marian_de 0 #1 Публикувано 4 Август, 2014 Първо да се представя : Казвам се Мариан ( видно ) и отскоро влязох във филма Хонда . Все още само като план , но съвсем скоро и като собственик . Все още съм фен на Мерцедес , но надявам се да променя симпатиите си към Японската марка . Та , харесал съм Харвито - дълга база( 4 x 4 ) и имам няколко въпроса към по - опитните колеги . 1. Мога ли с него да дърпам каравана ( малка ) по родните язовири ? 2. Как да пробвам дали сработва 4 x 4 ? 3. Блогажа автоматичен ли е ? 4. Мога ли да го ползвам , като единствен автомобил ( за шосе и за караваната ) , или трябва да си оставя Бенца ? 5. Изобщо става ли за това за което искам Харвито ? 6. На принципа на съединителя ли сработва 4 x 4 или ? Извинявам се за може би тъпите въпроси , но досега не съм имал 4 x 4 автомобил и всяко мнение и насоки са ми от значение . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 4 Август, 2014 1. Можеш но ще си е зорно , особено ако мерца ти е бил дизел 2. на пясък, газ.... и някои гледа, ма ти първо виж кардан има ли и заден диф 3. автоматичен 4. Можеш, без караваната горят малко и са пъргави като леки коли. То си е кола де, малко по висока и чепата 5. Става, с условия за караваната през къв чукар искаш да я прекараш 6. Да съединител в маслена баня с помпи, надежден е споко Аз таман си харесах МЛ и ти ме отказа пък и като му видях разхода и ми се покосиха краката Кажи какво не му хареса на мерца и верно ли че дюзите им са консуматив? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #3 Отговорено 4 Август, 2014 Дърпането на каравана с Харви ще е голямо приключение, и на пътя, и извън пътя. Особено извън пътя. Системата 4х4 не е предназначена за продължителна употреба, а по-скоро за момент да те извади от снега/калта. При продължителна употреба си има защита против прегряване, но все пак вероятността да я повредиш е доста голяма. И да, сравнено с Мерцедеса, няма да ти хареса тегленето на каравана с Харви. Другото Слави го е казал ... накратко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian_de 0 #4 Отговорено 4 Август, 2014 Значи , както споменах не съм се яхвал на 4 x 4 до сега и съм решил да взема нещо за риболов за семейството , че леееекичко взеха да ми се мъкнат по излетите . Мисля си за SUV и малка каравана и това което ми харесва като визия е Харвито . Мерца ми е бензинов и няма грижа , а на жената е CDI и също е бетон ( дюзите - да не дава господ ) . Ама като не става за хобито , мисля глупости . Честно , почти съм го решил и затова се допитвам до вас . Същите въпроси за Цервито ? П.С. Незнам що , ама Харвито по ми ляга на сърце ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #5 Отговорено 4 Август, 2014 (Редактирано) Същите отговори и за CR-V-то ... почти Защото, както е казал Мечо Пух "Колкото повече, толкова повече" ! По-голям вътрешен обем, по-голям двг, с малко по-големи въртящ момент и мощност, по-голям разход на гориво, по-голяма вероятност да се справя с караваната с по-малко усилие ... п.п. Аз бих избрал CR-V автоматик. По-добре ще се справи с тегленето, с оглед липсата на съединител, плавно потегляне и превключване на необходимата предавка, в точно необходимия момент. Аа, и да не си споменал повече думата "блокаж". Няма такова чудо, и при двете коли, т.е. и двата диференциала са отворени, а раздатъчна кутия (в пълния смисъл на думата) изобщо няма. При буксуване въртят едно предно и едно задно колела. Редактирано 4 Август, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 5 Август, 2014 Аз ти казвам, купи си мОсквич (CR_V) , щи дам мoя, на изплащане. Бъзикам се, тва е цитат от любимия ми БГ фил "Два диоптъра далекогледство" Да бре що не си вземе ЦРВ че то в него двама спят спокоино ако на някои му отеснее караваната. Мисля ако вземеш ХРВ да не се изсилваш с по тежка каравана от 750 кила, а на ЦРВ-850, лабави са ЦРВ за теглене щото съединителите им са като на леки коли и хич не обичат тормоз, за тва бат Красе настоява за автоматика. Не знам кво ги харесваш тея дялани кубчета харвитата, то дори мерцедес няма с такава непоносима форма, но пък като им свикнеш на визията чак почват да стават красиви Абе хората с 90 коня коли теглят каравани ти се плашиш за 125 коня харви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian_de 0 #7 Отговорено 5 Август, 2014 Същите отговори и за CR-V-то ... почти Защото, както е казал Мечо Пух "Колкото повече, толкова повече" ! По-голям вътрешен обем, по-голям двг, с малко по-големи въртящ момент и мощност, по-голям разход на гориво, по-голяма вероятност да се справя с караваната с по-малко усилие ... п.п. Аз бих избрал CR-V автоматик. По-добре ще се справи с тегленето, с оглед липсата на съединител, плавно потегляне и превключване на необходимата предавка, в точно необходимия момент. Аа, и да не си споменал повече думата "блокаж". Няма такова чудо, и при двете коли, т.е. и двата диференциала са отворени, а раздатъчна кутия (в пълния смисъл на думата) изобщо няма. При буксуване въртят едно предно и едно задно колела. А такааа ! Ти уби всичките ми детски мечти . Няма раздатка , няма шпер - че то било като Лада Нива . Обаче днес ходих да огледам една с новия Vtek мотор . Лошото беше , че джамбазина го нямаше в момента , а аз нямах време да го чакам че тръгвам за морско . След седмица , като се прибера( дано е още там ) я яхвам в калта . Е неможе да е чак толкова зле на пресечено - нали е Хонда . П.С. И не ме отчайвайте , още преди да я купя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 5 Август, 2014 Аз съм виждал шкода 105л да тегли каравана от Пловдив до Морето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #9 Отговорено 5 Август, 2014 Дроне, а това виждал ли си го Мариане, не те плаша, и не казвам, че са лоши коли, а просто да знаеш предварително, за какво иде реч. По-добре да отидеш на огледа леко негативно настроен и да останеш очарован, отколкото обратното. Слави, на CR-V капацитета му е 1200кг. Аз съм теглил бус, 1800 кила, на въже. Верно, по асфалт, но си имаше и спускане, и изкачване. И добре, че съм автомат, щото потеглянето от място беше нагоре по баира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 6 Август, 2014 Да знам когато бях мераклия за каравана отлично се запознах с възможностите му по книга но да не го насилваме все пак, особено ако трябва да я катериш по баири и пресечен терен, ако ще я карам само към морето не ми пречи да е 1000-1200 кила, ама към широка поляна ще види зор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
alman 20 #11 Отговорено 8 Август, 2014 Да не стане обратното...каравана тегли харвито.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marian_de 0 #12 Отговорено 10 Август, 2014 Уффф . Май ще се насоча към ЦРВ . И даже вече май че по-вече ми харесват . Защо доста автоджамбази пишат в обявите си , че ЦРВ има блокаж ??? Трик ли е , или има и такива ? А караваната е около 700 - 750 кг. А пък и автоматите са доста по-малко като бройка , ще е трудно да се намери читава на добра цена . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 10 Август, 2014 Нека си пишат квото искат, те пишат че и борд комп има ама..... , караваната е супер лека няма да имаш дерт с нея ни с црв ни с хрв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове