EmZvr 225 #1 Публикувано 23 Юли, 2014 Минах към vtec и съответно трябваше да сменя инжекторите с 240-кубикови. Имах под ръка такива, но бяха стояли неизползвани 2+ години. Сложих ги на колата и до колкото си спомням нямаше никакви проблеми с тях. Карах много малко така и реших да ги занеса да ги изчистят с ултразвук, за да е всичко както трябва. Обаче след чистенето колата пали ужасно, когато е студена. Върти доста и пали чак когато пусна ключа и в началото оборотите са много ниски. Някой друг чистил ли е с ултразвук инжектори и какви са му впечатленията ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #2 Отговорено 23 Юли, 2014 (Редактирано) Здравей, колега! Аз чистя постоянно и впечатленията ми са отлични, но има и там особености както при всяка работа. Само да попитам дали когато ти чистиха инжекторите и ги комутираха, т.е. пускат се да работят и самите инжектори докато са във ваната с ултразвук за да може почистващия разтвор да преминава покрай иглата и да отмива замърсяванията. Ако не са може да се получило "изтръскване" на мръсотията към иглата и ефекта да е обратен. Говоря за процесите вътре в инжектора, отвън съм сигурен ,че е светнал. Друго което се сещам е че при използването на неправилен почистващ разтвор примерно обезмаслител на Мелио (Meglio) в самия инжектор се отлагат едни люспи, които също запушват инжекторите и ефекта от почистването е обратен на очакваното. След почистването качихте ли ги на стенд за да видите как работят съответно дебит, разпръскване, еднаквост по между им, и най - важното "дали пикаят"? Защото ако пускат когато са затворени ти пълнят колектора и ти давят колата, след като е стояла повече време, а ти казваш студена, респективно стояла. Но да предположим, че с почистването всичко е ОК, огледай след монтажа дали не дърпа въдух през долните оплътнения (на Хондата специално трудно ще стане, но знае ли се) между инжекторите и колектора. Поздрви, Редактирано 23 Юли, 2014 от ijp_cor Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 23 Юли, 2014 Колега междувременно си следи нивото на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 23 Юли, 2014 Аз мога да кажа,че зависи при почистването какви пулсации и с какво напрежение и през какво време се подават,защото ако не е правилно се прецакват инжекторите и започват да дават различно съпротивление.Тая работа не е като оная работа...всичко си е майсторлък! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #5 Отговорено 23 Юли, 2014 Трябваше набързо да я свърша тая работа и за това чистенето го правих във Враца. Уж инжекторите бяха пуснати до като са във ваната, но не бях при самата процедура понеже отне доста време. За жалост тук стенд нямат и не можах да видя ефекта. Явно мястото наистина има значение, сега се колебая ако взема други инжектори дали да ги чистя. Иначе уплътненията са добре. @assfull Маслото до последно беше добре, но лампата обикновено свети като пали така трудно. Не знам защо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #6 Отговорено 23 Юли, 2014 Следи да не се покачва на щеката, ако някоя дюза не държи. Попринцип при по продължително въртене на стартер би трябвало лампата ти да гасне, ако не е така търси проблем във филтъра; маслото; или механичен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #7 Отговорено 23 Юли, 2014 Сложи си няква добра добавка за чистене на инжекциона и трябва да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #8 Отговорено 23 Юли, 2014 Ултразвукова вана с препарат плюс симулация на работата им - с някакви импулси (да речем правоъгълни 5-10Hz с умерена амплитуда) с налягане. Няма проблем досега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове