Jump to content
ktivanov

променливи(падащи) обороти

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте,

имам ЦРВ РД1 / 128 коня /магарета/

 

на газ и на бензин отскоро забелязвам проблем с падане на оборотите когато спра на светофар например...падат...до към 4-5-6к и след малко се саморегулират до към 7-9к

Забелязвам и повишена консумация на гориво с 1 л повече и по-ниска мощност, липса на пърагвина и т.н.

Свещите според мен са наред - проверени на 30к км но има хляб в тях...

иначе пали от раз

моля за мнения ако някой е имал същия проблем

поздрави

Красимир

ktivanov@mail.bg

Редактирано от ktivanov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,Аз имах същия проблем и много хора също са го имали май все пак 15 годишни коли са:)1. почистваш стъпковото моторче.2. Почистваш капачката и палеца (може и да ги смениш)3. Мериш кабелите с мултицет и сменяш ако не са ок.4. Тестави и с други свещи ако нямаш имам едни оборотни които работя пиши ми на лични ако ти трябват.5. Кога е бил последния ти реглаж на клапаните?Всички тези неща ми решика проблемите с играенето на обортите и гасненето на сфетофар при тръгване когато е пуснат климатика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еднополюсни свещи на 30 к...!!!! те могат и до 300 да изкарат кво им е :) Не казвам че е от тях , но да ги подминеш с лека ръка при положение че са жълти стотинки и са консуматив за 20к ....

Както каза Нектара, освен това добавям и чистене на дросела, и ако не се оправи пак ще умуваме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ ли караш?Клапаните проверихте ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за отговорите/съветите

Клапани - реглаж преди година, а годишно изминавам около 30-32 х.км.

Масло и филтри - нови преди седмица...но и преди това се появи проблема...постепенно

както съм писал по-горе проблема е и газ и на бензин, но приоритетно карам основно на газ (пали на безнин и авт. минава на газ - агу - заволи, доволен съм без проблеми до сега, има сервизна профилактика всяка год.)

- пробвам наред, като имам време че ми е кът...

 

благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че ползвам темата на колегата при него подозирам 50% моторче за празен ход и още 50% зацапан дросел.

При мен отскоро се появи следния проблем който може да се дължи на същите неща но все пак да питам. Когато запаля сега като е топло почти веднага обръща на газ но при рязко подаване на газ има едно сецване при което оборотите леко падат до към 300 и веднага след това се форсира. Бях чел някъде за друг клапан освен IACV за празен ход, този е FITV за бърз празен ход , но не се сещам къде е писано. Проблемът е на газ, не се сетих да проверя дали го има и на бензин, тъй като веднага със загряването изчезва.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за отговорите/съветите

Клапани - реглаж преди година, а годишно изминавам около 30-32 х.км.

Масло и филтри - нови преди седмица...но и преди това се появи проблема...постепенно

както съм писал по-горе проблема е и газ и на бензин, но приоритетно карам основно на газ (пали на безнин и авт. минава на газ - агу - заволи, доволен съм без проблеми до сега, има сервизна профилактика всяка год.)

- пробвам наред, като имам време че ми е кът...

 

благодаря!

 

Колега клапани на газифицирано цр-в се регулират на 15-20 х. км.

Малко множко ми се вижда на мен веднъж в годината да ги поглеждаш, при този километраж който навърташ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ktivano: реглаж на клапните по книжка е на 40х ако си с газ е препорчително на 20х а ти си на около 32х .............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря за отговорите/съветитеМасло и филтри - нови преди седмица...но и преди това се появи проблема...постепенно- пробвам наред, като имам време че ми е кът... благодаря!

Здравей, колега!По симтомите, които си описал за мен не ти работи ламбда сондата. Препоръчвам ти да провериш нея най напред. Можеш да го направиш през софта на газта ако си с инжекцион и е вързана сондата към него или пък с диагностичен софтуер. Имах два пъти като описания от теб проблем и двата пъти се оказа сонда. При този модел не светва чек лампата при проблем със сондата, дори да я откачиш пак не светва, но започва да колебае тихите обороти и вдига разхода на гориво.Поздрави и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен! Отскоро карам и аз Хонда CR-V 2000г. на газ/бензин. При мен в началото колата работеше на 500-600 оборота. Появи се обаче гаснене при завой. След посещение при газаджии стана ясно, че изпарителя е пътник. Сменихме го. Премина и профилактика уж колата. Сега обаче оборотите са 1500. Забелязвам и следният ефект - когато тръгна сутрин изминавам целият път до работа на 1500, ако я загася и пак запаля може да станат 500-600, но след няколко светофара пак се вдига на 1500. Насочете ме къде да отида за този проблем. Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на газ и на бензин ли е така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да - тя пали на бензин и после обръща на газ. Копчето ми има само 2 състояния. Когато я запаля и е на бензин също ги държи високи. Не мога да хвана някаква закономерност. Понякога ги запазва пък и ниски. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решение на моя казус още няма, за съжаление. Вчера я взех от майстор, който каза на бензин е ок, търси проблема в газта. Колата ми нямала записани грешки, той е върнал все пак някакви настройки и ме посъветва да карам на бензин някой км. Сега на бензин прави следното - спирам някъде, колата не е на скорост, около минута оборотите варират 1000-1250. След което сама ги бута до около 800 и ги заковава така. Нормално ли е според вас да мине това време на колебания, преди да ги нормализира. Преди да му я закарам, карах я да й чистят и моторчето. Преди и след това чистене - 1600, дори 1700 оборота.  Тези обороти ме притесняват, по светофарите се чува сякаш я форсирам. Вече незнам пак на майстор ли да я карам или на газаджия. Исках да получа някаква насока към какъв специалист трябва да се обърна. Газовата е обикновена, монтирана в Италия, колата така е купена. Според човека, на който я карах, трябвало да е инжекцион на точно тази кола. Вече съвсем се обърках. Ако някой има идея вече къде да ида да ми кажат какво е за смяна, ще съм много благодарна. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има доста хора с такъв автомобил и обикновена газова и нямат проблем. Въпреки това и аз съм на мнение, че е по добре инжекцион но вече има колата газова защо да я сменяш.

За оборотите не е нормално това. Нормалното е като я изключиш от скорост ( но не се движиш с висока скорост) оборотите да падат до около 1000-1100 бързо там да се спрат за част от секундата и после за около 1-2 секунди плавно да си паднат на около 600-700 оборота.

Щом и на бензин ти го прави тоя номер няма смисъл да ходиш още на газаджия, първо я оправи на бензин.

Преди имах друга кола и на нея като и сложих обикновена газова почна подобни симптоми да има сама се форсира, държи високи обороти и т.н., въпреки, че нямаше грешки записани занулявах компа оправяше се за кратко и после пак се почваше.

Накрая сложих един ламбда емулатор и всичко се оправи.

Имали твоята газова такъв емулатор?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имала такъв емулатор, но газаджийте го били разкачили. Незнам по каква причина. Търся вариант на друг майстор да я карам, както казвате, за да видим защо на бензин прави мизериите. Още остава въпроса за мен защо когато я купихме колата на бензин държеше 500-600 оборота. След смяната на изпарителя....нещата вече не са в ред. Лошото е, че монтьора каза търси си газаджия, за мен е на ред. Все пак обаче, без каквито и познания да имам, не мисля че една минута колебания, докато колата е на място, за да достигне 800 на бензин е в реда на нещата. Не ми е първата кола, но е нещо ново като поведение. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...