Jump to content
велизар

Вибрации при ускорение

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте колеги!Колата е английски Акорд 5-та ген.Проблема е че при рязко ускорение се получават доста осезаеми вибрации.Ако да е съединител мисля че трябва да приплъзва,а не да се получават такива вибрации.Но той не отделя високо ,и като го пробвах на 4-та с газ при опъната ръчна колата угасна.Незнам дали не глупост това но това е единственото нещо което знам за да изпробвам един съединител.Едното каре го смених наскоро,но сега сякаш на пълен десен завой леко се чува и другото.Дали е възможно от това да е?Там е работата че същите  вибрации ги има и когато ускорява направо.Получават се само при рязко ускорение  по инерция като я пусна няма.Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем ще съм благодарен на всяко мнение.

Редактирано от велизар

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вътрешно каре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами помислих си и аз за вътршно каре но майстора който ми смени външното каза че е погледнал и вътрешното и било здраво.Ще ида да погледне и другото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея колко може да струва едно вътрешно каре?Намирам информация само за външно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ще е скъпо и второ некачествено ако го купиш от нашите магазини тук.. Търси полуоска с карета на старо /Мое мнение - не ангажирам никого с него/ Някои ще кажат, че не се знае какво ще е старото - и това го има, но ако намериш здраво ще забравиш за дълго време за проблема...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям колегата отгоре.Вътрешно каре,мисля че кореиско е около 200лв,по добре втора ръка.Пробваи да напълниш каретата(вътрешните) с гъста грес,примерно ,,литол 24,, само че търси украинската че съм виждал и други които са ми съмнителни-при мен реши проблема преди около 30000км до сега.Проблема беше вибрация която направо усещах в краката си след продължително каране по магистрала с висока скорост(около 150-160) като свалих маншона за проверка карето беше почти сухо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ще закарам колата тези дни като се поосвободя на майстора да ги погледне.А по принцип ако е каре не трябва ли да трака?Защото аз тракане не чувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тракането е специфично за външните карета.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a може ли вътр. карета да се разменят?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...