ktivanov 0 #1 Публикувано 29 Юли, 2014 (Редактирано) Здравейте, имам ЦРВ РД1 / 128 коня /магарета/ на газ и на бензин отскоро забелязвам проблем с падане на оборотите когато спра на светофар например...падат...до към 4-5-6к и след малко се саморегулират до към 7-9к Забелязвам и повишена консумация на гориво с 1 л повече и по-ниска мощност, липса на пърагвина и т.н. Свещите според мен са наред - проверени на 30к км но има хляб в тях... иначе пали от раз моля за мнения ако някой е имал същия проблем поздрави Красимир ktivanov@mail.bg Редактирано 29 Юли, 2014 от ktivanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #2 Отговорено 31 Юли, 2014 Здравей,Аз имах същия проблем и много хора също са го имали май все пак 15 годишни коли са:)1. почистваш стъпковото моторче.2. Почистваш капачката и палеца (може и да ги смениш)3. Мериш кабелите с мултицет и сменяш ако не са ок.4. Тестави и с други свещи ако нямаш имам едни оборотни които работя пиши ми на лични ако ти трябват.5. Кога е бил последния ти реглаж на клапаните?Всички тези неща ми решика проблемите с играенето на обортите и гасненето на сфетофар при тръгване когато е пуснат климатика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 31 Юли, 2014 Еднополюсни свещи на 30 к...! те могат и до 300 да изкарат кво им е Не казвам че е от тях , но да ги подминеш с лека ръка при положение че са жълти стотинки и са консуматив за 20к .... Както каза Нектара, освен това добавям и чистене на дросела, и ако не се оправи пак ще умуваме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #4 Отговорено 1 Август, 2014 На газ ли караш?Клапаните проверихте ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ktivanov 0 #5 Отговорено 1 Август, 2014 Здравейте, благодаря за отговорите/съветите Клапани - реглаж преди година, а годишно изминавам около 30-32 х.км. Масло и филтри - нови преди седмица...но и преди това се появи проблема...постепенно както съм писал по-горе проблема е и газ и на бензин, но приоритетно карам основно на газ (пали на безнин и авт. минава на газ - агу - заволи, доволен съм без проблеми до сега, има сервизна профилактика всяка год.) - пробвам наред, като имам време че ми е кът... благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #6 Отговорено 1 Август, 2014 (Редактирано) Сори, че ползвам темата на колегата при него подозирам 50% моторче за празен ход и още 50% зацапан дросел. При мен отскоро се появи следния проблем който може да се дължи на същите неща но все пак да питам. Когато запаля сега като е топло почти веднага обръща на газ но при рязко подаване на газ има едно сецване при което оборотите леко падат до към 300 и веднага след това се форсира. Бях чел някъде за друг клапан освен IACV за празен ход, този е FITV за бърз празен ход , но не се сещам къде е писано. Проблемът е на газ, не се сетих да проверя дали го има и на бензин, тъй като веднага със загряването изчезва. Редактирано 1 Август, 2014 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #7 Отговорено 1 Август, 2014 Здравейте, благодаря за отговорите/съветите Клапани - реглаж преди година, а годишно изминавам около 30-32 х.км. Масло и филтри - нови преди седмица...но и преди това се появи проблема...постепенно както съм писал по-горе проблема е и газ и на бензин, но приоритетно карам основно на газ (пали на безнин и авт. минава на газ - агу - заволи, доволен съм без проблеми до сега, има сервизна профилактика всяка год.) - пробвам наред, като имам време че ми е кът... благодаря! Колега клапани на газифицирано цр-в се регулират на 15-20 х. км. Малко множко ми се вижда на мен веднъж в годината да ги поглеждаш, при този километраж който навърташ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #8 Отговорено 1 Август, 2014 @ktivano: реглаж на клапните по книжка е на 40х ако си с газ е препорчително на 20х а ти си на около 32х ............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #9 Отговорено 3 Август, 2014 Здравейте, благодаря за отговорите/съветитеМасло и филтри - нови преди седмица...но и преди това се появи проблема...постепенно- пробвам наред, като имам време че ми е кът... благодаря!Здравей, колега!По симтомите, които си описал за мен не ти работи ламбда сондата. Препоръчвам ти да провериш нея най напред. Можеш да го направиш през софта на газта ако си с инжекцион и е вързана сондата към него или пък с диагностичен софтуер. Имах два пъти като описания от теб проблем и двата пъти се оказа сонда. При този модел не светва чек лампата при проблем със сондата, дори да я откачиш пак не светва, но започва да колебае тихите обороти и вдига разхода на гориво.Поздрави и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cvety 0 #10 Отговорено 8 Август, 2014 Здравейте и от мен! Отскоро карам и аз Хонда CR-V 2000г. на газ/бензин. При мен в началото колата работеше на 500-600 оборота. Появи се обаче гаснене при завой. След посещение при газаджии стана ясно, че изпарителя е пътник. Сменихме го. Премина и профилактика уж колата. Сега обаче оборотите са 1500. Забелязвам и следният ефект - когато тръгна сутрин изминавам целият път до работа на 1500, ако я загася и пак запаля може да станат 500-600, но след няколко светофара пак се вдига на 1500. Насочете ме къде да отида за този проблем. Благодаря Ви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #11 Отговорено 8 Август, 2014 И на газ и на бензин ли е така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cvety 0 #12 Отговорено 8 Август, 2014 Ами да - тя пали на бензин и после обръща на газ. Копчето ми има само 2 състояния. Когато я запаля и е на бензин също ги държи високи. Не мога да хвана някаква закономерност. Понякога ги запазва пък и ниски. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cvety 0 #13 Отговорено 4 Септември, 2014 Решение на моя казус още няма, за съжаление. Вчера я взех от майстор, който каза на бензин е ок, търси проблема в газта. Колата ми нямала записани грешки, той е върнал все пак някакви настройки и ме посъветва да карам на бензин някой км. Сега на бензин прави следното - спирам някъде, колата не е на скорост, около минута оборотите варират 1000-1250. След което сама ги бута до около 800 и ги заковава така. Нормално ли е според вас да мине това време на колебания, преди да ги нормализира. Преди да му я закарам, карах я да й чистят и моторчето. Преди и след това чистене - 1600, дори 1700 оборота. Тези обороти ме притесняват, по светофарите се чува сякаш я форсирам. Вече незнам пак на майстор ли да я карам или на газаджия. Исках да получа някаква насока към какъв специалист трябва да се обърна. Газовата е обикновена, монтирана в Италия, колата така е купена. Според човека, на който я карах, трябвало да е инжекцион на точно тази кола. Вече съвсем се обърках. Ако някой има идея вече къде да ида да ми кажат какво е за смяна, ще съм много благодарна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #14 Отговорено 4 Септември, 2014 Има доста хора с такъв автомобил и обикновена газова и нямат проблем. Въпреки това и аз съм на мнение, че е по добре инжекцион но вече има колата газова защо да я сменяш. За оборотите не е нормално това. Нормалното е като я изключиш от скорост ( но не се движиш с висока скорост) оборотите да падат до около 1000-1100 бързо там да се спрат за част от секундата и после за около 1-2 секунди плавно да си паднат на около 600-700 оборота. Щом и на бензин ти го прави тоя номер няма смисъл да ходиш още на газаджия, първо я оправи на бензин. Преди имах друга кола и на нея като и сложих обикновена газова почна подобни симптоми да има сама се форсира, държи високи обороти и т.н., въпреки, че нямаше грешки записани занулявах компа оправяше се за кратко и после пак се почваше. Накрая сложих един ламбда емулатор и всичко се оправи. Имали твоята газова такъв емулатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cvety 0 #15 Отговорено 9 Септември, 2014 Имала такъв емулатор, но газаджийте го били разкачили. Незнам по каква причина. Търся вариант на друг майстор да я карам, както казвате, за да видим защо на бензин прави мизериите. Още остава въпроса за мен защо когато я купихме колата на бензин държеше 500-600 оборота. След смяната на изпарителя....нещата вече не са в ред. Лошото е, че монтьора каза търси си газаджия, за мен е на ред. Все пак обаче, без каквито и познания да имам, не мисля че една минута колебания, докато колата е на място, за да достигне 800 на бензин е в реда на нещата. Не ми е първата кола, но е нещо ново като поведение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове