DOXATA 102 #1 Публикувано 26 Май, 2014 Здравейте,от около 2 месеца имам CR V първа генерация автомат.Проблема е следния: при равен път с големи усилия вдигам до 140км в час.При лек наклон на четвърта скороста започва да намалява осезаемо до 100км.в час,като мине на 3-та предавка си ускорява нормално.Двигателя не е шумен не бучи не вие но все едно не е 147 коня а 47.Усещането е все едно пребуксува износен съединител,с тази разлика че оборотите не се повишават.Помагайте с някакви идей че ще полудея.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #2 Отговорено 26 Май, 2014 Регулирай клапаните и си провери свещите. Като стегнат клапаните все едно караш друга кола, особено ако си на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #3 Отговорено 20 Юни, 2014 Предлагам среща и смяна на колите за проба, все пак е тежичко да не се лъжеш от това? А и си мисля за автомат на следващото Crv та да видя как е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #4 Отговорено 21 Юни, 2014 Здравей,аз също мисля че по добре с някой смяна на колите за проба.Така като се замисля може да имаш разрушен катализатор който е запушил изходите,може да са клапани,лоши свещи,лоши кабели лошо гориво и дори и закъснение на запалването.Кой знае,трябва да се провери.Може и да имаш неправилно зацепен ангренажен ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 23 Юни, 2014 Кое му е тежичко, колко едно комби е, има няма 1400 кила, да беше казал колегата на кво гориво е колата, ако е некоя удушена обикновена АГУ и 100 може да не вдигнеш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #6 Отговорено 25 Юни, 2014 Ми Слави тежко си е, моето съм го мерил на кантар и е 1510кг. Имах впредвид, че ако колегата е свикнал на тип сивици като мен, определено няма да е същото. Относно клапаните, моето като го взех му бяха доста стегнати, след като ги оправих имаше разлика във динамиката, но не стана самолет. Та май няма да е от това ако чак толкова е зле. За газта си прав че не каза има ли няма ли, може и там да е проблема. П.С. Често ходя към Пловдив, можеш да направиш сверка с едно удушено обикновенно АГУ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 26 Юни, 2014 Тои проблема му не е толкова в динамиката колкото че с голям зор вдига 140 макар че то това обуславя и кофти динамика, но ако колата си е ОК то по скоро ще е впечатлен от ускорението от колкото да пуска тема за проблем Да не говорим чер след 130 тая кола пощурява малко силно казано но много ме кефи как на 140 давам газ и оная направо полита за разлика от 100 до 140 където я чакам да се развъри Ама не се е вяскал колегата да каже кво е станало. При тебе обикновеното АГУ може да е самолет щото не си му свил тръбите с цел икономия, ама при него не се знае някои да не му е врътнал кранчетата и да му е казал "така ще ти гори 6" Та не съм искал да кажа че щом е обикновена значе е удушена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef_ 62 #8 Отговорено 26 Юни, 2014 Загубата на мощност е най-осезаема на последна предавка, та не е чудно защо на 4та се задъхва, а на 3та подръпва. Остава да се открие причината за загубата на мощност - общо износване на двигателя, натегнати клапани, кофти свещи/кабели, драми с подаването на гориво (филтър, дюзи, помпа, регулатор), механично блокирана изпускателна уредба (запушен или разтопен катализатор, запушено с вата гърне)... Общо взето, причините да не върви една кола са доста повече, отколкото причините да върви 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #9 Отговорено 26 Юни, 2014 Слави, разправял съм ти ... моЙто автомат, на 3-та (директна), на 10%-ен баир пощурява от вървене, от 100 до 140км/ч. И е 128, захранвани само с бензин коне. Е, верно, оборотомерът тръгва от 4000инещо и стига до 6000. Дохата явно има някакъв проблем, или се опитва да ускорява на 4-та с ниски обороти. Проблемът му, според мен, не е в ск.кутия и торкконвертора, защото той казва, че колата не върви, мъчи се, но оборотите не се вдигат, т.е. няма го ефекта боксуване на съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #10 Отговорено 26 Юни, 2014 (Редактирано) Е сега пак погледнах първия пост, и видях, че съм пропуснал това: ... При лек наклон на четвърта скороста започва да намалява осезаемо до 100км.в час, като мине на 3-та предавка си ускорява нормално. ... ... което, за мен, означава, че ... Дохата ... се опитва да ускорява на 4-та с ниски обороти. ... п.п. Ама и ние си пишем, а него никакъв го няма! Редактирано 26 Юни, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DOXATA 102 #11 Отговорено 29 Февруари, 2016 Извинявам се колеги за отсъствието и за това че не съм писал за решението на проблема.Оказа се съвкупност от няколко неща:старо масло в ск.кутия , дебилно монтирана газова уредба(Vega 1),задържащи спирачни апарати и още нещо имаше но не помня вече какво беше.При смяна на маслото се усети осезаемо съживяване на колата,но пък започна да гасне в движение след като загрее и я настъпя повечко.Оказа се че изпарителя е монтиран така че колата като загрее през него не минава антифриз и замръзва,съответно колата ми загасна няколко пъти на магистралата с 130-140км/ч и на най-гадните възможни завой на прохода Петрохан.Как не се очистих не знам."Гъзъджиите" 100пъти я регулираха- "много и била газта и се давела(представи си) или пък и било малко"-Пълнаааа трагедия.Отидох при грамотен майстор ,той смени дюзите(Rail) с Lovato като каза че първите са били разпробити на половината от нужното(с цел икономия).И ооо чудо колата полетя. :D По съвет на майстора сменил маслото откачих акумулатора за не помня колко време и минах стотина км.на бензин.Компютъра бил самоадаптивен и се нагаждал според начина на каране като взимал данни и от газовата,а тя е била скопена както разбрахме и т.н.Сега колата върви и набира супер,тестово вдигнах 180-185 и всичко е ок.Разхода на газ е: до 100км/ч 12/100 до 130км/ 13-13,5/100 над 140км/ч колкото показва скоростомера без 0-та. Аз лично съм доволен,защото преди харчеше толкова дори повече,Но не вървеше. Вие ще кажете как е разхода,мен ме устройва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове