Jump to content
vankata5305

Покупка на Civic 6th gen

Recommended Posts

Здравейте,

Имам голямо желание да си закупя този модел Хонда, харесва ми марката чувал съм че е издръжлива и лошо не съм чувал. Само приказки от едно време "ако се счупи хвърляй", но това е доста старо и вече можеш да намериш много части и по евтини от преди за този модел.

(Поправете ме ако греша)

Прицелил съм се към версията с 4(5) врати на които багажника им се отваря заедно със задното стъкло и имат чистачка.

Попадал съм на 2.0 дизел което ще предпочета с малко коне в долната граница на данъка. Ако може да кажете някакво инфо за и против точно за тази разновидност.

Но ако не успея да си намеря такава и дадете много отрицателни мнения може да се замисля за бензиновия двигател (но по големите кубици с малко коне), а ако разхода му е твърде голям да е с газова уредба. (Знам някои мислят да не се осакатява двигателя с тази гас, но все пак живеем в България [ а може би не за дълго ] )

 

Та на кратко какво мислите и кое ще предложите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл колегатова което си харесал е сивик англичанка има варианти на бензин двигатели 1.4 90кс, 1.5 втек-е 90кс,(не съм сигурен за в-тек115кс)1.6 113кс,1.8 вти 170кс и дизела който го знаеш...Няма да коментирам за тези който казват "ако се счупи хвърляй" защото части има много-качествени,средни и китайски...а ако я поддържаш качествено ще те слуша доста години.(не месеци)Точно за дизела не знам защото не съм карал такъв,карал съм 1.6(d16y3) и само не бях доволен от расхода градско-11-14литра газ,но ти препоръчвам този мотор 1.5в-тек -е 90кс ще ти харчи 8-9градско казвам ти го от опит защото съм имал 1.5 115кс но,с 3 врати(d15z6).Двигателите им вървят перфектно и със газ.Успех във намирането на колицата и поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай бензин (на газ) разхода е с 30% по-малък а и обикновените газови стават,по-малък първоначален капитал,поддръжката на изпарителя им  е веднъж на 4-5 години(зависи от изпарителя),слагаш иридиеви свещи и забравяш за тях,само филтри с масло!

разход 6.5-8.5 извън и 9-12 в града-зависи кой двигател до 1.6 (без в-тек)ще си избереш.

п.с. В-тека е за газов ин. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловите мотори са на Роувър, не ти ги препоръчвам! Взимай си бензинов 1.4, 1.5, 1.6 разхода на първите два е приблизително еднакъв 1.6  е леко по-висок ,но и най-пъргав. 1.8 169кс е топверсията ,но доколкото разбирам си търсиш по икономичен автомобил. Аз имам 1.4, градско гори около 8.5 извъградско 6.2. Ако минаваш по-малко от 10-15хил на година не виждам смисъл от газова! Здраво окачване и двигател много непретенциозен автомобил, прилична динамика за малолитражка със сравнително голямо купе и багажник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съветите до момента ме ориентирвате към 1.6 VTEC нов внос с регистриране на по малко коне.

Дайте съвет как се държат по малките двигатели при включен климатик много ли се мъчат да знам какъв компромис да правя от към кубатурата защото това с регистрирането няма да е лесно.

Колега моля обоснови се защо да не избера дизеловия двигател Rover е на BMW от ниската класа е но все пак, самия двигател дизеловия може да е як, моля някой който има такава да каже мнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дизеловият двигател, вграждан в Сивик 6-а си е чист английски Ровър, няма нищо общо с BMW. Имах Ровър с такъв двг (код 20T2N, 105 коня), купих го на 170000 МИЛИ, и го продадох на 230000 МИЛИ, без никакви забележки по двигателя.

Аз не виждам причина да не си купиш такъв, ако имаш желание.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами лично мнение за дизела не ангажирам никого с него.Попитай в роувър форума за него, не е на БМВ ,спрян е този модел от производство и незнам как стои въпроса с поддръжката и частите за него.Части за бензиновите бол и на народни цени ,много от тях взаимозаменяеми с на "японските" събратя.Не мисля ,че е по-надежден  от бензиновия,нито по-пъргав, нито много по-икономичен.  Избора си е изцяло твой!

Климатика определено се усеща ако тръгваш да се набираш от по-ниска скорост,понякога ако искам да изпреваря набързо го изключвам.Но при нормално шофиране не се усеща, мен по ме мъчи когато се натовари колата по-вечко.На малолитражката по и се отразява теглото според мен.

Мисля ,че 1.6 втек 125к е най-добрия избор !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6-125 к.с. за мен е най-добрият двигател от към разход,поддръжка,динамика и комфорт при шофиране :yes:

10000км

800 литра бензин X 2.5 = 2000лв.

газов инжекцион-1000лв.

800 литра газ X 1.25 = 1000лв.

600 литра дизел X 2.5 =1500лв.

Избора е твой!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко е данъка на 1.6 VTEC, някой запознат ли е с регистрирането ако я купя от др град, как да си я пренеса че да си регистрирам в Русе за по малко коне ако е нов внос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ванка ... нещо се луташ и май не си се разбрал със себеси, какво искаш ... спортни изяви, или спокоен автомобил. Едно е сигурно, искаш здрав, стабилен, сигурен превоз, и да плащаш малък данък.

И ... не знам, как едно откровено мнение "нищо не знам за дизела", и едно още по-откровено "нищо не знам за дизела, ама не ми харесва" успяха толкова бързо да те откажат от желанието ти в първия пост?!

Защото ... на дизела, освен че ще плащаш нисък данък, получаваш достатъчно икономичен, достатъчно здрав и достатъчно мощен, за желаното от теб купе, агрегат. А на този агрегат му трябват много малко усилия (технически и финансови), за да "наказваш" пишман бой-рейсърите по светофарите.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка за Русе за 125к е 101левhttp://www.calculator.bg/1/danak_avtomobil_ruse.htmlда си изчислиш за другите модели. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчаквам още за мненията, дизела ми е фаворит (нафтата ти я остави на нас - както казва един приятел, така че не я смятай по 2.5 всеки може да си намери евтина и това се знае) по малко коне за по малкия данък не съм съзтезател върпеки че дизеловите мотори вече са достатъчно динамични. А отностно двигателя ще попитам и във форума на Роувър ако никой тука не ми предложи нищо. Имам още много време за размисли и страсти в момента съм в Америка така че докато се върна септември месец ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Данъка е 'танто за тунто'!

Данъка на 1.4-90кс в София ни е 42лв.

Данъка на 1.5-115кс е 130лв.в същата община.

1.4 трябва да го настъпиш за да върви като 1.5!

1.4 гори средно 8.5 газ!

1.5 гори средно 7 газ със същото каране!

Сметка:

80л.газ по-малко за една година=100лв.

80л. бензин =200лв.

130-100(200бензин)=30лв(-70лв) данък за 1.5

42лв. данък за 1.4

С две думи 'танту за тунту',......а кукуригото е на далавера!

А като можеш да намираш нафта и си пристрастен към далаверата ПИШИ ОЩЕ В НАЧАЛОТО да се знае ЗА КАКВО ИДЕ РЕЧ !

Мога да ти предложа Пежо 307 1,6 ХДИ 110кс 3.5л/100 нафта от евтината извън града,задоволителен въртящ момент и динамика- изпробвано десетки пъти!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bigmo6 евала пич!

Как му сметна направо да си вземе 1.5в-тека ще е по-доволен от било кой дизел  :plane: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bigmo6 дръж си го това Пежо карай го вместо Хонда-та.

Никой до момента не казва нищо добро за Дизела ... и в Роувър форума нищо не обаждат за двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа..,значи си разбрал пояснението за данъка!

Аз просто ти предложих кола с далавера каквато съм карал преди!

Хондата не я заменям и за електрическа 'ТЕСЛА' :honda:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен дизеловият двигател на Хонда е 2.2 и-цдти 140кс. след 2006г.

ЦРВ с този двигател ми гореше 5.5 извън и 8л в София при нормално шофиране,а за четири години му смениха само помпите на съединителя - няма такова животно :wub:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...