asas 12 #1 Публикувано 30 Юли, 2014 Здравейте колеги, преди 2 дни изпратих колата на ГТП, лично аз не можех да присъствам по познат съм я пратил, но и той лично не е присъствал. Та от ГТП-то казали, че задните спирачки въобще не искат да хванат, докато колата е на валците. Предните били наред, но задните каквото и да правили не искали - трябвало да дръпнат ръчната, че да отчете нещо. Колата е 6та хеч 97година без абс(мисля че няма значение последното, но да кажа). Някой ако има на идея от какво може да бъде, да ме насочи към какво да гледам - събота ще бъде денят на разглобяване и оглеждане на задните спирачки. Ръчната хваща след доста зъбчета и то не много хубаво (точно колко зъби не съм броил). Благодаря на всички колеги отзовали се на проблема ми. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 31 Юли, 2014 Накладки или обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Oyki Doyki 18 #3 Отговорено 31 Юли, 2014 Ако си правил суап спирачки и не си сменил разпределителя на спирачното усилие,...от там също може да нямаш задни спирачки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #4 Отговорено 2 Август, 2014 Натегни малко ръчната да хваща на 4-5ти зъб и ще ти се подобрят и задните спирачки на крачния педал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asas 12 #5 Отговорено 2 Август, 2014 Благодаря на всички за отговорите - утре ще прегледам накладките, обезвъздушаване. Относно разпределителя - нямам никаква идея, така съм я купил и нищо не съм й правил по окачването. А за ръчната - те май нямат нищо общо - все пак ръчната нали е на жило. Ако греша поправете ме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #6 Отговорено 2 Август, 2014 Аз имам подобен, ако не и същия проблем..2ра година под ред като минавам ГТП ми казват че задните спирачки не държат..помпам спирачката и даже дърпам ръчната по време на теста и пак нищо.. с 300 зора минавам, обаче според мен колата си спира прекрасно.. с ръчна я завъртам на 360 без проблем дори и бавно да се движа... свалях задните челюсти да ги сменям.. имат 4 мм за триене, препоръчаха ми да си ги запазя, след като новите има 5-6 мм.. и незнам. колата си спира супер според мен, ръчната държи много,, така съм я натегнал че на 4-5 зъб трябва много сила да я опънеш до край. и те така..Ако в крайна сметка излезе проблема ще го оправя веднага, но за сега си карам така.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 281 #7 Отговорено 2 Август, 2014 (Редактирано) 360 ???????? Леко 6 без 5. Редактирано 2 Август, 2014 от s.s.d.d. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #8 Отговорено 3 Август, 2014 ... А за ръчната - те май нямат нищо общо - все пак ръчната нали е на жило. Ако греша поправете ме. Първо кажи, какви са задните спирачки - диск, или барабан, и тогава ще видим, дали да те поправяме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asas 12 #9 Отговорено 4 Август, 2014 ... А за ръчната - те май нямат нищо общо - все пак ръчната нали е на жило. Ако греша поправете ме. Първо кажи, какви са задните спирачки - диск, или барабан, и тогава ще видим, дали да те поправяме. Барабани са отзад, но за момента не мога да правя или да погледна нищо - ключа ми за болтовете е бил леко спукан и започна да ми заобля болтовете и се спрях. Ще търся сега кръстачка да взема и тогава ще гледам. Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1575 #10 Отговорено 4 Август, 2014 Няма да те поправям тогава, поне не и в частта, че са отделно. Обаче, за общото между тях ще те поправя. Имат общо, и то се нарича "механизъм за саморегулиране". Ако не работи съвестно този механизъм (неправилен монтаж, повреда, или замърсяване), вероятността да не ти държи крачната, ръчната, или и двете е доста голяма. Другото е това, което ти казаха по-горе - накладки (калпав материал, износени, замърсени, омаслени), въздух, теч на сп.течност, разпределител на сп.усилие ... най-вероятно, като отвориш барабана ще установиш веднага. Това с натягането на ръчната до 4-5 зъба, може и да помогне малко, но по-скоро няма да помогне. Ръчката на ръчната има доволно голям ход, и ако при теб не стига до край, а хваща преди това, натягането няма да ти оправи крачната. По принцип ръчната трябва да хваща добре между 5 и 7 зъба. Когато сменяваш накладки, или каквото и да е по спирачките, след това има определен начин на монтаж и настройка, за да работи всичко перфектно. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове