Jump to content
marian_de

Здравейте Хонда маниаци

Recommended Posts

Първо да се представя : Казвам се Мариан ( видно ) и отскоро влязох във филма Хонда . Все още само като план , но съвсем скоро и като собственик :) . Все още съм фен на Мерцедес , но надявам се да променя симпатиите си към Японската марка . Та , харесал съм Харвито - дълга база( 4 x 4 ) и имам няколко въпроса към по - опитните колеги .

1. Мога ли с него да дърпам каравана ( малка ) по родните язовири ?

2. Как да пробвам дали сработва 4 x 4 ?

3. Блогажа автоматичен ли е ?

4. Мога ли да го ползвам , като единствен автомобил ( за шосе и за караваната ) , или трябва да си оставя Бенца ?

5. Изобщо става ли за това за което искам Харвито ?

6. На принципа на съединителя ли сработва 4 x 4 или ? 

 

Извинявам се за може би тъпите въпроси , но досега не съм имал 4 x 4 автомобил и всяко мнение и насоки са ми от значение .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Можеш но ще си е зорно , особено ако мерца ти е бил дизел :)

2. на пясък, газ.... и някои гледа, ма ти първо виж кардан има ли и заден диф :)

3. автоматичен

4. Можеш, без караваната горят малко и са пъргави като леки коли. То си е кола де, малко по висока и чепата

5. Става, с условия за караваната през къв чукар искаш да я прекараш

6. Да съединител в маслена баня с помпи, надежден е споко :)

 

Аз таман си харесах МЛ и ти ме отказа :) пък и като му видях разхода и ми се покосиха краката :)

Кажи какво не му хареса на мерца и верно ли че дюзите им са консуматив?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дърпането на каравана с Харви ще е голямо приключение, и на пътя, и извън пътя. Особено извън пътя. 

Системата 4х4 не е предназначена за продължителна употреба, а по-скоро за момент да те извади от снега/калта. При продължителна употреба си има защита против прегряване, но все пак вероятността да я повредиш е доста голяма.

 

И да, сравнено с Мерцедеса, няма да ти хареса тегленето на каравана с Харви.

Другото Слави го е казал ... накратко :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи , както споменах не съм се яхвал на 4 x 4 до сега и съм решил да взема нещо за риболов за семейството , че леееекичко взеха да ми се мъкнат по излетите . Мисля си за SUV и малка каравана и това което ми харесва като визия е Харвито . Мерца ми е бензинов и няма грижа , а на жената е CDI и също е бетон ( дюзите - да не дава господ ) . Ама като не става за хобито , мисля глупости :bash:  . Честно , почти съм го решил и затова се допитвам до вас . Същите въпроси за Цервито ?

 

П.С. Незнам що , ама Харвито по ми ляга на сърце !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите отговори и за CR-V-то ... почти :)

 

Защото, както е казал Мечо Пух "Колкото повече, толкова повече" !

По-голям вътрешен обем, по-голям двг, с малко по-големи въртящ момент и мощност, по-голям разход на гориво, по-голяма вероятност да се справя с караваната с по-малко усилие ...

 

п.п. Аз бих избрал CR-V автоматик. По-добре ще се справи с тегленето, с оглед липсата на съединител, плавно потегляне и превключване на необходимата предавка, в точно необходимия момент.

 

Аа, и да не си споменал повече думата "блокаж". Няма такова чудо, и при двете коли, т.е. и двата диференциала са отворени, а раздатъчна кутия (в пълния смисъл на думата) изобщо няма. При буксуване въртят едно предно и едно задно колела. 

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти казвам, купи си мОсквич (CR_V) , щи дам мoя, на изплащане. Бъзикам се, тва е цитат от любимия ми БГ фил "Два диоптъра далекогледство" :) Да бре що не си вземе ЦРВ че то в него двама спят спокоино ако на някои му отеснее караваната. Мисля ако вземеш ХРВ да не се изсилваш с по тежка каравана от 750 кила, а на ЦРВ-850, лабави са ЦРВ за теглене щото съединителите им са като на леки коли и хич не обичат тормоз, за тва бат Красе настоява за автоматика. Не знам кво ги харесваш тея дялани кубчета харвитата, то дори мерцедес няма с такава непоносима форма, но пък като им свикнеш на визията чак почват да стават красиви :) Абе хората с 90 коня коли теглят каравани ти се плашиш за 125 коня харви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същите отговори и за CR-V-то ... почти :)

 

Защото, както е казал Мечо Пух "Колкото повече, толкова повече" !

По-голям вътрешен обем, по-голям двг, с малко по-големи въртящ момент и мощност, по-голям разход на гориво, по-голяма вероятност да се справя с караваната с по-малко усилие ...

 

п.п. Аз бих избрал CR-V автоматик. По-добре ще се справи с тегленето, с оглед липсата на съединител, плавно потегляне и превключване на необходимата предавка, в точно необходимия момент.

 

Аа, и да не си споменал повече думата "блокаж". Няма такова чудо, и при двете коли, т.е. и двата диференциала са отворени, а раздатъчна кутия (в пълния смисъл на думата) изобщо няма. При буксуване въртят едно предно и едно задно колела. 

А такааа ! Ти уби всичките ми детски мечти :) . Няма раздатка , няма шпер - че то било като Лада Нива . Обаче днес ходих да огледам  една с новия Vtek мотор . Лошото беше , че джамбазина го нямаше в момента , а аз нямах време да го чакам че тръгвам за морско . След седмица , като се прибера( дано е още там ) я яхвам в калта . Е неможе да е чак толкова зле на пресечено - нали е Хонда .

П.С. И не ме отчайвайте , още преди да я купя :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм виждал шкода 105л да тегли каравана от Пловдив до Морето ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дроне, а това виждал ли си го

Мариане, не те плаша, и не казвам, че са лоши коли, а просто да знаеш предварително, за какво иде реч. По-добре да отидеш на огледа леко негативно настроен и да останеш очарован, отколкото обратното.

Слави,  на CR-V капацитета му е 1200кг. Аз съм теглил бус, 1800 кила, на въже. Верно, по асфалт, но си имаше и спускане, и изкачване. И добре, че съм автомат, щото потеглянето от място беше нагоре по баира.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам :) когато бях мераклия за каравана отлично се запознах с възможностите му по книга :) но да не го насилваме все пак, особено ако трябва да я катериш по баири и пресечен терен, ако ще я карам само към морето не ми пречи да е 1000-1200 кила, ама към широка поляна ще види зор :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане обратното...каравана тегли харвито....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уффф . Май ще се насоча към ЦРВ . И даже вече май че по-вече ми харесват :yes: . Защо доста автоджамбази пишат в обявите си , че ЦРВ има блокаж ??? Трик ли е , или има и такива ? А караваната е около 700 - 750 кг. А пък и автоматите са доста по-малко като бройка , ще е трудно да се намери читава на добра цена .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека си пишат квото искат, те пишат че и борд комп има ама..... , караваната е супер лека няма да имаш дерт с нея ни с црв ни с хрв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...