Slimky 4 #1 Публикувано 31 Юли, 2014 Здравейте, колеги! От три месеца имам Хонда сивик 7 ген. 1.6 v-tec и още напипвам ритъма, така да се каже. Случи ми се преди две седмици на празен ход да ми присветне лампичката за акумулатора, като след не повече 1 км. в града ми отказа (светна) първо ABS, после EPS и накрая волана. Занесох акумулатора на сервиз, за да го заредят и след 24 ч. момчетата ми гарантираха, че всичко с него е ОК и проблемът не е от акумулатора. Закачих го за колата и си я прибрах пред нас без проблем. На следващия ден тръгнах за София и отново на светофарите ми присветна лампичката. Реших да не рискувам и оставих колата пред нас и тръгнах с друга кола, тъй като спешно трябваше да пътувам за София. Важно е да спомена, че разкачих акумулатора от клемите. Сега след две седмици свързах акумулатора и запалих без проблем. Заведох я на сервиз, като момчетата провериха дали алтернатора зарежда акумулатора - зарежда го - 14.0. Казаха ми карай смело ... Карах доста градско днес (Бургас) и нямам никакъв проблем. Някой имал ли е такъв проблем, не се чувствам сигурен зад волана като знам, че във всеки един момент може да ми откажат ел. компоненти. Благодаря предварително! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #2 Отговорено 31 Юли, 2014 Здравей, колега! Как го замериха алтернатора дали зарежда акумулатора? Под товар, какво включихте за колко време? Лампата ти присветва ли още? По симптомите, които си описал ми прилича на износени четки, гледаха ли ги? А какво беше напрежението с включени консуматори? "ABS, после EPS и накрая волана" - за да спрат тези компоненти значи генератора не осигурява необходимото напрежение и те се изключват автоматично от съображения за сигурност, защото има опастност да не работят коректно при липса на оптимално захранващо напрежение. Най - лесно е, а и препоръчвам да погледнете четките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slimky 4 #3 Отговорено 1 Август, 2014 Днес отново почна да ми присветва лампата на празен ход и в същия сервиз решиха да гледат динамото и да оставя колата. Казаха, че реле и диод са изгорели и ми обявиха сума от 115 лв. за части и 70 лв. за труд, като не бяха много уверени дали ще се справят.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dr_DreaD 1 #4 Отговорено 28 Август, 2014 Колега, оправи ли си проблема? Че и при мен се случва нещо подобно. Примигва лампата на празен xод много рядко. Докато си играеx с OBDII, забелязаx че заряда пада от 14 на 12волта за миг (направо си спира...) и точно тогава ми светва и лампата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 161 #5 Отговорено 28 Август, 2014 При нашите коли това е нормално. В другия раздел има 2-3 теми по въпроса с напрежението. Потърси ги и ще си отговориш на въпросите. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 30 Август, 2014 Slimky,след като са ти замерили зареждането че кове на 14 волта ,тези другите как установиха че диод и реле са за смяна-бахти мошениците!На моята също не ми харесва как се движи напрежението в инсталацията ,но засега не ми е светвала лампата и си трая . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
delano 113 #7 Отговорено 30 Август, 2014 В алтернатора има реле-регулатор, което поддържа/ограничава/ постоянен ток. Ако имаш проблем с него на фарове най добре се вижда - на моменти светват все едно пускаш дълги. Това, че е замерено зареждането е за момента, не е гаранция, че има постоянно напрежение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове