Jump to content
asas

Задни спирачки не хващали

Recommended Posts

Здравейте колеги,

преди 2 дни изпратих колата на ГТП, лично аз не можех да присъствам по познат съм я пратил, но и той лично не е присъствал. Та от ГТП-то казали, че задните спирачки въобще не искат да хванат, докато колата е на валците. Предните били наред, но задните каквото и да правили не искали - трябвало да дръпнат ръчната, че да отчете нещо. Колата е 6та хеч 97година без абс(мисля че няма значение последното, но да кажа). Някой ако има на идея от какво може да бъде, да ме насочи към какво да гледам - събота ще бъде денят на разглобяване и оглеждане на задните спирачки. Ръчната хваща след доста зъбчета и то не много хубаво (точно колко зъби не съм броил). Благодаря на всички колеги отзовали се на проблема ми.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накладки или обезвъздушаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си правил суап спирачки и не си сменил разпределителя на спирачното усилие,...от там също може да нямаш задни спирачки :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Натегни малко ръчната да хваща на 4-5ти зъб и ще ти се подобрят и задните спирачки на крачния педал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите - утре ще прегледам накладките, обезвъздушаване. Относно разпределителя - нямам никаква идея, така съм я купил и нищо не съм й правил по окачването. А за ръчната - те май нямат нищо общо - все пак ръчната нали е на жило. Ако греша поправете ме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам подобен, ако не и същия проблем..2ра година под ред като минавам ГТП ми казват че задните спирачки не държат..помпам спирачката и даже дърпам ръчната по време на теста и пак нищо.. с 300 зора минавам, обаче според мен колата си спира прекрасно.. с ръчна я завъртам на 360 без проблем дори и бавно да се движа... свалях задните челюсти да ги сменям.. имат 4 мм за триене, препоръчаха ми да си ги запазя, след като новите има 5-6 мм.. и незнам. колата си спира супер според мен, ръчната държи много,, така съм я натегнал че на 4-5 зъб трябва много сила да я опънеш до край. и те така..Ако в крайна сметка излезе проблема ще го оправя веднага, но за сега си карам така....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

360 ????????

Леко 6 без 5.  :bow:

Редактирано от s.s.d.d.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А за ръчната - те май нямат нищо общо - все пак ръчната нали е на жило. Ако греша поправете ме.

Първо кажи, какви са задните спирачки - диск, или барабан, и тогава ще видим, дали да те поправяме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

... А за ръчната - те май нямат нищо общо - все пак ръчната нали е на жило. Ако греша поправете ме.

Първо кажи, какви са задните спирачки - диск, или барабан, и тогава ще видим, дали да те поправяме.

 

Барабани са отзад, но за момента не мога да правя или да погледна нищо - ключа ми за болтовете е бил леко спукан и започна да ми заобля болтовете и се спрях. Ще търся сега кръстачка да взема и тогава ще гледам. Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да те поправям тогава, поне не и в частта, че са отделно.

Обаче, за общото между тях ще те поправя. Имат общо, и то се нарича "механизъм за саморегулиране". Ако не работи съвестно този механизъм (неправилен монтаж, повреда, или замърсяване), вероятността да не ти държи крачната, ръчната, или и двете е доста голяма.

Другото е това, което ти казаха по-горе - накладки (калпав материал, износени, замърсени, омаслени), въздух, теч на сп.течност, разпределител на сп.усилие ... най-вероятно, като отвориш барабана ще установиш веднага.

 

Това с натягането на ръчната до 4-5 зъба, може и да помогне малко, но по-скоро няма да помогне. Ръчката на ръчната има доволно голям ход, и ако при теб не стига до край, а хваща преди това, натягането няма да ти оправи крачната. По принцип ръчната трябва да хваща добре между 5 и 7 зъба.

 

Когато сменяваш накладки, или каквото и да е по спирачките, след това има определен начин на монтаж и настройка, за да работи всичко перфектно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...