква критика.Желязото да съединителя и спирачката се виждаше отлично(гумите на педалите бяха садеросани от каране) а търговеца всячески се опитваше да ме убеди, че колата е на 78000 км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
annto 0 #2 Отговорено 23 Август, 2014 Никой ли не знае или никой не иска да ми отговори? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #3 Отговорено 23 Август, 2014 Някъде имаше за дизелите като им се скапе турбината ,компа биеше няква грешка и не позволяваше изфорсирване,ако греша някой да ме поправи. Вероятно и при бензиновите има някаква такава защита.Щом колата е кочина няма смисъл да се задълбочава повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #4 Отговорено 24 Август, 2014 Градски, да не би нещо Витека да не сработва като хората, нещо клапан или масло да не са в ред? Другия вариант е да не достига гориво. Я кажи къде го продават това, че да няма други мераклии. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
annto 0 #5 Отговорено 24 Август, 2014 И аз си нямам на идея та за това питам.Някаква защита ли е или е проблем в мотора?И другите ли са така?А иначе колата е в Сливен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
toni_t 11 #6 Отговорено 25 Август, 2014 Моето CR-V e 2009 и на място също не се форсира повече от 4500/5000 оборота. Предполагам че компютъра ограничава оборотите. За сметка на това в движение стига до червения сектор когато я настъпя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FRV 0 #7 Отговорено 25 Август, 2014 При мен също е така (FR-V бензин) На бензиновите е на 4500 ограничението на място и на ръчна и на автомат, 5000 не стига, за дизела незнам. Аз така се бях стресирал , че седнах да прегледам форумите какво пишат ,после седнах и в движение няма никакви грижи. Колегата по горе е писал за недостиг на гориво ... също възможно , но незнам какви са признаците на неработещ v-tec , освен да ти светне чека ...... но не мисля че ще смъкне обороти. Иначе в движение го усещам към 5200 може би , започва доста добре да се набира въпреки килограмите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
annto 0 #8 Отговорено 26 Август, 2014 Като пробвам друга ще пиша как е.Сега на пазара просто липсват бензинките.Кога ли ще си намеря читава кола(фейслифта на 2ген)?Почвам да губя надежда, а дизел принципно не искам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #9 Отговорено 26 Август, 2014 (Редактирано) Да явно наистина ще се окаже лимитер на оборотите на свободна предавка, но докато не тестваш в движение няма как да си сигурен. Доста обяви има бензинови преди фейслифта, но явно имаш предпочитания към допълнителните екстри и може би си прав иначе няма да има смисъл от продажбата на HR-V-то. Сега докато си без кола свиркай ако искаш компания за огледи в региона. Ще се повозиш може би на единственото CR-V I с двойна генерация след катализатора и инфоборд който не е смартприложение. Редактирано 26 Август, 2014 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
annto 0 #10 Отговорено 27 Август, 2014 Мерси за подкрепата, ако изкочи нещо ще пиша на лично.Сега карам една с-класа 220cdi, не че се оплаквам ама друго си е на газ.А и както казва детето -Тате в тази кола имам чувството, че дупето ми се сурка по асфалта . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове