Jump to content
DOXATA

CR V Проблем

Recommended Posts

Здравейте,от около 2 месеца имам CR V първа генерация автомат.Проблема е следния: при равен път с големи усилия вдигам до 140км в час.При лек наклон на четвърта скороста започва да намалява осезаемо до 100км.в час,като мине на 3-та предавка си ускорява нормално.Двигателя не е шумен не бучи не вие но все едно не е 147 коня а 47.Усещането е все едно пребуксува износен съединител,с тази разлика че оборотите не се повишават.Помагайте с някакви идей че ще полудея.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай клапаните и си провери свещите. Като стегнат клапаните все едно караш друга кола, особено ако си на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам среща и смяна на колите за проба, все пак е тежичко да не се лъжеш от това? А и си мисля за автомат на следващото Crv та да видя как е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз също мисля че по добре с някой смяна на колите за проба.Така като се замисля може да имаш разрушен катализатор който е запушил изходите,може да са клапани,лоши свещи,лоши кабели лошо гориво и дори и закъснение на запалването.Кой знае,трябва да се провери.Може и да имаш неправилно зацепен ангренажен ремък.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое му е тежичко, колко едно комби е, има няма 1400 кила, да беше казал колегата на кво гориво е колата, ако е некоя удушена обикновена АГУ и 100 може да не вдигнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ми Слави тежко си е, моето съм го мерил на кантар и е 1510кг. Имах впредвид, че ако колегата е свикнал на тип сивици като мен, определено няма да е същото.

Относно клапаните, моето като го взех му бяха доста стегнати, след като ги оправих имаше разлика във динамиката, но не стана самолет. Та май няма да е от това ако чак толкова е зле. За газта си прав че не каза има ли няма ли, може и там да е проблема.

П.С. Често ходя към Пловдив, можеш да направиш сверка с едно удушено обикновенно АГУ :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тои проблема му не е толкова в динамиката колкото че с голям зор вдига 140 макар че то това обуславя и кофти динамика, но ако колата си е ОК то по скоро ще е впечатлен от ускорението от колкото да пуска тема за проблем :) Да не говорим чер след 130 тая кола пощурява :) малко силно казано но много ме кефи как на 140 давам газ и оная направо полита :) за разлика от 100 до 140 където я чакам да се развъри :) Ама не се е вяскал колегата да каже кво е станало. При тебе обикновеното АГУ може да е самолет щото не си му свил тръбите с цел икономия, ама при него не се знае някои да не му е врътнал кранчетата и да му е казал "така ще ти гори 6" :) Та не съм искал да кажа че щом е обикновена значе е удушена :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загубата на мощност е най-осезаема на последна предавка, та не е чудно защо на 4та се задъхва, а на 3та подръпва. Остава да се открие причината за загубата на мощност - общо износване на двигателя, натегнати клапани, кофти свещи/кабели, драми с подаването на гориво (филтър, дюзи, помпа, регулатор), механично блокирана изпускателна уредба (запушен или разтопен катализатор, запушено с вата гърне)... Общо взето, причините да не върви една кола са доста повече, отколкото причините да върви  :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави, разправял съм ти ... моЙто автомат, на 3-та (директна), на 10%-ен баир пощурява от вървене, от 100 до 140км/ч. И е 128, захранвани само с бензин коне. Е, верно, оборотомерът тръгва от 4000инещо и стига до 6000.

 

Дохата явно има някакъв  проблем, или се опитва да ускорява на 4-та с ниски обороти.

Проблемът му, според мен, не е в ск.кутия и торкконвертора, защото той казва, че колата не върви, мъчи се, но оборотите не се вдигат, т.е. няма го ефекта боксуване на съединител.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е сега пак погледнах първия пост, и видях, че съм пропуснал това:

... При лек наклон на четвърта скороста започва да намалява осезаемо до 100км.в час, като мине на 3-та предавка си ускорява нормално. ...

... което, за мен, означава, че 

 

...

Дохата ... се опитва да ускорява на 4-та с ниски обороти.

...

 

п.п. Ама и ние си пишем, а него никакъв го няма!

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се колеги за отсъствието и за това че не съм писал за решението на проблема.Оказа се съвкупност от няколко неща:старо масло в ск.кутия , дебилно монтирана газова уредба(Vega 1),задържащи спирачни апарати и още нещо имаше но не помня вече какво беше.При смяна на маслото се усети осезаемо съживяване на колата,но пък започна да гасне в движение след като загрее и я настъпя повечко.Оказа се че изпарителя е монтиран така че колата като загрее през него не минава антифриз  и замръзва,съответно колата ми загасна няколко пъти на магистралата с 130-140км/ч и на най-гадните възможни завой на прохода Петрохан.Как не се очистих не знам."Гъзъджиите" 100пъти я регулираха- "много и била газта и се давела(представи си) или пък и било малко"-Пълнаааа трагедия.Отидох при грамотен майстор :worthy: ,той смени дюзите(Rail) с Lovato като каза че първите са били разпробити на половината от нужното(с цел икономия).И ооо чудо колата полетя. :D :D :D По съвет на майстора сменил маслото откачих акумулатора за не помня колко време и минах стотина км.на бензин.Компютъра бил самоадаптивен и се нагаждал според начина на каране като взимал данни и от газовата,а тя е била скопена както разбрахме и т.н.Сега колата върви и набира супер,тестово вдигнах 180-185 и всичко е ок.Разхода на газ е:

до 100км/ч    12/100

до  130км/      13-13,5/100

над 140км/ч     колкото показва скоростомера без 0-та.

Аз лично съм доволен,защото преди харчеше толкова дори повече,Но не вървеше.

Вие ще кажете как е разхода,мен ме устройва.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...