Jump to content
nedyalkov

Изгорял SRS модул на Акорд 2.4

Recommended Posts

Здравейте,

Потърсих в по-стари теми, но не можах да окрия написано, така че направо на въпроса.

Светна ми лампата за проблем с въздушните възглавници преди няколко дни (колата е тази от профила 2003 година), днес ходих в Юби-Ко и от там ми изкараха две грешки, едната е за проблем в SRS модула а другата е нещо с окъсяване при колана на пасажерската седалка. Според тях е изгорял SRS модула и втората грешка е последствие от първата. Казаха ми да си търся или втора употреба такъв модул или нов от Англия или САЩ. Въпроса ми е няма ли някой в София, който да поправя такива модули или ако трябва да си взема нов, някой дали може да ме насочи от къде (кой сайт) бих могъл да си поръчам модул на по-разумна цена, защото в Юби-Ко ми дадоха ориентировъчна цена около 1000 лв нов от Япония.

Ще съм много благодарен ако някой е минал по този път да даде информация.

Редактирано от nedyalkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ли да дадеш точно какво е изписало като текст за грешките? Има някаква вероятност да ти е сдал багажа някой пиропатрон на колана (макар и аз да не знам как така ще изгори сам) или колата ти да е била лекувана след удар със съпротивление на мястото на изгорелия пиропатрон вместо смяна на колана, и съпротивлението да се е разместило и да не прави добър контакт.

 

В Юби-Ко пробваха ли да ти изчистят грешките и появили ли са се пак?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата не е имала удар, според историята и, тъй като е купена от Швейцария, от представителство на Хонда.

Грешките, който се изписват спорет разпечтката от Юби-Ко са следните:

 22-80 Short to power in the right front seat belt tensioner

 54-50 Internal failure of the SRS

Предполагам, че са опитали да изтрият грешките макар да не са ми казали, защото преди това на друго място бях ходил и там чистиха грешките, но после пак ми светна индикацията на таблото за грешка в еърбега.

 

Незнам дали има някаква връзка, но преди седмица ми монтираха газов инжекцион на колата и лампата за индикацията светна при една от настройките, които правеха софтуерно газаджиите на газовия компютър, но бяха включени и в OBD буксата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото видях колана на акорда май е само с един пиропатрон (в макарата, където се навива) и не трябва да е по-скъп от сто, сто и нещо лева.

 

Не знам дали да не го смениш, за да се види дали няма да се изчисти грешката после.

 

Виж тук какви опции дават при CR-V при сходен проблем. В общи линии се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, не знам до колко е уместно да използвам темата на колегата, затова се извинявам предварително. Аз имам някакви съмнения за моята "air bag" система, защото при подаване на контакт индикаторът за колан свети постоянно и не издава звук за липса на поставен колан. Когато колата се постави на контакт и след около 20-тина секунди завъртиш ключът за запалване индикаторът за "air bag" премигва на таблото "еднократно" и загасва. Не знам до колко тези симптоми са нормални и затова описвам какво съм забелязал. Ще се радвам, ако някой има наблюдения на тези неща и сподели малко повече информация, благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навремето, при сижика и намен ми светеше SRS-то и ми даваше грешка в модула. Проблема се оказа в акумулатора - беше за смяна. След смяната ан акумулатора, повече не светна и с и работеше нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите на отзовалите се.

Случайно някой дали може да ме насочи от къде да потърся или да ми прати ел. схема за моя Акорд, защото един приятел ми каза, че в неговата Тойота Корола се изписали същите две грешки и се оказала лоша връзка в буксата под седалката.

Така, че ще видя какво ще стане с тая букса и пак ще пиша.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повреда няма, оказа се че наистина буксата под предна дясна седалката нещо не е контактувала както трябва, извадих я огледах да няма окис или нагоряло и пак я включих, след това отидох при един приятел, изтрихме грешките и за сега повече не ми е светвала лампата на еърбега.

Изводът е че на всякъде човек трябва да си отваря очите за некъдърни или неуки майстори, явно и Юби-Ко не правят изключение от това правило.

Мисля, че вече може да приключа темата.

:whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички и отново да се върнем по темата.

Проблема със светването на лампата за еърбега се появи отново при едно от местенията на пасажерската седалката и пак се показаха долните две грешки + някакаква грешка свързана с акумулатора.

Това се случи преди малко повече от две седмици и колкото и да включвахме и изключвахме буксата под седалка и след това да чистехме грешките след известен период пак светваха същите 3 грешки. Отидох при един майстор който се занимава със електроника и окабеляване по автомобилите и той свали седалката, махна гофрирания маркуч от предпазните кабели между буксите и се оказа, че явно тази кола е имала този проблем и по-рано, тъй като непосредствено преди буксата на седалката двата кабела бяха оголени, което според него означава, че е слагано най-вероятно някакво съпротивление там, което след това е махнато. Той запои директно двата кабела преди и след буксата за по-добра връзка и по обратния ред събра и изолира кабелите като ги захвана за седалката, така че колкото и да се мести да няма размествания в кабелите, след това изтри грешките и всичко беше наред за седмица, докато вчера пак светна лампата за еърбега. Въпроса ми е трябва ли да има наистина някакво съпротивление преди тази букса или да търся проблема някъде по кабелите до седалката или по кабелите към акумулатора.

Моля, за някакви идеи къде да търся проблема, че тази работа с еърбега започва вече сериозно да ме дразни.

:hmmm:

Редактирано от nedyalkov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой дали не се сеща да даде някакви насоки, защото и да отида пак в "Юби-Ко" или дори в "Бултрако" най-вероятно пак ще кажат, че съм за смяна на SRS модула, което е абсолютно излишно тъй като проблема не е в модула.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си сензора . Струва около 40-80 лв ( зависи от моргата ). Много вероятно е след смяната на единия да се наложи да смениш и другият от същата страна ( предполагам пасажерски ).

 

Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си сензора . Струва около 40-80 лв ( зависи от моргата ). Много вероятно е след смяната на единия да се наложи да смениш и другият от същата страна ( предполагам пасажерски ).

 

Успех

Понеже не съм много на ясно, може ли малко по-точна информация къде да го търся този сензор и каква му е функцията, защото се получават някакви страни неща с лампата на еърбега. Изчистиха ми пак грешките в сервиз, обаче остана една която не се чисти и лампата не иска да загасне, след ден сама загасва лампата и не светва 1 ден, след това пак светва и така сега си свети постоянно пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

единият е до казанчето за чистачките, другият е някъде до пасажерската седалка ( него не съм го махал лично аз ). Това е за десните ( пасажерски сензори ). Обикновено дефектират и се показва грешка. Правилният софтуер, би те насочил към точната грешка. Води се нещо като ( impact sensor failure ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички отзовали се.

Преди около две седмици след като в "Омбре" ми смениха SRS модула с друг работещ втора ръка до момента всичко е наред и лампата за еърбега ми светва само при даване на контакт и след това нормално си изгасва, но тъй като трябваше да изчакам около седмица за да е всичко наред, а след това нямах възможност да пиша се включвам по темата чак сега. Изглежда, че модула си е правил някакви номера като ту сработваше за известно време, ту светваше грешката, така че дължа да се извиня и за писаното от мен по-рано за сервиза на "Юби Ко". Момчета и там си разбират от работата просто не им се е занимавало да ми търсят SRS модул втора ръка.

Редактирано от nedyalkov
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...